חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור כלה עד אלייך ובחירת המקום המתאים להתאפר

מאת: דלית יעקוביאיפור כלה29/10/20101048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איפור כלה עד אלייך ובחירת המקום המתאים להתאפר

 

אולם כבר בחרנו, צלם כבר בחרנו, כל מה שנותר כעת הוא לבחור האם ללכת לסלון כלות כמו שעושות היום הרבה כלות, או לחילופין לבחור באופציה שהיא טרנדית יותר והיא להביא את המאפרת עד אלייך הביתה או לכל מקום אחר כמו בית מלון, ספא או אפילו לבית של חברה טובה.

בתקופה האחרונה הרבה כלות בוחרות להזמין שמלה אצל מעצבת מקצועית ולהזמין מאפרת מקצועית במקום אחר, ולא לסגור את הכל (שמלה ואיפור) במקום אחד כמו שנהוג בסלון כלות.

במאמר זה אני אשתדל לתת לך מספר כלים ולרכז עבורך מספר יתרונות וחסרונות בכל אחד מהאופציות. אני מקווה שאחרי שתקראי מאמר זה תוכלי להחליט מהי האופציה המתאימה עבורך.

כלה צריכה לבחור באופציה שקודם כל תגרום לה להגיע למעמד החתונה רגועה ,אך לא פחות חשוב גם יפה על מנת שבמהלך החתונה היא תרגיש שהיא מלכת הערב.

מי שלא אוהבת לחץ ובלאגן והרבה רעש מסביב אז אני ממליצה שלא תבחר באופציה של סלון כלות כי משם היא יכולה לצאת עוד יותר בלחץ .

הרבה בנות מחפשות היום מאפרת מקצועית אשר תוכל להגיע אליהן עד הבית (בית מלון,מספרה וכו') וכך אותה כלה תוכל לחסוך הרבה זמן יקר ע"י ריכוז כל בעלי המקצוע במקום אחד.

חשוב לדעת שאם את מזמינה מאפרת עד אלייך אז המאפרת תגבה תשלום נוסף גם עבור זמן הנסיעה וגם עבור עלות הנסיעה, אך התשלום הזה הוא זניח.

היתרון בהגעה של בעלי המקצוע הוא בזה שאת יכולה להחליט על המקום שמתאים לך ביותר ובדרך כלל אם מדובר בבעלי מקצוע מיומנים אז גם לא יהיו איחורים וכל אחד יודע מתי הוא צריך להגיע , יש תמיד זמן ואף אחד לא צריך להיות לחוץ.

חשוב מאוד בעת בחירת מאפרת מקצועית לחפש היטב מאפרת מקצועית עם ניסיון ולראות עבודות קודמות ולהתרשם.

יש אפשרות היום דרך האינטרנט להיכנס לאינדקסים אשר מרכזים בתוכם מבחר רב של אתרי מאפרות  וכך החיפוש הופך להיות קל יותר כי כולם נמצאים באותו מקום.

דרך נוספת היא לקבל המלצה ממישהי קרובה שהמאפרת איפרה אותה והיא ממליצה עליה.

אפשרות נוספת היא לסגור סלון כלות ולהביא את המאפרת לשם , אך האפשרות הזאת פחות נפוצה וזאת מכיוון שבעלת סלון הכלות תעדיף ללחוץ עלייך לסגור עם המאפרת של המקום – הם יעשו זאת ע"י הצעת מחיר אטרקטיבית ועוד כל מיני מניפולציות.

יש אפשרות גם להתארגן בבית מלון או בכל מקום שבו יהיה לך הכי נוח.

חשוב שהמקום יהיה שקט ושתהיה בו אווירה רגועה ושלווה אחרת לא עשית כלום ויכולת פשוט לסגור הכל בסלון הכלות .

יתרון נוסף לבחירת מקום על ידיך זה שיש לך אפשרות להזמין בעלי מקצוע נוספים למקום המיועד. למשל להזמין גם מסז'יסטית שתגיע עד אלייך ותפנק אותך בעיסוי עדין (דגש על העדין, היות ולא כדאי לך ביום האירוע לנסות ולשחרר שרירים תפוסים, אחרת המקום יכול להיות מאוד כואב ורגיש בהמשך הערב).

מומלץ לבקש עיסוי שבדי ואם את כבר בבית מלון אז ניתן לבקש חדר עם ג'קוזי ואז הכל פשוט מושלם יותר.

חשוב לציין שלא לכל כלה זה מתאים לחפש אנשי מקצוע בנפרד ויש כאלה שפשוט מעדיפות פחות כאב ראש בחיפוש אחרי בעלי מקצוע בנפרד והם פשוט סוגרות את הכל בסלון כלות כלשהו.

אני מקווה שעכשיו אחרי שקראת את המאמר ורכשת מספר כלים תוכלי לבחור את האופציה שתשרת אותך הכי טוב ביום חתונתך.

אז שיהיה המון מזל טוב לכל הכלות החדשות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום לכולם, שמי דלית ואני מאפרת מקצועית המתמחה באיפור כלות, איפור ערב לאירועים שונים.

כידוע שלב האיפור הוא אחד השלבים החשובים שבו ניתן להדגיש ולהבליט את האלמנטים היפים , אך גם להסתיר את האלמנטים הפחות יפים

בנוסף אני מעבירה סדנאות איפור מקצועי, סדנאות וחוגי בית .

כחלק מעבודתי אני מתמחה בתחומים נוספים :

איפור כלות וערב
פדיקור קוסמטי / רפואי מקצועי
מניקור
הורדת שיער בשעווה
עיצוב ושיקום גבות
טיפולי רפלקסולוגיה
טיפולי מסז רפואיים
אני מזמינה אותך להתרשם מעבודותי ואף להגיע לפגישת ייעוץ לא מחייבת על מנת שנוכל לייצר עבורך את המראה המושלם.

אשמח לראותך,
בברכת מזל טוב,
דלית יעקובי - עולם היופי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דלית יעקובי

מאת: דלית יעקוביאיפור כלה18/09/101072 צפיות
חתונה היא אחד הימים החשובים ביותר בחייה של הכלה. הכלה מתחילה להכין את עצמה ליום החתונה חודשים רבים לפני החתונה כי היא יודעות שהרושם שנוצר ביום החתונה נשאר לנצח

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152223 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144418 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144336 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146772 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137788 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131640 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127782 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica