חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנאי ובידור ליום שבת ולסופ"ש בכלל

מאת: אסף דודאינטרנט - כללי13/11/20102157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"הסוף שבוע עובר כל כך מהר ולא עשינו כלום...."

"מה עושים בסוף השבוע?"

"אמא, מצ'עמם לי, עוד שבת בבית?"

המשפטים הללו מוכרים לכם? אז כאן למטה תמצאו את הפתרון

אלו הן מקצת השאלות שאתם לבטח שואלים את עצמכם כמעט בכל סוף שבוע. ובנינו, ההנחה כי ארוחת ערב אצל ההורים או טיול בפארק ליד הבית עם העגלה והילדים, כבר לא נחשבים לכיף גדול ובטח שלא עושים לכם את השבת... אבל מה לעשות ששוב לא עשיתם תוכניות לפעילות בסוף השבוע, וגם הרעיונות היצירתיים של מקומות בילוי ופנאי כבר לא עולים לכם בראש.

ובכן, הגעתם לתחתית!  :-) אבל לא נורא, כי כאן בהמשך נסביר לכם את לשפר את המצב!

יש פעילויות ומקומות בילוי אשר ימתיקו לכם את ההנאה כבר בסוף השבוע הקרוב. כך שגם אם נתקעתם בלי רעיון בילוי ומאסתם בשגרה, או אם מזג האוויר אינו מאפשר לבלות בחוץ, תוכלו בעזרת חיפוש פשוט באינטרנט למצוא רעיונות מגוונים ל- פעילות לשבת כולל פעילות לילדים. אתרים שונים מציעים פעילות לכל המשפחה כמו למשל טיולים בחיק הטבע מטעם החברה להגנת הטבע, סדנאות יצירה, הופעות מוסיקה, תיאטרון עם מיטב ההצגות, פעילות ספורט, הופעות סטאנד-אפ, סרטים ועוד. בכולם יש מידע מפורט על שעות פתיחה וסגירה של מקומות ואתרים ובחלקם גם מחירים של הכרטיסים.

פעילות אחת מועדפת על הישראלי המצוי, שאיננה רק אוכל, הינה טיולים. מטיילים רבים פוקדים מידי שבוע את היערות והפארקים של קרן קיימת לישראל. ביום הראשון של חול המועד סוכות האחרון למשל, דווח כי מספר המטיילים אשר פקד את היערות והפארקים של קק"ל, עמד על 90,000 איש ובעיקר באתרים מוצלים ובהם מים. בתום חול המועד כולו (כלומר 4 ימי חג + שבת), דווח מרשות הטבע והגנים כי חצי מיליון מטיילים הגיעו לפקוד את הפארקים והשמורות!

פעילות אחרת המועדפת על ידי כל המשפחה הינה ללכת לקולנוע. אין דבר יותר כיף (חוץ מללכת לגי'מבורי בקניון כמובן...) מלקנות כרטיסים לקולנוע, לשבת מול המסך הגדול ולאכול בהנאה רבה פופקורן ענק עם מיץ. שלא נדבר על האולמות הנוחים והפינוקים שיש באולמות ה- V.I.P  המציעים כורסאות ביזנס קלאס ואוכל מפנק חופשי, חופשי, חצי שעה עוד לפני הקרנת הסרט. אם כן, מידי שבת יוצאים לבלות מאות אלפי ישראלים אשר פוקדים את בתי הקולנוע בארץ. הבילוי הוא חוויה משפחתית המציעה פעילות לילדים ולהורים כאחד ומגבשת את כל המשפחה יחדיו.  בכדי לסבר את האוזן הקומדיה "זוהי סדום", בה מככבים חברי ארץ נהדרת, שובר שיאים ונכון לתחילת חודש אוקטובר זכו לצפות בו למעלה מחצי מיליון איש. נזכיר כי הסרט יצא לאקרנים רק בתחילת חודש אוגוסט.

מקורות המידע שבאמצעותם ניתן לברר אודות פעילות בסוף השבוע הינם רבים אך כשהראש ריק מרעיונות ורמת השעמום הולכת ועולה מומלץ דווקא להיעזר במענה ספונטני לפעילות ברגע האחרון, ולקבל מגוון רעיונות לבילוי מידי! כך למשל, אתר גו טיקט מציע שירות של קניית כרטיסים או מכירת כרטיסים ברגע האחרון. באתר ניתן למצוא מגוון רחב של בילויים ואפשרויות כמו כרטיסים להופעות, הצגות, סרטים, משחקי כדורגל, הופעות סטנד-אפ, מופעי מוסיקה וכדומה. במצב כזה ניתן לקבל מהיום למחר רעיונות מהנים ומקוריים כיצד לבלות בסוף השבוע שאפילו לא חשבתם עליהם. הרי ממילא ישנם אנשים שקונים כרטיסים למופעים ומתחרטים או לא יכולים להגיע – אז לא חבל? לא חבל שמישהו אחר יוכל ליהנות במקומם? מדוע לא אתם? באתר לא ניתן לבצע ישירות הזמנת כרטיסים להופעות אלא לקנות כרטיס ממישהו שנותר עם כרטיס ללא שימוש או למכור כרטיס למישהו שמחפש כרטיס, כך שהרווח הוא כולו שלכם. עומד לרשותכם מבחר גדול של פעילות לסוף השבוע וכל שעליכם לעשות הוא רק – לבחור!

במקום לשבור לבד את הראש, מציעים לכם במקום אחד מגוון רעיונות כיצד לבלות את השבת הקרובה ומאכילים אתכם בכפית. אמנם לא תמיד תמצאו בדיוק את הבילוי המתאים לכם ביותר ולא תמיד תצליחו להשיג כרטיסים לאותו בילוי אבל לפחות יש לכם את יכולת הבחירה והתהליך פשוט וקל.

הרי בסופו של דבר, לא הייתם רוצים להישאר בבית ולשרוף את הזמן הפנוי היחיד שיש לכם לאחר שעבדתם כל השבוע כל כך קשה ולגלות ששוב הגיע יום ראשון וצריך לחזור לעבודה...

הקדימו תרופה למכה. חפשו פעילות לשבת עוד לפניי סוף השבוע. דאגו לבלות עם המשפחה שלכם וטפח את שעות הפנאי שלכם בהנאה רבה.

אתרים מומלצים בתחום:

עכבר העיר – מציע מגוון פעילויות וטיולים לכל המשפחה. לעיתים זה כבר מאוחר מדיי...

גו טיקט – רעיונות מקוריים, קנייה ו- מכירת כרטיסים ברגע האחרון, שימושי גם כשרוצים להפתיע וכולל כרטיסים להופעות!

החברה להגנת הטבע – מגוון של טיולים וסיורים. מה עושים אלה שלא אוהבים לטייל??

תבלו!


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו יועץ לבעלי אתרים/ ומקימי אתרים מסחריים (בעיקר בתחום הפנאי ובידור) בתחום ניהול מערך הלקוחות, הוספת שירותים בתשלום, רעיונות קידום יצירתיים והנחייה בעת הקמת העסק/אתר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף דוד

מאת: אסף דודבידור ופנאי - כללי07/11/102631 צפיות
אוהבים ספורט? מחפשים כרטיסים לאירועי ספורט? מחפשים מנוי למכבי במחיר מוזל? נתקעתם עם כרטיס למשחק וצריך למכור? רוצה לעבור יציע? כאן במאמר תוכלו לראות מהן הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, כולל סקירה אודות מכירת כרטיסים לאירועי ספורט ומכירת כרטיסים לאירועי ספורט.

מאת: אסף דודבידור ופנאי - כללי01/11/101256 צפיות
תחום מכירת כרטיסים באינטרנט ותחום קניית כרטיסים באינטרנט הפך ממזמן לתופעה מקובלת ומוכרת בקרב קהל הבליינים בישראל. כיום ניתן לקנות, למכור או להחליף כרטיסים לכמעט כל אירוע שרק תרצו לדמיין - החל ממופע רוק ועד למסיבת גיוס.

מאת: אסף דודבידור ופנאי - כללי31/10/101597 צפיות
רוצים לקדם את האתר שלכם אבל לא יודעים איך? רוצים לערוך תחרות ברשת אבל לא בטוחים כיצד? במאמר להלן אפרט את כל השלבים והדגשים לעריכת תחרות אינטרנט מוצלחת, כולל השגת הפרסים, התקנון, היכן לשווק וסוגי התחרויות השונות.

מאת: אסף דודבידור ופנאי - כללי31/10/102198 צפיות
מכירים את זה שקונים כרטיסים להופעה, לקולנוע או כרטיסים להופעה מוזיקה מחו"ל ואז ברגע האחרון מגלים שלא תוכלו ללכת? או להיפך - נזכרתם ברגע האחרון וכבר לא מוצאים כרטיס אבל גם לא בא לכם לשלם מחיר מטורף לספסרים? אז עכשיו יש פתרון ודרך לקניית כרטיסים ברגע האחרון או למכירת כרטיסים ברגע האחרון.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223008 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213488 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163191 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica