חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתמודד עם גיל ההתבגרות הזה - ייעוץ הורים ומתבגרים

מאת: לני נזריהילינג23/10/20101521 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הורות היא סוג של אומנות והיא דורשת מאמץ גדול מאוד מההורים להבין וללמוד את בעיות הילדים המתבגרים שלהם. גיל ההתבגרות הוא הגיל הקריטי שיכול להכתיב את העתיד של הילדים שלכם – בין אם הוא יבחר בעברינות, אלכוהוליזם או קרירה מצליחה.

ייעוץ הורים ומתבגרים בא לתת מענה להתמודדות של שני הצדדים – הן ההורים והן המתבגרים. לא מעטים המקרים בהם ילדים מתבגרים מראים סימני מחלות ובעיות פיזיולוגיות במקביל להתמכרויות לסמים, בעיות חברתיות וכו'.

ייעוץ הורים ומתבגרים בא לפקוח את עיניי ההורים לבעיות של הילדים ולהראות לילדים שלהורים אכפת. ברגע שההבנה הזו מוטמעת במטופלים של ייעוץ הורים ומתבגרים - אזיי ניתן להתחיל בדו שיח פתוח ובתקשורת חיובית בין שני הצדדים.

אחת הבעיות העקריות בחוסר ההתמודדות של ההורים עם המתבגרים היא חוסר יכולת המבוגרים לזהות את הבעיה בזמן. ייעוץ הורים ומתבגרים ניתן בדרך כלל בשלב מתקדם של נתק ותקשורת לא בריאה בין ההורים לילדים. הסתגריות בחדר, העלמויות ממושכות מהבית, חוסר הקשבה למה שנאמר – הם רק סימנים לבעיה אמיתית. ייעוץ הורים ומתבגרים מביא עימו את הידע והנסיון עם אינספור מקרים של בעיות התבגרות ויכול להראות לשני הצדדים שהם לא לבד.

ייעוץ הורים ומתבגרים – למי לגשת?

ייעוץ הורים ומתבגרים ניתן במגוון של אפשרויות – בין אם טיפול פסיכולוגי ובין אם טיפול ע"י תקשור או ייעוץ אחר. איך נדע שהטיפול של ייעוץ הורים ומתבגרים הוא הנכון לנו?

הקושי העיקרי בדרך לפתרון המצב המשפחתי בעקבות גיל ההתבגרות של הילדים הוא ביצירת תקשורת. באם תוך 2-3 טיפולים לא נוצרת תקשורת בריאה בין ההורים למתבגרים אזיי יש בעיה רצינית יותר שדורשת שימת לב למטפל. ייעוץ הורים ומתבגרים אמור לפתוח את הצוהר הנתון בחיץ שבין תפיסת ההורים לגישת המתבגרים ולאפשר משב של אויר רענן בחלל הפעור ביניהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לני נזרי

שינויים גדולים מתחילים בשני צעדים קטנים...

http://lanizri.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לני נזרי

מאת: לני נזרישינה 17/01/11979 צפיות
הבושה ואו הפחד לפעמים מעכבים את הסובלים מתופעות של בעיות שינה ולפעמים ניתן למנוע שנים רבות של סבל לשני בני הזוג לו רק היו מודים בבעיה.

מאת: לני נזרישינה 10/01/111105 צפיות
מתהפכים במיטה? לא יכולים לישון? סובלים מיקיצות תכופות? עייפים במשך היום? בעיות שינה הן לא דבר שיש להקל בו ראש. כמו כל בעיה כרונית אחרת, יש לבדוק אותן לעומק. במידה שלא נמצאה בעיה רפואית מוגדרת הגורמת לתופעה של בעיות שינה – כדאי להתחיל בתהליך של טיפול על מנת להתחיל ולמגר את התופעה של בעיות שינה, לפני שתהפוך להיות חמורה.

מאת: לני נזרישינה 20/12/101127 צפיות
קצב העידן המודרני מתאפיין משפיע על כולנו. סדר היום שלנו הפך להיות עמוס פי כמה מאשר של ההורים שלנו. הלחץ, העומד וריבוי המשימות רק הולכים וגדלים. מחסור בשינה הוא אחת הרעות החולות שיש בעולם המודרני, מאז הומצא האור – האדם האריך את שעות הפעילות שלו מעבר לשעות האור הקיימות, דבר שהוביל לשינוי פיזיולוגי אדיר שבא להתאים את הגוף לתפקוד מלא במשך שעות ארוכות יותר מכפי שהוא ידע בעבר הקדום. יש לכך כמה תוצאות הרות גורל שמאפיינות את הדור שלנו – הפרעות אכילה, בעיות שינה ומחלות של דרכי העיכול וכאבי ראש.

מאת: לני נזריהורות15/12/101039 צפיות
על כולנו עוברת תקופה לא קלה. אנחנו צריכים להתמודד מצד אחד עם עידן טכנולוגי המתפתח במהירות הבזק ולאחוז בערכים של העולם הישן מצד שני. יש תחושה שהיחסים של הורים ומתבגרים עומדים בטלטלות קשות בשל פערים עצומים שנפערו בעידן הנוכחי. איך בכל זאת ניתן לבסס יחסי הורים ומתבגרים יציבים?

מאת: לני נזריהורות07/12/101136 צפיות
כהורים צעירים, קשה לנו להסתכל בעיניים של ילדינו המתבגרים ולראות את התסכול והכאב שבתהליך ההתבגרות. אנחנו שכחנו את הקשיים שיש בגיל ההתבגרות, וכמי שמתמודדים עם בעיות משלנו, אנו נוטים לזלזל מעט בבעיות של ילדינו. מצד אחד אנו מפגינים קשיחות שבדרך כלל מרחיקה אותם מאיתנו ויוצרת מצב קשה יותר. ומצד שני, אנו נוטים לויתורים כדיי לפתור כביכול את "המלחמה" העיקשת הזו. איך בכל זאת נוכל לעבור את התקופה הקשה הזו של הורים ומתבגרים בצורה הטובה ביותר לשני הצדדים?

מאת: לני נזריהורות30/11/101024 צפיות
ימינו טרודים – אנחנו עסוקים בפרנסה, משכנתא, טיפול בהורים המזדקנים שלנו, ולא תמיד יש לנו את הסבלנות שהייתה לנו פעם להקשיב לילדים שלנו. דווקא גיל ההתבגרות מצריך מאיתנו ההורים את מלוא תשומת הלב, הסבלנות וההקשבה כיוון שהילדים שלנו מתחילים להתמודד עם בעיות סבוכות ועצותינו הם בדרך כלל המפתח להצלחת ההתמודדות שלהם. אז מה לא להגיד? איך להקשיב ומתי להגיב?

מאת: לני נזריהורות22/11/10989 צפיות
באם נשכיל להבין זאת בכל הנוגע ליחסים הורים ומתבגרים – ייתכן שנוכל לפתור את הבעיות שיש לנו עם ילדינו בצורה טובה יותר. להלן כמה עצות שיכולות להועיל בדרך לפתרון בעיות הורים ומתבגרים :

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144686 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144320 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138451 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/131884 צפיות
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

מאת: מיכלהילינג08/01/129064 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128545 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: מיכלהילינג25/12/118530 צפיות
תטא הילינג – שיטת ריפוי עליה מתבססת רפואה קוונטית – עוזרת לרפא את הגוף והנפש בלי תרופות ומרשמים. בעזרת ריפוי ספונטני וטיפולים על תדר תטא, אפשר לטפל בשורש הבעיה (האדם עצמו) ובתסמינים שלה (המחלות).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica