חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיוור והפצה לעזרת עסקים קטנים

עסקים קטנים לרוב רוצים לגדול, להיות בתהליך של צמיחה, להתפתח ולהפוך לעסקים גדולים ומצליחים, על מנת לעשות זאת עליהם להתנהג כעסקים גדולים כדי שכך יראו אותם הלקוחות והמתחרים שלהם. אחת הדרכים שעסקים קטנים מתנהגים כעסקים גדולים היא על ידי דיוור והפצה. יש שני סוגים של דיוור והפצה, האחת היא שלחויות של מסמכים, חבילות או דברים אחרים אל הלקוחות והשותפים העסקיים איתם הם עובדים והדרך השנייה היא פרסום על ידי דיוור והפצה.

דיוור והפצה - שליחויות

בכל מקרה של העברת מסמך או כל דבר אחר שצריך להגיע במהירות ללקוח למטרת חתימה או למשרד אחר על העסקים הקטנים להשתמש בחברת שליחויות.

ישנן חברות שליחויות רבות בארץ שיודעות את עבודתן ושולחות את המכתב, החבילה או המוצר אל הלקוח במהירות. העסקים הקטנים שיכולים לשלוח את המזכירה או כל אדם אחר למטרת המשלוח ולחסוך בכך כסף ישלחו בכל זאת דרך חברת שליחויות. המשלוח שמגיע עם חברת שליחויות מעיד על המקום השולח שהוא מכובד, רציני וגדול.

מחירי המשלוחים אינם גבוהים במיוחד, לשליחת חבילות בתוך העיר או איזור העיר המחיר הוא 20-45 ₪ תלוי בגודל החבילה ובדחיפות המשלוח, לחבילות הנשלחות מחוץ לעיר המחיר הוא 40 ₪ ומעלה.

העבודה עם חברת שליחויות לעסקים קטנים היא נוחה מאוד וחוסכת זמן רב לבעלי ועובדי החברה במסירה ובקבלת מכתבים וחבילות.

דיוור והפצה - פרסום ושיווק

על מנת שעסק יוכל לגדול ולצמוח יש צורך בפרסום. אחת הדרכים לפרסום היא דיוור והפצה. ישנן שני דרכים לפרסום בדרך זו, האחת היא בדואר והשנייה היא בדואר האלקטרוני.

פרסום בדואר נעשה בדרך כלל על ידי פליירים, הבעיה היא שאנשים מקבלים מדי יום מודעות פרסום בדואר ועוד לפני שהם מסתכלים מה כתוב הם זורקים את הפלייר. לכן, על הפלייר שלכם להיות מיועד אישית ללקוח. אספו רשימת תפוצה מפולחת של הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאלים והפיצו להם את המידע על העסק, כמו מבצעים שונים, התחדשות המקום ועוד. סגרו את הפלייר או עלון המידע במעטפה והפיצו אותו או באמצעות שליח מחברת שליחויות או בדואר ישראל.

דרך נוספת וזולה יותר היא דרך הדואר האלקטרוני. אספו את כתובות הדואר האלקטרוני של הלקוחות שלכם ובקשו מהם לכתוב מיילים של חברים בתמורה לשי קטן והתחילו להפיץ את המידע הפרסומי בדואר האלקטרוני.

שיווק בדיוור אלקטרוני זוהי שיטת שיווק חכמה שמיועדת למשוך את תשומת לב הגולשים, המסרים נשלחים לדואר האלקטרוני של הלקוחות מדי תקופה קבועה. הדיוור האלקטרוני יכול לייצר אמון בלקוח הפוטנציאלי או הקיים במוצר ובעסק. כמו כן, בעזרת הדואר האלקטרוני ניתן לשמר לקוחות קיימים ועל ידי כך גם לייצר לקוחות חדשים. הדיוור האלקטרוני הוא דרך תקשורת מצוינת עם הלקוח, ניתן להפיץ דרכו הטבות והצעות מיוחדות של עסק ומסרים אישיים לכבוד ימי הולדת.

המאמר מוגש על ידי מדריך חברות שליחויות הגדול בישראל, בו תוכלו  למצוא אינדקס של חברות שליחויות, דיוור והפצה המובילות בישראל,  לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113436 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111701 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112216 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102398 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012423 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102414 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201066 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica