חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אתר אינטרנט

מאת: שירי פלגעיצוב אתרים10/11/20101028 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב אתר הוא תחום המומחיות של חברות לעיצוב גרפי. עיצוב אתר ברמה גבוהה מצריך הבנה הן בתוכנות לעיצוב גרפי כגון פוטושופ, אינדיזיין ופלאש אך גם בהבנה איך מנועי חיפוש עובדים.עם פיתוח מערכות לניהול תוכן האפשרות לבנות אתר פשוט פתוחה בפני כל אדם.למעשה כל מה שצריך זה להירשם למערכת לניהול תוכן כגון וורדפרס או ג'ומלה ולהכניס תכנים ויש לכם אתר. הפעלה של אתר כזה לא מצריכה ידע בהפעלה מעבד תמלילים כגון וורד. כלומר,משהו פשוט וקל למשתמש. לגבי החלק של עיצוב האתר, ניתנת לכם האפשרות לבחור מבין התבניות העיצוב הקיימות במערכת. כמובן שמדבור בבניית אתר פשוט שהוא יותר בבחינת בלוג מאשר אתר מקצועי שישי בו עיצוב ייחודי ומתוחכם. בניית אתר פשוט על ידי מערכת תוכן ללא איש מקצוע יראה פשוט, עוד אתר אחד מיני רבים, לא כזה שמשאיר רושם או חותם על המבקרים. התבניות הן תבניות חינמיות שאנשים רבים עושים בהם שימוש ולכן לאתרים רבים ונוספים בנושאים שונים יהיה את אותו עיצוב של האתר שלכם.
עיצוב אתר על ידי סטודיו לגרפיקה מבטיח לך לוקח בחשבון את הלוגו של העסק שלך ותוך כדי יותר מעין תהליך מיתוג של המוצרים או השירותים שהעסק שלכם מעניק. עיצוב אתר דרך סטודיו לגרפיקה מבטיח לכם קורת גג אחת בכל הקושר לאתר:מהעיצוב שלו ועד להפעלתו. עיצוב האתר נעשה על ידי אפיון האתר הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה פונקציונאלית. הקונספט של האתר, מה הוא משדר ומה המבקרים מקבלים ממנו במבט ראשוני נקבע במידה רבה על ידי העיצוב. עיצוב אתר בצורה נכונה הוא לא רק אסתטי הוא גם מסייע למבקרים למצוא את מה שהם מחפשים בצורה הפשוטה והקלה ביותר ללא מאמץ. מבקר שמשגיח בכך שהוא נאלץ ללחוץ על העכבר יותר מדיי פעמים כדי להגיע למה שהוא מחפש, פשוט ייצא מהאתר ויחפש אתר אחר שיעניק לו את המידע שהוא צריך. חשוב לזכור, שהמבקרים שמגיעים לאתר מגיעים מסיבה של חיפוש מידע מסויים וקונקרטי ולכן חשוב שהאתר ינגיש את המידע הקיים בו בצורה הטובה, היעילה והפשוטה ביותר. מעצבים רבים חוטאים לעניין זה כאשר הם יוצרים אתר מרהיב אך מסורבל. אתר יפה כל שיהיה אם לא יהיה נוח לגלוש בו יאבד את המבקרים שלו מהר מאוד. זמן החסד של מבקר באתר הוא לא הרבה, אחרי הכול אנחנו בעידן של אינטנסיביות, מהירות וקצרות רוח. הכול צריך להיות כאן ועכשיו ומיידי וכך גם לגבי מידע שאנו מחפשים באתרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141555 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141321 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141168 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131238 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131346 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213417 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211429 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172767 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162055 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162571 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152713 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica