חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - כיצד נעשה זאת כמו שצריך

מאת: אלון סודריבניית אתרים18/01/20091983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בנה אתרך

כאשר עסק או חברה מעוניינים לבנות אתר בכדי לשווק עצמם בעזרת שיווק אינטרנטי, הם נתקלים בלא מעט דילמות והתלבטויות בנוגע לאופן שבו תיעשה בניית האתר ובנוגע לחברה לבניית אתרים שתבנה את אתרם. הדילמות  הללו כוללות שיקולים כלכליים, ביטחוניים, טכנולוגיים ועיצוביים, אשר לוקחים חלק חשוב בקבלת ההחלטה בנוגע להקמת אתר - מי יהיה אחראי על תדמית ומיתוג העסק ברשת, מי ידאג לקידום האתר של העסק, לשיווק האינטרנטי ולניהול התוכן של העסק, ובקצרה - איזו חברה לבניית אתרים תבצע את כל הדרישות הללו ותספק את צורכי העסק על הצד המקצועי והטוב ביותר.

המאמר הבא מסביר מדוע כדאי ואף הכרחי להקים אתר עם מומחים לבניית אתרים.

ככלל, כאשר מעוניינים לפתור בעיה בתחום מסוים ולמצוא לה פתרון נקודתי פונים למומחה מטעם אותו תחום: בזמן מחלה נפנה לרופא, אם הרכב מתקלקל ניגש למוסך וכנ"ל לגבי הקמת אתר אינטרנט - במקרה הזה נפנה לחברה לבניית אתרים.
מומחים בתחומם יוצרים תחושת ביטחון ורוגע אצל המבקש זאת, שכן הם בעלי ניסיון לימודי ומקצועי נרחב, ולא בכדי אנו מכנים אותם מומחים.
ולכן, כאשר עסק או חברה מגיעים להחלטה בנוגע להקמת אתר, כתוצאה משינויי התקופה שיצרו התוודעות לכוחו של מדיום האינטרנט, כמקשר בין מיליוני מחשבים בעולם ומהווה זירה המעבירה גירויים לחושים האנושיים, רצוי שיפנו לחברה לבניית אתרים שתבנה אותם מן היסוד ותדאג גם לשיווק אינטרנטי.

כאמור, לאחר תחילת איסוף התכנים, שאותם מעוניין בעל העסק להציג באתרו, ריכוז המטרות השיווקיות שלו וסקירת שוק הלקוחות הפוטנציאליים שיוכלו להיחשף לאתר ולמצוא אותו ביתר קלות במנועי החיפוש, מתחיל השלב הראשוני בבניית האתר, אתר שיקודם באינטרנט, יופץ ויפורסם ברחבי הרשת.

ושוב, חשוב להדגיש, במקרה כזה מומחים לבניית אתרים הם התשובה.

במקרים רבים חברות ובעלי עסקים המעוניינים להוזיל את העלות של בניית אתר פונים לגורמים לא מקצועיים כגון: קרוב משפחה צעיר, שאך סיים תיכון בבגרות מלאה, 5 יחידות ב"מדעי המחשב", או לחלופין ל"בונה אתרים" ש"מלביש" תכנים חדשים, של אתר חדש, על אתרים בנויים מראש.

כמובן שהגישה הזו לא רק שלא מוזילה את העלות אלא אף מייקרת אותה לטווח הרחוק.

אתר שייבנה בצורה לא מקצועית, שלא על ידי מומחים, ייעשה ללא כל טכניקות של סדר, ארגון ואסתטיקה, ומעבר לכך לא יכלול את הכלים הדרושים לקידום אתר במנועי החיפוש ולשיווק באינטרנט.
בניית אתרים היא תהליך מורכב הדורש ומצריך יצירתיות, מחשבה, תכנון, ניסיון וידע.

כיום קיימות חברות לבניית אתרים מקצועיות, המספקות שירותי בניית אתרים, הכוללים עיצוב אתר, בניית תדמית, מיתוג, קידום אתר, שיווק אינטרנטי, מערכת לניהול תוכן ועוד. כל זאת תוך הבנה לדרישותיו ורצונותיו של בעל העסק, ושימוש בכלים יישומיים מקצועיים לשם כך.

לחברות המתמחות בבניית אתרים קיימות אסטרטגיות שונות, עיצוביות, שיווקיות, מקדמות ועוד, שמותאמות באופן בלעדי לצורכי הלקוח.

ביכולתם של המומחים האמיתיים לבניית אתרים לבנות אתר המותאם לעסק מן היסוד, דרך ההגדרה שהוא עצמו הציב.

מתפקידה של חברה לבניית אתרים להיות אף חברה לשיווק באינטרנט, המחוברת בנפשה למטרות השיווק האינטרנטי ולקידום האתר, שלמעשה מהווה את החלק החשוב ביותר בתהליך בניית אתר, מעבר לעיצוב אתר אסתטי ולניהול תוכן מתקדם, שכן מטרתו הראשונית והבסיסית של כל אתר היא קודם כל שיווקו וחשיפתו בפני לקוחות פוטנציאליים.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון סודרי

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/02/101455 צפיות
לניהול תוכן שלושה מטרות: לייצר תדמית לעסק, לשווק את המוצרים או השירותים של העסק, ולקדם את אתר העסק בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט20/01/101963 צפיות
כיצד להביא לאתר אינטרנט חשיפה בתוצאות החיפוש של גוגל? אילו מילות מפתח כדאי לבחור לשם כך?

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט27/12/091411 צפיות
מאז ההסכם שנחתם בין טוויטר למנועי החיפוש, שיווק באינטרנט דרך טוויטר משלב אלמנטים של באז מרקטינג, יחד עם שיווק האתר בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט21/12/091891 צפיות
מאז השקתו של טוויטר, התפתחה תורה שלמה סביב השיווק בטוויטר. אילו קמפיינים של שיווק באינטרנט נעשו דרך טוויטר, וכיצד הרשת הזו סייעה לחברות למכור מוצרים ולפתח תדמית חיובית?

מאת: אלון סודריפרסום באינטרנט11/08/091474 צפיות
העברת מסרים פרסומיים במייל בעקבות תיקון חוק הספאם.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/07/091640 צפיות
שיווק באינטרנט: יתרונות, חסרונות, ודרכים שונות לשווק אתר באינטרנט.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט02/07/093979 צפיות
כיצד להשתמש במודל SWOT לשיווק האתר באינטרנט?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213600 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172711 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica