חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת דירות באמצעות תיווך

מאת: נוה קידרנדל"ן ומקרקעין29/08/20101069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם סיבות רבות לכך שאנשים משכירים את הנכס.
מעבר לאזור אחר–השכרת נכס עקב מעבר לאזוראחר בשלעבודה או סיבות אחרות. אנשיםאינםמעוניינים במכירתהנכס והפתרון הוא להשכיראותו ולשכור נכס אחר
מעבר לארץ אחרת -  כאשר אנשים טסים לחו"ל לשליחות , הם משכירים את הנכס שלהם בישראללמשךשהותם בחו"ל.
שדרוגהנכס - כאשר רוציםלשדרג את הבית, לרכוש נכס מרווחיותר או כשעובריםמדירה לפנטהאוזאבל לא ניתן לכסות את ההפרש במחיר , משכירים אתהביתושוכרים נכסאחר.
מטרות השקעה – אנשים רבים  שמתפנה להם סכום כסף רוכשיםדירהשנייה למטרות השקעה. הרווח מהשכרת הדירהמכסה את המשכנתא שלקחו עלהבית .כשההלוואה מסתיימת, השכירותמהווה הכנסה נוספת   כמשכורת נוספת.

אדם שמשכיר אתדירתומחפש דייריםאמינים אשר יעמדו בתשלומים , ישלמואת החשבונות וישמרו על הנכס . חיפוש שוכרים אמינים  מתבצע באמצעותסוכנויות נדל"ן. הסוכן משדך בין אנשים  המחפשים נכס ובין בעלהנכס

הסוכןמשוחח עם המשכירומבין ממנו איזה סוג של דייריםרצויים לו.האם הוא מעדיף משפחה,זוג ללא ילדים, סטודנטים ועוד.  המשכירלא צריךלהתחיל לפרסם מודעות בעיתונים וברשתולהשיבלמבול של שיחות . סוכן הנדל"ןכברעורך סינון של הדיירים הפוטנציאלים המתאימים ביותר. אנשים רביםמצלצלים בכדילשאול שאלות כמו האם יש בדירה שלושה כיווני אוויר או האםהאזור שקט. מתווך כבר עונה עבור המשכיר על השאלות עוד לפני שהוא מביא אתהדייריםוכל שנשאר להם הוא לבוא ולהתרשם.

אדם המשכיר את הנכסנמצא תחת לוח זמנים מוגבל ולכן רוצהלמצוא דייריםמהר יחסית. סוכן הנדל"ןחוסך למשכיר את זמן החיפוש אחר שוכריםובנוסף,מראה למענו זמנים להראותאת הדירה לדיירים שמצא עבורו.

המתווך מעניק ייעוץלמשכיר לגבי הביתונותן לו טיפים למכירה מהירההמשכיר צריך לדאוג שהבית יהיהנקי ומסודר כשהוא מראה אותו.צריך לדאוגלצבוע את הבית במקרה הצורך, יש לתקן ברזים שדולפיםולדאוג לכך שהבית יהיהאוורירי ומלא אורצריך לארגן מחדש את הריהוט כך שהבית יראה מרווח ונעים.המתווך יוכל לעדכן אתכם על מה שהפריע למבקריםולפי הערותיו תוכלו לערוךמקצה שיפורים.כשמשכירים ביתצריך להחליט מראשמה נותר בדירה. למשל, האםכלי החשמל במטבחנשארים, האם חלק מהריהוט, הארונות? יש דיירים שישמחו אםתשאירו פריטיםואפילו ירכשו מכם ריהוט  ומנורותבמחיר מוזל.

השכרת נכס מחייבת את השוכרים. המתווךעושה הכול על מנת להבטיח אתהמשכירבמקרה והדיירים לא ישלמו . הסוכן מסבירלבעל הנכס  מה הכי כדאילעשות שישכיר את הנכס עם ביטחון אופטימליויישאר רגוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד המתמחה בניהול קניה ומכירה של מגרשים בתים חדשים ויד שניה במגוון גדול ועושה ככל יכלתו להתאים את הנכס לרצונו ויכלתו של הלקוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוה קידר

מאת: נוה קידרנדל"ן09/12/10921 צפיות
חיפוש דירה לרכישה הוא תהליך מתיש הדורש השקעה של זמן ומשאבים. כדי למנוע חיפוש ארוך צריך להחליט מראש מההנכס אותו רוצים לרכוש , מהו התקציב, מהו סדר העדיפויות בנוגע לנכס, על מה לא מתפשרים ועל מה כן.

מאת: נוה קידרנדל"ן01/11/10872 צפיות
המתווכים מוכרים או משכירים נכסים עבור לקוחותיהם. הנכסים כוללים בתים חדשים, בתים מיד שנייה, דירות יוקרה, משרדים , חנויות, מחסנים, מבני תעשיה, מגרשים לבנייה ונכסים מסחריים.

מאת: נוה קידרבניין ואחזקה - כללי28/09/10848 צפיות
בשנים האחרונות אנשים רבים נוהרים לרכוש בתים בשרון. משפחות רוצות אזור שקט ורגוע הרחק מהמולת העיר.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211706 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201328 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201524 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201318 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201605 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201011 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20967 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica