חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת דירות – רק עם מתווך!

מאת: נוה קידרנדל"ן09/12/2010917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוש דירה לרכישה הוא תהליך מתיש הדורש השקעה של זמן ומשאבים. כדי למנוע חיפוש ארוך צריך להחליט מראש מההנכס אותו רוצים לרכוש , מהו התקציב, מהו סדר העדיפויות בנוגע לנכס, על מה לא מתפשרים ועל מה כן. בחירת הנכס תלויה באין ספור שיקולים כמו בתי ספר וגנים טובים , קרבה לעבודה, סביבה בטוחה ונעימה או מגורים בליבה של העיר , מי יהיו השכנים שלנו וקירבה להורים.

תחילה כדאי לבחור את אזור הרכישה ולהתמקד במקום מסוים או מספר מצומצם של אזורים. אם מתפזרים על יותר מידי מקומות מבזבזים זמן ונהיים יותר מבולבלים. התמקדתם במיקומים ועכשיו צריך לרשום מה הנכס הרצוי: פנטהאוס, דירת גן, קוטג' וכדומה. האם בית ישן יותר בא בחשבון האם אתם מוכנים לגור   ליד כביש או בית ספר. מה מספר חדרי המגורים המינימאלי הדרוש לכם והאם חייבים מרתף או  גינה

הגעתם למסקנות לגבי הגירה שאתם רוצים ואז , אתם פונים למתווך כשאתם כבר יותר יודעים מה אתם רוצים . כעת מלאכתו של המתווך פשוטה יותר כי הוא יודע פחות או יותר מה הכיוון הרצוי. היתרון הגדול של עבודה  עם  סוכן נדל"ן הוא {שהוא חוסך לכם כאב ראש וזמן של חיפושים| החיסכון עצום בזמן החיפוש. המתווך לוקח אתכם ישירות לנכסים שיכולים לעניין אתכם ולא למקומות שהם בזבוז זמן עבורכם. למתווך יש עין מקצועית וניסיון רב . המתווך יכול לייעץ לכם אם הבית מתאים לכם ומה הוא הפוטנציאל שאפשר לפתח בו . סוכן נדל"ן מתריע בפניכם על כל בעיה בדירה.סוכן הנדל"ן מכיר את האזור ויכול לייעץ לכם לא רק על הנכס עצמו אלא היכן כדאי לגור " על מיקומים טובים באזור החיפוש .

המתווך משיג לכם דירות שרק יצאו לשוק ואתם תוכלו להתרשם מהן ראשונים ולתת הצעת מחיר. לאחר קבלת ההחלטה  על דירה המתווך יעזור לכם במשא ומתןותוכלו להשיגה במחיר טוב העמלה שתשלמו למתווך היא כאין וכאפס לעומת התועלת הרבה שהוא מביא.
מומלץ ללכת למתווך מקצועי העובד במשרד ידוע ומכובד צריך לבחור סוכן נדל"ן מורשה אפשר לבקש המלצות מחברים   ומכרים   שרכשו או מכרו בתים באמצעות סוכנות נדל"ן כשפונים למתווכים כדאי לבחור במתווך אחד, אמין ומקצועי. המתווך יכיר את רצונותיכם ויראה את תגובתכם לדירות. מתווך טוב מכיר את הנכסים הטובים באזור ואין צורך לפנות למתווכים נוספים. אם הולכים לכמה מתווכים יכול להיווצר מצב שהם יראו לכם דירות שכבר ראיתם.

  כשניגשים למתווך חותמים איתו על הזמנת שירות. בהזמנה זו מפורטים שם המתווך ושם הלקוח בצירוף מספרי תעודות הזהות שלהם בנוסף,   צריך לרשום בהזמנה כמה אחוזים ממכירת הדירה יקבל המתווך והאם הם כוללים גם מע"מ. המסמך הזה מחייב ויש לחתום עליו בכובד ראש. לאחר שחותמים על עסקת רכישת דירה משלמים למתווך את העמלה.

תיווך בשרון || השכרה בשרון || מכירת בתים בשרון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד המתמחה בניהול קניה ומכירה של מגרשים בתים חדשים ויד שניה במגוון גדול ועושה ככל יכלתו להתאים את הנכס לרצונו ויכלתו של הלקוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוה קידר

מאת: נוה קידרנדל"ן01/11/10867 צפיות
המתווכים מוכרים או משכירים נכסים עבור לקוחותיהם. הנכסים כוללים בתים חדשים, בתים מיד שנייה, דירות יוקרה, משרדים , חנויות, מחסנים, מבני תעשיה, מגרשים לבנייה ונכסים מסחריים.

מאת: נוה קידרבניין ואחזקה - כללי28/09/10843 צפיות
בשנים האחרונות אנשים רבים נוהרים לרכוש בתים בשרון. משפחות רוצות אזור שקט ורגוע הרחק מהמולת העיר.

מאת: נוה קידרנדל"ן ומקרקעין29/08/101067 צפיות
ישנם סיבות רבות לכך שאנשים משכירים את הנכס.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222716 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182601 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica