חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת עץ לאדניות עץ

מאת: woodboxגינון12/11/2010944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדניות עץ הינן פתרון כפרי ויפה לשתילת צמחים בחוץ.  בעיקר משום שהן עשויות עץ, מה שמעניק להן מראה אורגני, אסטטי ויפה. ומרבית הגנים המבוססים אדניות עץ נראים נפלא באור השמש הנפוץ כ"כ בארצנו. כמו כן, אדניות אלו, העשויות מחומר אורגני אינן פוגעות בסביה כמו אדניות סינטטיות.

בעיה העולה בשימוש עדניות עץ היא שהרבה מסוגי העצים המשמשים לבניית עדניות אלו. העצים האלו הרבה פעמים לא עוברים את הטיפול המתאים, וכך הם נוטים להיסדק, להרקיב,  להתמלא בעובש ועוד. ולכן חשוב להשתמש בעץ המתאים ומיועד לבניית אדניות עץ.

סידר הוא עץ מאוד פופולרי לבניית אדניות, אדנית הבנויה מעץ הסידר מקבלת את היתרונות של העץ, אשר מכיל חומר כימי טבעי, אשר עמיד מאוד בפני רטיבות, וכמו כן, עמיד בפניי חרקים ומזיקים למיניהם.  עץ הסידר למעשה הוא אחד היחידים אשר יכול לעמוד בתנאי הסביבה ללא צורך בעיבוד מיוחד. עץ כזה הוא יפה ומיוחד, מגיע בגדלים שונים וצורות שונות, וניתן לעצב בעזרתו את גינה, מרפסת והוא אפילו מתאים למטרות עיצוב גג.

למרות היותו של עץ סידר קשיח וחזק, עדיין הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר אם הוא יעובד בחומר אשר דוחה מים, וכך תוכל העדנית להחזיק זמן רב יותר בתנאי מזג האוויר וההשקיה. כמובן, שאם אנו בוחרים כבר לשים את הציפוי המיוחד על עץ הסידר ניתן לבחור עץ אחר ליוצר האדנית, ולצפות אותו בחומר המדובר, אך עדיין בחירה בעץ זה תהייה חכמה יותר, היות וכך הוא יהיה עמיד יותר משאר העצים וגם נוכל ליהנות מתכוניתו האחרות של העץ, אשר יתנו לגינת האדניות שלנו מראה טבעי, ארצי, ובד בבד מראה אסטטי, מודרני ויוקרתי.

אדניות עץ עדיין יכולות להיות עמידות למים בטכניקות אחרות, למשל אם נשים את האדמה בתוף שקית פלסטיק בתוך האדנית, כך שלא יהיה מגע ישיר בין האדמה הלחה והרטובה לבין דפנות אדנית העץ שבחרנו. דרך נוספת היא לשים בתוך מבנה אדנית העץ, אדניות פלסטיק קטנות יותר, כך שאדנית העץ בעצם תהייה לצרכים אסטטיים בלבד, ואת עבודת ה"אדנות" תעשה בעצם אדנית הפלסטיק הקטנה יותר שנמצאת בפנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

WoodBox- אדניות עץ, עיצוב גינות וגגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת woodbox

מאת: woodboxגינון12/01/11659 צפיות
הצמחים שאנו מגדלים, הם בעצם התכשיט של הגינה כולה. גינה מלאה בפרחים היא מוקד משיכה מאוד חזק, וכזאת שגם מתוכננת היטב יכולה לגרום לכל השכנים לקנא. גידול צמחייה בגינות ובאדניות, הינו תחביב נפוץ מאוד בעולם, ומיליוני אנשים עושים זאת בשעות הפנאי. גידול צמחים אינו רק תחביב כייפי ומהנה, אלא גם הגמול בו לא קטן על עבודה שמשקיעים

מאת: woodboxגינון12/12/10750 צפיות
כמו שכולנו יודעים ומבינים, על מנת שהצמחים שלנו יגדלו, יש צורך להשקותם במים. השקיה ניראת על פניו כתהליך פשוט, שלא צריך להשקיע בו מחשבה גדולה מדי. אך האמת שונה מכך, השקיית יתר וחוסר השקיה הם הסיבות הנפוצות ביותר לכישלונם של גננים מתחילים ולא מנוסים, בניסיונותיהם לגדל את הצמחים המבוקשים להם. נבחן מספר נקודות שיעזרו לגננים מתחילים, וגם למנוסים מעט יותר, להצליח בתהליך הגידול.

מאת: woodboxגינון24/11/10723 צפיות
ניתן להחזיק את הצמחים שאנו מגדלים בסוגים רבים של אדניות, או מכלים אם תרצו. אל הבחירה החכמה והטובה ביותר תהייה בחירה באדנית עץ למלא את התפקיד הזה. לאדניות עץ יש יתרונות רבים, ניתן לשים מצחים באזורים חסרי אדמה, כמו גינה פנימית, גגות, מרפסות ועוד. את הצמחים אשר מגודלים באדנית נתין להעביר בקלות יחסית ממקום למקום, וכך לשנות את עיצוב הגינה הקטנה, וכל פעם להפתיע מחדש, בקלות יחסית, וללא מאמץ מיוחד

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191777 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182254 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811212 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183842 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174197 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica