חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרכת הורים

מאת: דוד בוזגלוחינוך ילדים19/10/20101416 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרכת הורים היא הדרכה עבור הורים צעירים שלעיתים מבולבלים או אינם יודעים בדיוק כיצד לנהוג ומה חשוב לעשות ולעיתים שוכחים את כל מה ששיננו במשך תשעה חודשים בקורסי הכנה ללידה ומהסבתות והדודות והחברות. לכן רצוי לחפש קורס הדרכת הורים ואין זה בושה כלל, להיפך, זה רק מראה על הרצון של ההורים להיות ההורים הטובים ביותר עבור ילדם.

קורס הדרכת הורים יכול להתקיים במגוון רחב של מתכונות – ישנו קורס הדרכת הורים אשר מתחלק לגילאים מסוימים כדי שכל קבוצה תרגיש שהיא יכולה להתמקד על טווח הגילאים של הילדים שנמצאים בה ולא לשוחח על דברים שחלפו לפני חצי שנה או שעדיין רחוקים מלהגיע.

מלבד זאת, ישנם הבדלים בסיסיים בין קורס הדרכת הורים אחד למשנהו בדרכים ובאמונות שעל פיהם נוצר אותו קורס הדרכת הורים – מי שהקים את הקורס רוב הסיכויים הקים אותו על סמך האמונות האישיות שלו לגבי חינוך ילדים וזה יכול להיות חינוך נוקשה מאוד, זה יכול להיות חינוך מאוד פתוח, זה יכול להיות חינוך דתי, זה יכול להיות חינוך אנתרופוסופי, זה יכול להיות חינוך חילוני לחלוטין, זה יכול להיות חינוך בדרך הטבע או חינוך עירוני וישנן כל מיני דרכים ואפשרויות לקיים ולבצע קורס הדרכת הורים וכאשר ישנם הורים אשר מאמינים בדרך מסוימת אפילו אם היא איננה נורמטיבית או נחלת הכלל והם שומעים כי נוצר קורס הדרכת הורים באותו הסגנון שהם חשבו לחנך את ילדם או ילדיהם, רווח להם מאוד והם יכולים להתעניין בקורס ולהירשם אליו כדי להיות חלק מן הקבוצה.

על אחת כמה וכמה, באמצעות כך נוצרו הרבה קורסים של הדרכת הורים – הורים אשר החליטו לבחור בדרך חיים מסוימת ובדרך חינוך ילדים מסוימת ולאחר זמן מה שהתבשלו עם הרעיון הבינו כי למעשה לא קיים בתחום הספציפי הזה קורס הדרכת הורים לכן בחרו להקים אותו בעצמם, כך נוצרים קורסים רבים בגלל תחושת החסך של הורים אחרים והם יכולים  לעזור למלא את החלל הזה עבור אחרים.

קישורים מומלצים: טיפול זוגי- אימון זוגי נעמה רגב , התפתחות תינוקות - ביג בייבי |

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד בוזגלו

מאת: דוד בוזגלואימונים19/10/101064 צפיות
כיום אנשים רבים רוצים לחזור ולהיות בכושר גופני גבוה אך מתקשים לפעול למען השגת מטרה זו,בגלל סיבות רבות כמו עומס בעבודה, ילדים או חוסר רצון, מאמן כושר אישי יכול להניע אותנו להיכנס לכושר, הוא בונה לנו תוכנית עבודה אישית, מלווה ומדריך אותנו בביצוע תוך מתן תשומת לב פרטנית, כדי שנעשה את הפעילות הגופנית בצורה בריאה ונכונה

מאת: דוד בוזגלובידור ופנאי - כללי19/10/101362 צפיות
בכל הופעה בקירקס אנו מצפים בקוצר רוח להופעתם של הלולייניםשמבצעים פעלולים מדהימים ,העבודה בלוליינות הינה מסוכנת ביותר, ועל האדם העובד בה להיות בכושר טוב ובריאות נפשית,ישנם בתי ספר מיוחדים ששם ניתן ללמוד את רזי מקצוע הלוליינות.

מאת: דוד בוזגלובית חכם19/10/10976 צפיות
אנו משתמשים בדלתות בבית מספר רב של פעמים ביום ומשום כך הבלאי שלהם גבוה,ולכן חשוב לבחור דלתות איכותיות שישמשו אותנו לאורך זמן,יש מגוון רב של דלתות המשמש למטרות שונות ולכן הבחירה של הדלת צריכה להעשות בזהירות, כדי שנוכל להנות הן מאיכות טובה של הדלת והן מעיצוב שמתאים לביתינו.

מאת: דוד בוזגלובריאות הנפש19/10/101090 צפיות
קיימים בארץ לא מעט פסיכולוגים,אם אתה גר באיזור המרכז ונזקק לייעוץ פסיכולוגי ,העדיפות היא ללכת לפסיכולוג שקרוב לאיזור המגורים שלך,ברמת גן ישנם מאות פסיכולוגים מקצועיים ומיומנים בעלי נסיון, היכולים לתת לך את הטיפול המתאים לשביעות רצונך המלאה.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196327 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196287 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915879 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196312 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196217 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915673 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193837 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica