חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיות מנעולן

להיות מנעולן- חשבתם על מנעולן כמקצוע? למקרה שכן אני שמח מאוד לספר לכםמה זה אומר, איך נוכל להיות מנעולנים. מה זה אומר העבודה הזו? בקיצור כלהפרטים שצריך לדעת כדי להבין האם רוצים לעסוק במקצוע המעניין הזה.

מי מתאים להיות מנעולן-

קודם כל ולפני הכל ידיים טובות. אין שום דרך לעסוק במנעולנות ללא ידייםשיודעות לטפל בבעיות טכניות. אם אתם מגדירים את עצמכם: שתי ידיים שמאליות,המקצוע הזה לא בשבילכם. כנראה שמנעולן זה לא מה שכתוב בספר הגורלות שלכם.

למקרה שיש לכם ידיים טובות, במובן הבסיסי ביותר(הכוונה היא האם אתםיודעים לדפוק בורג או להתקין מנורה), המצב שלכם טוב מאוד ווכל הנראה אתהצריך להיות מנעולן. שיהיה בהצלחה.

מעבר לכישורים טכניים

חייבים להבין שמנעולן באשדוד הוא בן אדם בתנועה מתמדת, הוא לא נח לרגע אחד.העבודה כולה היא להגיע ממקום למקום בהתראה שהיא מיידית. למעשה צריך להביןשמנעולן הוא אדם בדקת קריאה. ברגע שמתקשרים אליו, הוא מזנק על הרגליים וישררץ לכתובת שבה צריכים אותו.

אף אחד לא מזמין מנעולן למחר, לכן צריכים להיות זמינים סביב השעון,תיקחו את זה בחשבון. מעבר לזה, מנעולן הוא אדם שצריך במשך כל שעות העירותשלו לתת שירות לקוחות. הוא בא במגע עם אנשים עצבניים וכועסים, כאלה שנתקעומחוץ לבית או מחוץ לרכב. לא ממש שיחות נחמדות. אם אתם רוצה להיות מנעולן-תהיה מוכן לכל השיחות האלו, הן חלק גדול משגרת העבודה.

איפה לומדים

יש לא מעט מכללות מקצועיות שמעבירות קורסים של מנעולנים. אם תעשו חיפושפשוט בגוגל, משהו בנוסח קורס מנעולנים, אתם תראו הרבה מאוד תוצאות שיעלולכם. במידה ואתם בוחרים ללכת לקורס מנעולנים, תבדקו שהמקום הזה הוא באמתאיכותי ובעל המלצות מעולות.

השאלה היא מה כבר ייצא לכם מללמוד קורס של מנעולן? ככל הנראה אתם תקבלוהרבה ידע תיאורטי שבמציאות לא יהיה שווה הרבה. העניין האמיתי יתחיל כאשרתצטרכו להתחיל לעבוד עצמאית בשטח.

אתם הרי מבינים שלהיות מנעולן זה קודם כל עבודה עצמית ולימוד מתוך עבודה שלך עצמך.

אפשרויות פרנסה כמנעולן הן יחסית רחבות, אבל רובן ככולן הן כעצמאי. איןהרבה חברות שעוסקות במנעולנות, הן קיימות אבל מעטות. אבל היתרון בלהיותמנעולן זה שאתה יכול לעבוד במקצוע הזה גם בחו"ל.

 



תגיות המאמר: מנעולן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196122 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162145 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162094 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222830 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223146 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211595 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211571 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211767 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica