חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדיחי כלים מודרנים

מאת: פורטל המטבחיםריהוט 23/04/2009642 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדיח כלים הוא אביזר חשמל הרווח כמעט בכל בית. מדיחי כלים נלקח כחלק מתכנון כולל של המטבח ויש לו משמעות עיצובית רבה. מדיח הכלים עבר אבולוציה אמיתית וכיום הוא מעוצב יותר, בעל אופן פעולה שקט וכמו כן חסכוני במים ובצריכת חשמל. מדיחי כלים מודרנים הם חלק אינטגראלי מריהוט המטבח ונבלעים בתוכו באופן הרמוני תוך שמירה על רמה גבוהה של דקורטיביות.  מדיח הכלים הוא אביזר חשמל למטבח אשר מנקה את הכלים מבלי לשרוט אותם. מדיח כלים אינו מבצע פעולות קרצוף אלא מנקה את הכלים באמצעות התזת סילוני מים חמים הל הכלים. החום הנוצר במדיח הכלים בעת השטיפה משמש גם לייבוש הכלים ובכך חוסך באנרגיה רבה. המים המותזים במדיח הכלים מהולים בחומרי ניקוי שמיוחדים למדיחים ומכילים מלחים. המים עוברים תהליך של מחזור לשם שטיפה נוספת , כך שלמעשה קיים גם אלמנט של חסכון במים. מדיח כלים כמו כל מכשיר חשמלי אחר מצוייד בתו תקן ישראלי המעיד על-כך שמדובר במכשיר בטיחותי לשימוש. תוויי התקן למדיחים קשורים באופן ישיר לנפח הקיבולת שלהם. למדיח הכלים אשר מותקן בבית, יש רוחב ועומק קבועים של 60 סנטימטרים, הגובה המינימאלי להתקנת מדיח הכלים הוא כ 86 סנטימטרים. השוק גם מציע מדיחי כלים קטנים וקומפקטיים יותר שמותאמים למטבחים קטנים והם מגיעים ברוחב של 60 ו-45 סנטימטרים. מדיחי כלים קטנים ,מוצבים על משטח המטבח עצמו.מדיחי הכלים המודרניים בנויים מאמבט העשוי בדרך כלל מפלדת אל-חלד או פלסטיק. פלדת זו היא סוג מתכת שעמיד בפני מים קשים, בנוסף היא מספקת בידוד קולי טוב יותר, ואף שומרת על טמפרטורת פנים המדיח אשר מאפשרת תהליך ייבוש מהיר יותר של הכלים. אם בעבר נהגו לצפות את פנים המדיח באמייל , הרי שכיום  מדיחי כלים מצוידים בחיישנים אלקטרוניים שעוזרים לקבוע את כמות מי השטיפה הנדרשים. במדיחים החדישים מוחלף בורר ההפעלה האלקטרומגנטי המסורתי בכפתורים שמחוברים ליחידת מיקרו מעבד. חלקם של מדיחי הכלים המודרניים מכילים מנגנונים למניעת הפעלתו או הפסקתו של המדיח על ידי ילדים קטנים.

מדיחי כלים מודרנים כמעט שאינם מייצרים רעש.  מדיחי הכלים מצוידים בטכנולוגיות שונות להחלשת רעשי עבודה.  המדיחים החדישים פועלים בשיטה דיגיטאליות ומאפשרים אופני הדחה חסכוניים בחשמל ובמים. אם מדיחי כלים מכאניים מופעלים ע"י כפתור או טיימר, וכוללים כ: 5 תוכניות הדחה, הרי שהדיגיטאליים מופעלים באמצעות לחיצה וכוללים תוכניות משוכללות יותר.

מדיחי הכלים המודרניים מציעים לכם:  תוכניות הדחה אוטומטיות, המדיח  מצויד בחיישן שמזהה את מידת לכלוך הכלים בהתאם לעכירות המים. מדיחי כלים מודרניים מאפשרים הדחות קצרות עם כמות מים מועטת. אפשרות הדחה המים רותחים לסירים ומחבתות. אפשרות להשהות את פעולת ההדחה לשעה ספציפית בהתאם לתוכניתכם. מנגנונים המייעלים את פירוק הטבליות לניקוי, מערכת לריכוך מים המתאימה למים הקשים בארץ. פעלה סדירה של המדיח גם בבתים בהם אין לחץ מים גבוה. גוף חימום נסתר,שאינו סובל מקורוזיה, צג דיגיטאלי רחב ומהודר שתורם למראה מודרני ויוקרתי. נוריות חיווי אשר מתריעות בפני מחסור בחומרי ניקוי, פעולת השריה לפני תהליך ההדחה, הגנות נגד הצפות ועוד.  עיצוב מודרני ומשוכלל: מדיחי הכלים החדישים מאופיינים בקווים עגולים יותר ובצבעי נירוסטה, הם מגיעים כמדיחים אינטגרלים, שמשולבים עם דלתות מטבח ונראים כיחידה אחת מושלמת. הפעולה נעשית על ידי לחיצה על לחצנים עליונים פנימיים. קיימים גם מדיחים חצי אינטגרלים שמגיעים עם פאנל הפעלה חיצוני עליון, כאשר הדלת משלימה את ארון המטבח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל המטבחים

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091154 צפיות
הקוורץ, המוכר לנו מתעשיית הזכוכית ואבני החן, מקבל מקום של כבוד במטבח כחומר הגלם למשטחי עבודה. מסתבר שהשיש במטבח הוא כבר חלק מהאמירה העיצובית. ככה זה כשהטכנולוגיה עוד לא אמרה את המילה האחרונה

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091177 צפיות
נגה ונדב לסר, זוג צעיר ואידיאליסט , חיזק את אמונתי שיש עדיין בארץ אנשים שעולמם הרוחני והתרבותי אינו סובב סביב "כוכב נולד" והמרדף אחר השקל הוא לא מטרתם הראשית. הלסרים, מצויידים בצמד ילדים ממיסי לב ובהרבה כוונות טובות, פתחו גלריה לאדריכלות בנמל תל אביב: "זהזהזה". השם, דרך אגב, הוא הדבר הפחות מרשים במיזם החדש.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091328 צפיות
הליך רכישת מדיחי כלים חייב להיעשות בחנויות ובסופרים או במחסני הרשתות מאחר שחשוב שהצרכן יראה את הסחורה בעיניו ולא באמצעות פרסומת או בעיתון בצילום מוקטן ללא ידע מאסיבי על המוצר ועמידותו וכן יכולותיו השונות. קיימים מדיחי כלים גדולים, מדיחי כלים קטנים וכן מדיחי כלים בינוניים כאשר מדיחי כלים באים כמובן בגדלים שונים. מדיחי כלים מיובאים לארץ מגרמניה, יפן וארה"ב. מדיחי כלים חייבים להיות עמידי

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/09999 צפיות
בא מאהבה-מעצבי פנים איתמר הררי, ישראלי יליד 1960 מוכר ומעורך בקרב מעצבי פנים באירופה והפך את מילנו למכורתו המקצועית אמיר לביא . מבין כתליה של סדנתו הוא מוציא יצירות מרתקות במגוון מסחרר. כמי שלמד אדריכלות והתמחה בעיצוב מוצר, מיישם הררי, מעצב פנים, עקרונות אדריכליים ברבות מיצירותיו. מעצבי פנים כגון:

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091190 צפיות
בית קטן בערבה כשנכנסים לשכונת הבנים הממשיכים במושב עין יהב שבערבה קשה להאמין שמדובר באחד האזורים הצחיחים במדינת ישראל. דשא ירוק עם רחובות ,דקלים ופרחים בשלל צבעים מקשטים רחוב שלם של בתים חדשים יפים ומעניינים. בין כל הבתים בולט לעין בית אחד, אותו מכנים תושבי עין יהב "הבית הכחול" אשר נבנה תוך שימוש בעקרונות אקולוגיים ע"י האדריכלים שרית ורון פלד ממשרד Echo Design

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091076 צפיות
האדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת. תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091745 צפיות
קולטי אדים - כל החידושים קולטי אדים מותקנים כיום בבתים רבים ומאפשרים פעולות בישול ללא ריחות הפושטים בשאר החללים וללא הצטברות של אדים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191607 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica