חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים: מתאימים לסגנון החיים

מאת: פורטל המטבחיםריהוט 23/04/20091360 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיטבחים הם שם כולל למספר רב של שימושים. קיימים מטבחים ביתיים שהשומרים על מידה רבה של אלגנטיות ושלא ממש משתמשים בהם, קיימים מטבחים העומדים בעומסים רבים, בעיקר בבתים שיש בהם ילדים קטנים ועוד. מטבחים עלינו להתאים לסגנון החיים שלנו. מטבחים מגיעים בשפע של עיצובים ופתרונות חכמים , כך שאתם יכולים בקלות לרכוש מטבח מעוצב שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

מטבחים מתאימים לסגנון חיים , גם מבחינות של יכולת שמירה על סדר וניקיון. מטבחים בסגנון מינימליסטי או יפני, מתאימים לבתים בהם ניתן לשמור על מידה רבה של סדר. מטבחים אלו מאופיינים במספר מצומצם של פריטים ובצבעוניות עזה, כך שכל דיסונאנס קטן יכול לגרום למטבחים אלו להיראות רע. אך אל דאגה גם לאנשים שמנהלים אורח חיים מהיר ויש להם ילדים קטנים , מוצע ארסנל מטבחים בקווים מודרנים ומהודרים. מטבחים אלו מתאפיינים בפתרונות אחסון מתקדמים שיאפשרו לסדרו בקלות.

לאנשים רבים חשוב שהמטבח יהיה מרווח ושתתאפשר בו תנועתיות רבה- לאלו הייתי מציעה לבחור במטבחים שמוצב בהם אי - האי שהוא משטח אכילה ועבודה, מאפשר לנוע סביבו בחופשיות .  אם אתם אוהבי לארח  ולא רק לארוחות חגיגיות ומרובות משתתפים, רצוי שתשקלו להכניס למטבח את פינת האוכל- כך תחסכו ריצה מיותרת וארוכה בין החללים השונים, ואף תוכלו לקיים דיאלוג בעת שאתם מבשלים.

מטבחים בבתים שבהם ישנם ילדים קטנים,  רצוי שיהיו מחומרים שאינם בוהקים כמו הנירוסטה שכל לכלכוך קטן נראה עליה באופן מודגש. קיימים חומרים אחרים שעליהם לא יבלטו כתמי המזון. בנוסף , בחרו באריחי חיפוי לרצפה שאינם מבליטים בקלות  כל פירור שנופל עליהם . אריחים אלו אמורים לשרת אתכם, כך שרצוי שלא יהיו חלקים מידי ויגרמו לתאונות מיותרות. עוד פרט חשוב הוא הכיריים. כיריים במטבחים בהם ישנם ילדים, הם נושא שיש לתת עליו את הדעת. כיום פופולאריים מאד כיריים תרמים- הן יפים וקלים לניקוי, אך יש להם חסרון אחד בולט- למשטח לוקח הרבה זמן להתקרר, וילדים שמשחקים במטבח, יכולים בטעות להיכוות , כיוון שאת החום לא ניתן לראות.

מטבחים בסגנון הטוטאללוק:  אם אתם תרים אחר  ה"טוטאל לוק", רצוי שתשימו לב היטב לבחירת אריחי החיפוי שעל הקירות. רצוי להחליט עליהם עוד בטרם התחלתם בתהליך חיפוש הרהיטים. אנשים עסוקים במיוחד המבלים שעות רבות בעבודה, רצוי שיזמינו מטבחים מחברות ששמות דגש על חוויית השרירותיות במטבח.

אחד הקשיים שלקוחות נתקלים בהם בבואם לתכנן רכישת מטבח הוא הצורך להתאים בין גורמים רבים, ועל-כן, עליהם לדעת כי  ישנם אין ספור פתרונות חכמים בדמות רהיטים מודולאריים שיאפשרו לכם מרחב פעולה מתוך התחשבות בצרכים רבים שלעיתים הם אף מנוגדים.

כאשר אתם ניגשים לרכוש מטבח- עליכם לחשוב על מקסום ניצולת החלל עומד לרשותכם. מומלץ להיעזר באיש מקצוע או במעצב הפנים של החנות או החברה המייצרת מהם אתם מתכננים לקנות. מומלץ כי החללים הפנימיים של ארונות המטבח יהיו גדולים ומרווחים.

מטבחים, ככל שיש בהם יותר משטחי עבודה, כך הם מוצלחים יותר. כמו אי למטבח עליכם להשאיר ליד הכיור והכיריים לפחות חצי מטר פנויים לצד משטחי העבודה. מספר רב של מגירות שטוחות ורחבות יהיה מאד שימושי עבורכם.

חשוב שמשטחי העבודה ימוקמו אל  מחוץ לנתיבי התנועה של היוצאים והנכנסים למטבח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל המטבחים

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091159 צפיות
הקוורץ, המוכר לנו מתעשיית הזכוכית ואבני החן, מקבל מקום של כבוד במטבח כחומר הגלם למשטחי עבודה. מסתבר שהשיש במטבח הוא כבר חלק מהאמירה העיצובית. ככה זה כשהטכנולוגיה עוד לא אמרה את המילה האחרונה

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091182 צפיות
נגה ונדב לסר, זוג צעיר ואידיאליסט , חיזק את אמונתי שיש עדיין בארץ אנשים שעולמם הרוחני והתרבותי אינו סובב סביב "כוכב נולד" והמרדף אחר השקל הוא לא מטרתם הראשית. הלסרים, מצויידים בצמד ילדים ממיסי לב ובהרבה כוונות טובות, פתחו גלריה לאדריכלות בנמל תל אביב: "זהזהזה". השם, דרך אגב, הוא הדבר הפחות מרשים במיזם החדש.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091333 צפיות
הליך רכישת מדיחי כלים חייב להיעשות בחנויות ובסופרים או במחסני הרשתות מאחר שחשוב שהצרכן יראה את הסחורה בעיניו ולא באמצעות פרסומת או בעיתון בצילום מוקטן ללא ידע מאסיבי על המוצר ועמידותו וכן יכולותיו השונות. קיימים מדיחי כלים גדולים, מדיחי כלים קטנים וכן מדיחי כלים בינוניים כאשר מדיחי כלים באים כמובן בגדלים שונים. מדיחי כלים מיובאים לארץ מגרמניה, יפן וארה"ב. מדיחי כלים חייבים להיות עמידי

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091005 צפיות
בא מאהבה-מעצבי פנים איתמר הררי, ישראלי יליד 1960 מוכר ומעורך בקרב מעצבי פנים באירופה והפך את מילנו למכורתו המקצועית אמיר לביא . מבין כתליה של סדנתו הוא מוציא יצירות מרתקות במגוון מסחרר. כמי שלמד אדריכלות והתמחה בעיצוב מוצר, מיישם הררי, מעצב פנים, עקרונות אדריכליים ברבות מיצירותיו. מעצבי פנים כגון:

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091198 צפיות
בית קטן בערבה כשנכנסים לשכונת הבנים הממשיכים במושב עין יהב שבערבה קשה להאמין שמדובר באחד האזורים הצחיחים במדינת ישראל. דשא ירוק עם רחובות ,דקלים ופרחים בשלל צבעים מקשטים רחוב שלם של בתים חדשים יפים ומעניינים. בין כל הבתים בולט לעין בית אחד, אותו מכנים תושבי עין יהב "הבית הכחול" אשר נבנה תוך שימוש בעקרונות אקולוגיים ע"י האדריכלים שרית ורון פלד ממשרד Echo Design

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091081 צפיות
האדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת. תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091752 צפיות
קולטי אדים - כל החידושים קולטי אדים מותקנים כיום בבתים רבים ומאפשרים פעולות בישול ללא ריחות הפושטים בשאר החללים וללא הצטברות של אדים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201594 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201193 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201743 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201816 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191622 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191601 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191606 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica