חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא אקולוגי

מאת: נתנאל זקסעיצוב גינות25/10/2010953 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דשא אקולוגי

אז מה זה בעצם דשא אקולוגי? דשא אקולוגי הוא עוד שם לשם המקובל יותר שלו – דשא סינטטי. כידוע, אנו נמצאים בעידן של התחממות הכדור עליו אנו חיים ובעקבות זאת חלים שינויים דרסטיים במזג האוויר של הכדור, דבר שגורם גם לבצורות ולמחסור במים כמו שיש לנו כאן בארץ.

דשא ועיצוב גינה במחיר סביר – האם זה אפשרי?

המצב הופך להיות גרוע משנה לשנה, קרחונים שלמים נעלמים בקטבים, אסונות טבע חמורים יותר בכל שנה ונראה כי מקיץ לקיץ פשוט חם יותר ובכל חורף יש בעיות חמורות יותר בכל רחבי העולם, בכל שנה מפלס הכנרת יורד עוד ועוד כאשר המפלס בכלל לא מתקרב לקו האדום בשנים האחרונות. אז איך בכל זאת עושים את זה – עיצוב גינות במחיר סביר?

ובכן, ישנן עשרות שיטות איך לעצב את הגינה שלכם במחיר שלא יגרום לכם להתרושש – אחד מהאלמנטים שצריך להיות בכל גינה הוא דשא – בעוד שדשא "חי" דורש מכם השקעה רבה שלא תמיד גם עוזרת לשמר את המראה ואת החיות שלו, ניתן להשקיע בהתקנה של דשא סינטטי – דשא מלאכותי אשר לא רק נראה ירוק ואמיתי לכל אורך השנה הוא גם חוסך לכם את עלויות ההשקיה ועוזר למדינה במאבק שלה במחסור החמור במים.

בתחילתה של שנת 2010 מחירי המים האמירו לפי 2 ממה שעלותם הייתה לפני כן – זאת בנוסף להיטלים שונים שהיו קבילים באותה עת וייתכן מאוד כי אף יחזרו אם משבר המים ימשך. עם עליות מחירי המים הרי ברור לכל כי בתי אב בעלי הכנסה ממוצעת לא יוכלו להחזיק גינה יפה ומטופחת בלי לקבל חשבונות מים מנופחים אשר לא יוכלו לעמוד בהם.

לסיכום, צריך להבין כי אין זה משנה אם אתם עושים עיצוב פנים , עיצוב גינות ובעצם כל דבר בחיים – סוף מעשה במחשבה תחילה – התקנת דשא סינטטי בביתכם לא רק תגרום לדשא שלכם להיראות יותר ירוק מזה של השכן אלא גם תחסוך לכם אלפי שקלים במשך הזמן בעלויות ההשקיה של הדשא והגינה.

כמובן, ישנם סוגים רבים של דשא סינטטי ועל מנת לבחור את הדשא שהכי מתאים לכם ולתקציב שלכם כדאי לפנות לשירותיהם של גננים מקצועיים, בעלי מוניטין אשר ודאי ישמחו לסייע לכם בעיצוב גינתכם ובבחירת דשא סיננטי אשר יתאים לכם ולתקציבכם באשר הוא יהיה.

 



תגיות המאמר: עיצוב פנים, דשא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתנאל זקס

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/101142 צפיות
דלתות ביתנו הם אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעיצוב של כל בית. בחירת דלת הכניסה מעידה לא מעט על אופיו כמו גם על יכולותיו הכלכליות של הבעלים. מידע נוסף בנושא במאמר שלפניכם.

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/101979 צפיות
כמעט לכל מטבח יש 3 בעיות עיקריות – איך להשיג יותר מקום לאחסון הדברים? איך לקבל משטח עבודה גדול יותר וכמובן, לא פחות חשוב – כיצד לגרום למטבח להיראות נפלא ולמען האמת הפתרון הוא מאוד קל. קוראים לו אי למבטח. הרי בסופו של דבר אי למטבח פותר לכם את שלושת הבעיות – מקום אחסון נוסף, משטח העבודה גדל פלאים והתוספת העיצובית הינה לאין ערוך.

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/10986 צפיות
"אין כמו הבית" זה משפט ששגור בפי כולנו וזאת מכיוון שהבית שלנו הוא המקום החביב עלינו להיות בו (טוב, לפחות רובנו...). אך האם הבית שלנו יכול להיות נוח אם חיי היום-יום שלנו בו הם לא נוחים כלל? אתם בוודאי שואלים מה שאלנו כאן – נסביר, האם אתם באמת מרוצים מאיך שהדברים בבית שלכם מסודרים? האם קל לכם לעבור ממקום למקום בנוחות? אם התשובה שלכם היא לא כנראה ששטח הרצפה שלכם לא מסודר או שפשוט אין מספיק ממנו – כך למעשה במידה ואין לנו מרחב פתוח אנו נרגיש חנוקים בביתנו שלנו.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101312 צפיות
בחרנו לעצב את חדר האמבטיה שלנו מחדש, כל החלטת עיצוב פנים היא קשה מאין כמוה, איזה צבעים לבחור? איך עושים את זה? איזה אנשי מקצוע להזמין על מנת שיבצעו את ההתקנה כמו שצריך? ממי לקנות את הכל? על כל השאלות הללו ננסה לענות כאן – ולבסוף גם נוסיף עצה מועילה.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101035 צפיות
חשבו על זה ככה – דלתות הכניסה של הבית הם בעצם הדבר הראשון אבל באמת הראשון שאורחיכם יראו ושלמעשה מהווים חלק נכבד מהרושם הראשוני עליכם ועל ביתכם, לכן – כאשר בוחרים דלת כניסה חשוב להתחשב במספר ומספר פרמטרים על מנת לוודא כי הרושם הראשוני עליכם ועל ביתכם יהיה חיובי.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101209 צפיות
ההערכה של משטרת ישראל ושל מומחים בתחום היא שגנבים אשר מצליחים להיכנס לבתים ולדירות של אנשים עושים זאת באמצעות דלתות הכניסה של הבתים שלהם ולא בדרכים אחרות ומגוונות. כיצד גם לעצב וגם להגן?

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים26/10/101333 צפיות
אנו חיים במאה ה-21, וכיום חדר האמבטיה הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מביתנו וכך בהחלט צריך להתייחס אליו. כיום אותה אמבטיה היא החדר אליו אנו פונים אחרי יום מלא בלחצים בסגנון החיים השוטף והמלחיץ של המאה שאנו חיים בה. האם גם לכם יש חדר אמבטיה קטן מימדים או בעל מידות לא רגילות? האם אתם לא בטוחים מה יכול להתאים לחדר האמבטיה שלכם? אין צורך להילחץ, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום זה של עיצוב פנים אשר בוודאי ישמחו לעזור לכם בפתרון הבעיה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183321 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171902 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162001 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152098 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica