חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא לדירה

מאת: gili eitanמשכנתא18/11/2010947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כמעט כל משפחה במדינת ישראל, המבקשת לרכוש דירה או בית, לא יוכלו לעשות זאת במימון עצמי וייאלצו להגיע בשלב זה או אחר בחייהם אל הבנקים השונים המציעים משכנתאות. בכדי להגיע אל משכנתאות אטרקטיביות, יהיה על המבקשים לקבל את ההלוואה לבצע השוואות בין משכנתאות שונות המוצעות בבנקים השונים, ולשם כך יוכלו להשתמש בכלים שונים בהם נכלל מחשבון משכנתא, או אף לפנות אל שירותיהם של יועצי משכנתא אשר יכווינו אותם בתהליך הסבוך.

במאמר הבא, נרחיב אודות תפקידם של יועצי משכנתא, וכן כיצד ניתן לאתר יועצי משכנתא אשר יוכלו לסייע לכם בבחירת משכנתאות נבונה, וכן נלמד כיצד יוכל מחשבון משכנתא לסייע לנו בתהליך השוואת משכנתאות, בדרך אל המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר.

יועצי משכנתא – מטעם הבנק

ככלל, בנקים המציעים משכנתאות ללקוחותיהם, מציעים להם את שירותיהם של יועצי משכנתא מטעמם. השימוש בשירותי הייעוץ של הבנקים המציעים לכם משכנתאות הוא אמנם יעיל ובעיקר נוח, יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את העובדה כי אותו יועץ משכנתא הוא נציג הבנק, ולא תמיד האינטרס שלו עומד בקנה אחד עם האינטרסים שלכם, שהם כמובן להשיג משכנתאות בתנאים הנוחים ביותר בשוק. יחד עם זאת, שכירת שירותיהם של יועצי משכנתא באופן עצמאי, היא הוצאה לא קטנה.

יחד עם זאת, אלו המבקשים לקבל משכנתאות בסכומים גבוהים במיוחד, בכדי לבצע כהלכה השוואת משכנתאות ובכדי לוודא כי המשכנתאות המוצאות להם הן אמנם משכנתאות יעילות וכדאיות, מוטב להם להסתייע בשירותיהם של יועצי משכנתא, בכדי לוודא כי המשכנתא הנבחרת, היא המוצלחת ביותר, ובעיקר מתאימה ליכולותיהם הכלכליות, כיום ובעתיד.

מחשבון משכנתא

אחד הכלים היעילים ביותר אותם מציעים הבנקים וכן גופים מסחריים אחרים בלתי תלויים, הוא מחשבון משכנתא. מטרתו של מחשבון משכנתא הוא לאפשר ללווים לקבל הערכה מדויקת ככל שניתן אודות הסכום החודשי אותו יתבקשו לשלם לאחר קבלת המשכנתא, ובהתאם ללוח פריסת התשלומים בו בחרו. בכדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר תוך שימוש באותו מחשבון משכנתא, ובהתאם כמובן למסוגלותו ושכלולו, יהיה עליכם להזין מספר פרטים עיקריים אשר יסייעו לאותו מחשבון משכנתא לשקף בפניכם את התוצאה הנכונה.

הנתונים המוזנים אל מחשבון משכנתא יכללו בין היתר את גובה ההלוואה כמובן, וכן את מספר החודשים על פניהם נפרסים תשלומי המשכנתא בה בחרתם. במקביל, תתבקשו להזין את תנאי לוח הסילוקין, ואת אחוז הריבית אשר הוענקה לכם על ידי הבנק. נושא לוח הסילוקין והריבית הוא הנושא המכשיל ביותר והוא המקשה על קבלת תוצאה מדויקת על ידי שימוש באותו מחשבון משכנתא, יחד עם זאת, בסיוע יועצי משכנתא, תוכלו  להזין את המידע אל מחשבון משכנתא באופן המדויק ביותר, ולקבל את פריסת התשלומים המדויקת ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

seone - קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gili eitan

מאת: gili eitanאימון אישי08/11/10907 צפיות
תחומי אימון אישי הם רבים ומגוונים, כשניתן כיום לאתר מאמנים אישיים כמעט לכל תחום בו נרצה. מנהלים בתחילת דרכם המבקשים לאתר פגמים בהתנהלותם מסתייעים בשירותיהם של מאמני קואוצ'ינג לניהול אפקטיבי יותר של שגרת חייהם, אנשים בעלי בעיות עודף משקל משתמשים בשירותיהם של מאמני קואצ'ינג בכדי לנהל נכון יותר את דפוסי התנהגות אכילתם, ולמעשה, כמעט בכל תחום בו אנו נזקקים לחיזוק מפרספקטיבה שונה, נוכל למצוא מומחי קאוצ'ינג אשר יוכלו לסייע לנו לעלות על דרך המלך.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222593 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222587 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222563 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222580 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222868 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222906 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222909 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica