חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיש למטבח

מאת: פורטל המטבחיםריהוט 23/04/2009870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משטחי שיש רווחים מאד במטבחים ישראלים. השיש הוא בעל מראה מהודר והוא מגיע באינספור טקסטורות ודגמים. שיש למטבח יש לבחור רק לאחר שלב בניית הבית חוץ מבמקרים בהם מדובר בשיפוץ המטבח הקיים. שיש למטבח יש לבחור לפי מאפייני החומר, עמידותו ותנאי אחזקתו.

בחירת שיש למטבח היא תהליך ארוך, ודווקא משום כך  כדאי לעצור ולקחת בחשבון מספר פרמטרים. יש לבדוק את  תווכי המחירים הריאלים להשקעה בקניית השיש למטבח.  מבחינה התאמת השיש למטבח ישנו שלב מעט מבלבל . החנויות  המתמחות בשיש למטבח מציעות לכם  סוגים רבים של שיש עד כי קשה לקבל החלטה, מבלי להתפתות או להתבלבל. כל שעליכם לזכור הוא כי התאמת סוג שיש למטבח חייבת להיות מדויקת הן מבחינת שלוב הצבעים והן מבחינת הטקסטורה והמאסיביות של החומר. תהליך התאמה נכון ומוצלח של שיש למטבח יפשר השגת מטבח בעל חזות הרמונית ומהודרת. בחירה לא מוקפדת של שיש למטבח יכולה ליצור מראה מרושל ובלתי מסוגנן.

טיפ חשוב לקניית שיש למטבח:

בטרם יצאתם לתור את חנויות השיש למטבח זכרו שייתכן ויפתו  אתכם בסוגי שי שונים שאינם מתאימים לצרכים שלכם , אי לכך תהליך קניית שיש למטבח רצוי שיהיה מושכל ולאחר שקראתם קצת באינטרנט על תכונות השיש השונות. ישנן חנויות רבות שיאפשרו לכם לקחת הביתה מספר דוגמאות שיש למטבח על מנת שתוכלו  להתרשם בניחותא ולא להחליט החלטה פזיזה שתצטערו עליה.

מטבח הוא כיום חזית הבית , וממש כמו הסלון יש לעצב אותו באופן מרהיב ששומר גם על ערכים פונקציונאליים . מטבח מרשים הוא מטבח שתמיד שומר על חזות נקייה, כך שהוא חייב להיות קל לניקוי . רובם של משטחים למטבח עשויים שיש. השיש הוא סלע רך, שקל לעבד אותו ולערוך בו גימורים שוני. חולשתו של השיש למטבח מצוייה בנטייתו להישרט ולהישחק.

השוק מציע סוגים שונים של שיש למטבח אך לא רק, למעשה קיימים גם ה: אבן הטבעית, הגרניט, השיש מעובד, הנירוסטה, משטח שיש אקרילי(קוריאן), משטחי עץ ופורמייקה.

את השיש למטבח שלכם תבחרו קודם כל על-פי מראהו.

שיש למטבחים שהעשוי למעשה מאבן טבעית יכול להיות  העל מראה מצודד אך לא באמת פרקטי, מאחר שחומר טבעי כמו שיש למעשה סופג כתמים מהמזון. אם בחרתם בשיש טבעי רצוי שתוודאו כי בחרתם בשיש מט ולא מבריק. שיש מבריק כאשר מניחים עליו כוס או צלחת חמה, יהפוך למט ויאבד את הברק, לכן  עדיפה האפשרות של שיש מט מלכתחילה.

שיש מטבח אקרילי , יעניק לכם מראה נקי וסטרילי ולא כולם אוהבים את המראה הזה. שיש למטבח אשר עשוי מאבן קוריאן בשילוב חומר אקרילי עמיד בפני ספיגה וניתן ללטש אותו בקלות, אך חסרונו הוא ברגישותו הרבה לחום. אבן קיסר היא אבן מלכותית שיש לה עמידות בפני שחיקה שמנים ושריטות אך גם היא בעלת רגישות לחום.

שיש הגרניט נפוץ מאד כיון שהוא שעמיד בפני שברים ושומר על הברק שלו לאורך זמן.

לקוחות הישראלים מעדיפים בעיקר משטחי שיש מתוך הרגל ומשיקולי יעילות. אלא שיש, ככל שהוא טבעי ויפה יותר כך הוא רגיש ובעייתי יותר לשימוש ולתחזוקה. שיש מגרניט נחשב לחזק ולעמיד ביותר. למעשה,  גם אם הוא  נחתוך ישירות על-גבי  המשטח הוא לא יישרט . לא רצוי להניח עליו סירים רותחים. שיש הגרניט הוא בעל  מראה מקושקש ולא אחיד ולעיתים אף יכול מעט להקשות על בחירת חיפוי מתאים לקירות המטבח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל המטבחים

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091157 צפיות
הקוורץ, המוכר לנו מתעשיית הזכוכית ואבני החן, מקבל מקום של כבוד במטבח כחומר הגלם למשטחי עבודה. מסתבר שהשיש במטבח הוא כבר חלק מהאמירה העיצובית. ככה זה כשהטכנולוגיה עוד לא אמרה את המילה האחרונה

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091181 צפיות
נגה ונדב לסר, זוג צעיר ואידיאליסט , חיזק את אמונתי שיש עדיין בארץ אנשים שעולמם הרוחני והתרבותי אינו סובב סביב "כוכב נולד" והמרדף אחר השקל הוא לא מטרתם הראשית. הלסרים, מצויידים בצמד ילדים ממיסי לב ובהרבה כוונות טובות, פתחו גלריה לאדריכלות בנמל תל אביב: "זהזהזה". השם, דרך אגב, הוא הדבר הפחות מרשים במיזם החדש.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091331 צפיות
הליך רכישת מדיחי כלים חייב להיעשות בחנויות ובסופרים או במחסני הרשתות מאחר שחשוב שהצרכן יראה את הסחורה בעיניו ולא באמצעות פרסומת או בעיתון בצילום מוקטן ללא ידע מאסיבי על המוצר ועמידותו וכן יכולותיו השונות. קיימים מדיחי כלים גדולים, מדיחי כלים קטנים וכן מדיחי כלים בינוניים כאשר מדיחי כלים באים כמובן בגדלים שונים. מדיחי כלים מיובאים לארץ מגרמניה, יפן וארה"ב. מדיחי כלים חייבים להיות עמידי

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091003 צפיות
בא מאהבה-מעצבי פנים איתמר הררי, ישראלי יליד 1960 מוכר ומעורך בקרב מעצבי פנים באירופה והפך את מילנו למכורתו המקצועית אמיר לביא . מבין כתליה של סדנתו הוא מוציא יצירות מרתקות במגוון מסחרר. כמי שלמד אדריכלות והתמחה בעיצוב מוצר, מיישם הררי, מעצב פנים, עקרונות אדריכליים ברבות מיצירותיו. מעצבי פנים כגון:

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091195 צפיות
בית קטן בערבה כשנכנסים לשכונת הבנים הממשיכים במושב עין יהב שבערבה קשה להאמין שמדובר באחד האזורים הצחיחים במדינת ישראל. דשא ירוק עם רחובות ,דקלים ופרחים בשלל צבעים מקשטים רחוב שלם של בתים חדשים יפים ומעניינים. בין כל הבתים בולט לעין בית אחד, אותו מכנים תושבי עין יהב "הבית הכחול" אשר נבנה תוך שימוש בעקרונות אקולוגיים ע"י האדריכלים שרית ורון פלד ממשרד Echo Design

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091079 צפיות
האדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת. תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091750 צפיות
קולטי אדים - כל החידושים קולטי אדים מותקנים כיום בבתים רבים ומאפשרים פעולות בישול ללא ריחות הפושטים בשאר החללים וללא הצטברות של אדים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201586 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201178 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201724 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201810 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191615 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191597 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica