חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי לתא המשפחתי

מאת: gili eitanאימון אישי08/11/2010905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



תחומי אימון אישי הם רבים ומגוונים, כשניתן כיום לאתר מאמנים אישיים כמעט לכל תחום בו נרצה. מנהלים בתחילת דרכם המבקשים לאתר פגמים בהתנהלותם מסתייעים בשירותיהם של מאמני קואוצ'ינג לניהול אפקטיבי יותר של שגרת חייהם, אנשים בעלי בעיות עודף משקל משתמשים בשירותיהם של מאמני קואצ'ינג בכדי לנהל נכון יותר את דפוסי התנהגות אכילתם, ולמעשה, כמעט בכל תחום בו אנו נזקקים לחיזוק מפרספקטיבה שונה, נוכל למצוא מומחי קאוצ'ינג אשר יוכלו לסייע לנו לעלות על דרך המלך.

אחד התחומים בהם נוכל להסתייע בשירותיהם של מאמני קאוצ'ינג בשגרת חיינו, הוא תחום התא המשפחתי. אימון אישי לתא המשפחתי יוכל לסייע לנו בהיבטים כמו חינוך הילדים, התנהגות זוגית בקרבת הילדים, הרגלים אינטימיים, זוגיות ועוד. במאמר הבא, נלמד כיצד אימון אישי המועבר על ידי מאמן קואצ'ינג מקצועי ומנוסה בתחום, יוכל להפוך את שגרת חיינו לנעימה יותר, אפקטיבית יותר ורגועה.

קאוצ'ינג לחינוך הילדים

אחד המקצועות הקשים ביותר, אשר אין מכשירים אותנו לקראתו, הוא מקצוע ההורות. המסגרות הממלכתיות אינן טורחות להעביר לזוגות הצעירים סדנאות או קורסים מקצועיים, לקראת כניסתם אל מקצוע ההורות המורכב, ואנו נדרשים להתמודד עם התפקיד המורכב ללא כל הכנה מוקדמת. אימון אישי בתחום חינוך הילדים, הוא לא מותרות אלא הכרח, ובעיקר כאשר מדובר בהורות לילדים בגיל העשרה, או לילדים בעלי דרישות מיוחדות. מאמני קואוצ'ינג המתמחים בהעברת אימון אישי לחינוך הילדים, יוכלו לסייע רבות בתהליך החינוך כאשר מתעוררים הקשיים, ויוכלו לסייע לנו להשיב את הסדר בבית על כנו.

על ידי סדרה של מפגשים המתנהלים בבית המשפחה, יתאפשר למאמני קואצ'ינג ללמוד את הפגמים בהתנהלות השגרתית עם הילדים, ולהצביע מנקודת מבט ריאלית, ניטרלית ומקצועית על הליקויים בהתנהגות הורה ילד, בכדי להביא לשינוי ההרגלים הלקויים, ולשגרת חיים בריאה יותר וחינוכית יותר.

קאוצ'ינג לזוגיות


גם בכדי להיות אישה למופת או בעל מהימן, אין אנו עוברים הכשרה מתאימה, ומעולם למעשה, לא נדרשה הכשרה בכדי לעמוד בתפקיד. יחד עם זאת, אם כל אחד ואחת מאתנו היה משקיע מספר שעות לימוד בתחום ההתנהגות הזוגית, החיים יכלו להיראות אחרת. אימון אישי על ידי מאמני קואוצ'ינג בתחום הזוגיות, יוכלו לעשות נפלאות בתא המשפחתי שלכם. ההתעקשות על הפרטים הקטנים, אי היכולת להתפשר ולהתגמש, הוויכוחים הטורדניים וחוסר היכולת להגיע להבנה בין בני הזוג, כל אלו יוכלו לקבל נקודת תשקיף שונה לחלוטין כאשר יצביע על נקודות התורפה גוף ניטרלי חיצוני מנקודת מבט חיצונית של מאמן קואוצ'ינג מקצועי ובעל ניסיון.

השימוש בשירותיהם של מאמני קואצ'ינג בתחום הזוגיות הופך פופולארי יותר ויותר, ומהווה פתרון חלופי אידיאלי במצבים בהם אחד מבני הזוג ממאן להשתתף בסדנאות טיפול זוגי המועברות על ידי גורמים מוסדיים או פסיכולוגים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

seone - קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gili eitan

מאת: gili eitanמשכנתא18/11/10947 צפיות
כמעט כל משפחה במדינת ישראל, המבקשת לרכוש דירה או בית, לא יוכלו לעשות זאת במימון עצמי וייאלצו להגיע בשלב זה או אחר בחייהם אל הבנקים השונים המציעים משכנתאות.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213644 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205276 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193111 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192946 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193013 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174134 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173538 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica