חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיני תעבורה - האם חובה לחתום על דוח תנועה, עו"ד אילון אורון

מאת: דני דיןדיני תעבורה03/05/20091941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חייבים לחתום על דו"ח תנועה? - עורך דין אילון אורן - דיני תעבורה


היועץ המשפטי שלנו בודק מה אפשר לעשות במקרה שלכם

• שוטר עצר אותי ולאחר שטענתי בפניו כי הוא איננו צודק וביקשתי שיוותר לי הוא ביקש ממני שאחתום על דברי. מסתבר כי השוטר כתב את בקשתי שיוותר לי אך לא ציין את הכחשתי. האם אני חייב לחתום?

אתה לא חייב לחתום בשום מקרה. תמיד כדאי מאוד שתבדוק את מה שרשם השוטר מפיך,ותבקש ממנו לקרוא לך בקול רם את הרישום, על מנת לוודא שהשוטר לא צינזר את הדברים שאמרת לטובתך, והסתפק ברישום האמירות מפיך שיש בהן כדי להפליל אותך.

• שוטר טען שלא צייתי לתמרור עצור ולא עצרתי. אני טענתי שהוא טועה ואכן עצרתי, אך יתכן שהשוטר לא ראה זאת. איך עלי לפעול במצב כזה על מנת שאוכל להוכיח לאחר מכן את חפותי בבית המשפט?

חשוב לבקש מהשוטר שיציין היכן עמד, על מנת שתוכל לבדוק האם מאותו מקום באמת ניתן להבחין ולראות אם הרכב נעצר או לא על-פי הוראת התמרור. כאשר אין קו עצירה, הנהג חייב להיעצר במקום שאיננו קבוע מראש. על-פי החוק הנהג חייב להיעצר במקום שממנו יוכל לראות את התנועה בדרך החוצה, ולכן יתכן מאוד שהשוטר יבחין ממקום עמידתו ברכבך כשהוא במצב נסיעה רצופה, וזאת לאחר ולמרות שעצרת כחוק קודם לכן.

קישורים רלוונטים:

עורך דין תעבורה - אתר הבית של משרד עורכי הדין אילון אורון

נהיגה בשכרות - זיכויים וסיוע בעבירת נהיגה בשכרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דני דין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני דין

מאת: דני דיןייעוץ משפטי07/05/091709 צפיות
איחוד תיקים מאפשר לחייב לפרוע את חובותיו לכלל הנושים בדרך של גבייה קולקטיבית, בתשלומים אשר ייקבעו בהתאם ליכולתו הכלכלית. משניתן צו איחוד תיקים, נעשים נושיו של החייב –אף שלא מרצונם - שותפים להליך גבייה קולקטיבי אחד. מבחינה זו, קיים דמיון מסוים בין מנגנון איחוד התיקים לבין מוסד פשיטת הרגל.

מאת: דני דיןחינוך ולימודים - כללי03/05/091078 צפיות
גם בימים אלה, בהם חילוקי דעות כלכליים לא פשוטים בין משרד האוצר לחינוך והמורים, הנובעים בעיקר מטעמים כלכליים ומהטענה הצודקת אודות תגמול לא נאות למורים העוסקים במלאכה הלא פשוטה

מאת: דני דיןמוסדות לימוד03/05/091134 צפיות
עתידה של ההשכלה הגבוהה בישראל - כמו של מוסדות רבים בארץ - אינו ברור. הגרעונות עמוקים, הבירוקרטיה חונקת, המכללות קורצות מכל כיוון, ומעל לראש מרחפת וועדת מלץ ומסקנותיה מרחיקות הלכת.

מאת: דני דיןדיני תעבורה03/05/091392 צפיות
בכל יום מוזמנים מאות נאשמים לדיון בבתי המשפט לתעבורה בכל רחבי המדינה. ברוב הפעמים הזימון למשפט מתבצע ע"י השוטר שנתן את הדו"ח.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182192 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171609 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161647 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152380 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152468 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151966 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152555 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica