חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתי הזמן לפנות למקצוען?

מחפשים טיפול זוגי? עומדים להתגרש? טוב שהגעתם לכאן.

כמה זוגות יפסיקו את הנישואין? לא מספר זניח, נתוני המדידות מראים שקרוב למחצית מהזוגות כנראה יפרדו. לא מעט סיבות לדבר הזה. החל מזוטות קטנות כמו בעיות בתקשורת, כעסים סביב המטלות שיש להספיק וכלה בצרות שמתעוררות בעקבות שעות נוספות בעבודה. ולמרות כל זאת, החדשות המשמחות הן, שהיום יש אופציות נוספות לפני שמתחילים בתהליך הגירושין. זקוקים לעוד מידע על טיפול זוגי? אז תקראו את כל המאמר.

חוששים שהנישואים עלו על שרטון? מעוניינים לדעת הכל על טיפול משפחתי?

אם ללא הרף אתם מקללים, עצבניים ושוקלים גירושין- טיפול זוגי מחכה לכם. אתם לא מוכרחים להתגרש, יש עוד דרכים ללכת בהן. השלכות של גירושין אינן נעימות ובסופו של דבר, היו סיבות שבגללן התחתנתם מלכתחילה.

מתי בוחרים טיפול זוג? על פי מה מחפשים מידע על טיפול לזוגות?

ישנם כל מיני מטפלים ולכל אחד דרכים אחרות. אם אתם מעוניינים להרגיש שאתם עושים את הבחירה הנכונה, אפשר רק לקבוע פגישת היכרות ראשונית. פגישות כאלה ניתנות ללא תשלום לרוב, והן מעניקות לכם הזדמנות לבחון ולהעריךאת הגישה. אל תהססו להתקשר ולדבר עם המטפל- תמיד עדיף לבדוק לפני שמתחילים מאשר להתבדות.

טיפול זוגי - מה שאתם צריכים לדעת

בטוח יש סיבה שבגללה בחרתם להעביר ביחד את חייכם. במשך השנים, בעקבות המשברים, התקשורת לא פתוחה, אין תשוקה והקשר אינו כפי שהיה. זה קורה לטובים ביותר, אבל לא כל הזוגות יש בידיהם את הכלים להתמודד עם הבעיות. הטיפול הזוגי מאפשר לכם מרחב ניטרלי להתלונן על הצרות, לפרוק עול, לקבל כלים חדשים ולהיות מאוהבים כמו פעם.

יהיה זה הפסד רציני אם לא תתנו סיכוי נוסף לקשר שלכם- בסוף ייתכן שתצאו מחוזקים יותר.

חושבים הרבה על טיפול זוגי? רוצים לקרוא עוד על גירושין? תעיינו באתר http://www.loveparade.co.il/ ותמצאו כל מה שחשוב לדעת.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Alexis Vander

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101228 צפיות
איך מרהטים נכון? מחליפים חדר שינה? רכישת רהיטים היא מהלך בעל חשיבות רבה בכל מהלך עיצוב או סידור של מקום עבודה או בית, כיוון שהרהיטים שבוחרים הם אלו אשר ישפיעו על המראה והפעולה במרחב למשך מספר שנים לכל הפחות.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101350 צפיות
חוגגים חתונה. הכל תמיד מעוניינים אירוע מדהים. פעם כולם פשוט סמכו על מנהל אולם האירועים שידאג לעיצוב: החופה, השולחנות, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו זהות, עם זר של ציפורנים על השולחנות, שנדלירים מצועצעים וחופה פשוטה מדי. זו הסיבה שבימינו המון זוגות מעדיפים לשכור שירות עיצוב ארועים ברמה מקצועית.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101493 צפיות
הסביבה משעממת? מחפשים שולחן ישיבות? קנייה של ריהוט היא מהלך חשוב בכל עיצוב בתים ומשרדים, שהרי בחירות הריהוט הן אלו המשפיעים על החזות הכוללת ונוחות התנועה במקום למספר שנים לפחות.

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי08/12/101353 צפיות
רוצים כלב? אימצתם גור כלבים והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב היא גדולה ואין לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על וטרינרים? רוצים לגלות הכל על וטרינר תל אביב? במאמר זה תקבלו הרבה טיפים מועילים בנושא גידול כלבים:

מאת: Alexis Vanderחתונות08/12/101220 צפיות
אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – זהו יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפומבי לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101394 צפיות
רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי יפה? הכל מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה האירוע היפה ביותר אי פעם. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על מנהל האולם שיהיה אחראי לעיצוב: החופה, השולחנות, קישוטי הקירות והתאורה. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו בערך אותו הדבר, עם זר של שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות מעדיפים לקחת שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101281 צפיות
אספתם קצת כסף? מחליפים מטבח? בחירת הרהיטים זה שלב חשוב בכל מהלך של סידור דירה או משרד, הלא הרהיטים הם אלו אשר ישפיעו על החזות הכוללת והפעולה במרחבים הפנימיים כעת ובעתיד.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205486 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173102 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172651 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172740 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162237 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161674 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica