חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירת נדל"ן באמצעות מתווך

מאת: נוה קידרנדל"ן01/11/2010871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המתווכים מוכרים או משכירים נכסים עבור לקוחותיהם. הנכסים כוללים בתיםחדשים, בתים מיד שנייה, דירות יוקרה, משרדים , חנויות, מחסנים, מבני תעשיה,מגרשים לבנייה ונכסים מסחריים. לקוחות המחפשים נכסיםמתיווך יכולים לגלושלאתר של משרד התיווךולהתרשם מהנכסים. הנכסים מסודריםבטבלה המפרטתאת סוג הנכס: דירת גג, דירת גן, בית פרטי וכן הלאה . לאחר מכןכתוב האזור בונמצא הנכס, הכתובת,המחיר, מספר החדרים, קומה אם מדובר בדירה ותאריךפרסום המודעה. לחלק מן הנכסים מתלווה תצלוםהעוזרת להתרשם מהנכס.

כאשר פוניםלשירותי תיווך מומלץ לפנות למשרדים   מוכרים, בעלי ניסיוןומקצועיות. סגירת עסקאות נדל"ן היא לא קלהודורשת ידע בתחומי משפט. חברהרצינית כוללת צוות שלסוכני נדל"ן מקצועיים ובעלי ידע מעמיקבתחום.המתווך צריך להכיר היטב את האזור בו הוא פועל , להתאים את הנכסים לצרכיהלקוחות ולהיות בעל ידע בניהולעסקאות נדל"ן.

כאשר רוצים למכור או להשכיר נכס, דרכי ההתקשרות עם סוכן הנדל"ן כוללותבלעדיות . פרוש הבלעדיות הוא שרקהסוכן  עימו חתמתם על מסמךבלעדיות מטפלבנכס. אסור למוכר למכור או להשכיראת הנכס שלו על ידי סוכן אחרבתקופתהבלעדיות. משך התקופה ותנאיה מוסדריםעל ידי המוכר והמתווך.

המתווך פועל לפרסום הנכס בדרכים שונותכמו:פרסומו באתר החברהבאינטרנט, תלייתו של שלט "למכירה" או "להשכרה" על הנכס, פרסומו של הנכסבעיתון, ארגון בית פתוח בו   קובעים יום ושעות בהם אנשים המתעניינים בנכסיכולים להגיע,מתן ייעוץ למוכר בכל הנוגע למכירת או השכרת הנכס.  כשנותניםבלעדיות לסוכן נדל"ן צריך לבחור משרד אמין שיספק את כל המובטח עבורהבלעדיות . משרד מכובד ומנוסה לא יחסוך בהשקעה כספית ושל זמן בנכס ויובילאת הבעלים לעסקה משתלמת.

מוכר שרוצה להשיג עסקה הוגנתומהירה צריך לפעול בשיתוף פעולה עםהמתווך. המוכר צריך להיות זמין בכדי להראות את הנכס לקונים פוטנציאלים.המוכר צריך לדאוג לסביבה נקייה של הנכס חיצונית ופנימית.  לפני הצגת הנכסרצוילתקן ברזים דולפים,לצבוע את הקירות, לדאוג לאוורור ותאורה נעימה.אם הבית לא מושקעכדאילבצע בו שיפוץ קל ובעלות נמוכה. רצוי לארגן אתהבית בצורה אטרקטיבית הכוללתהוצאת פריטים מיותרים ליצירת תחושת מרחב.   כדאי להוסיף פריטים דקורטיביים ונרות ריחניים בשירותים. לא מומלץ לדחוס אתהבלגאן לארונות ולמגרות  כי יש אנשים שפותחים אותם.

כשהסוכן מראה את הבית לקונים הפוטנציאלים תהיו זמינים ברקע למענה עלשאלות אך אל תתערבו לסוכן בעבודתו. סוכן הנדל"ן יכול לספק לכם מידע חשובלגבי מה שהקונים אהבו או לא אהבו בבית . בהתאם להערות של הסוכן תוכלולשפרולשדרג את הנכס.

http://very-good-home.com -תיווך בשרון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד המתמחה בניהול קניה ומכירה של מגרשים בתים חדשים ויד שניה במגוון גדול ועושה ככל יכלתו להתאים את הנכס לרצונו ויכלתו של הלקוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוה קידר

מאת: נוה קידרנדל"ן09/12/10921 צפיות
חיפוש דירה לרכישה הוא תהליך מתיש הדורש השקעה של זמן ומשאבים. כדי למנוע חיפוש ארוך צריך להחליט מראש מההנכס אותו רוצים לרכוש , מהו התקציב, מהו סדר העדיפויות בנוגע לנכס, על מה לא מתפשרים ועל מה כן.

מאת: נוה קידרבניין ואחזקה - כללי28/09/10847 צפיות
בשנים האחרונות אנשים רבים נוהרים לרכוש בתים בשרון. משפחות רוצות אזור שקט ורגוע הרחק מהמולת העיר.

מאת: נוה קידרנדל"ן ומקרקעין29/08/101069 צפיות
ישנם סיבות רבות לכך שאנשים משכירים את הנכס.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222732 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202523 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183255 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183229 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183258 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182613 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182264 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica