חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שינויים תזונתיים לטיפול בזיהום קנדידה

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה17/11/20101474 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זיהום קנדידה הפך בעשורים האחרונים לנפוץ מאוד במדינות מערביות כתוצאה מאורח החיים המודרני שלנו. רופאים ומטפלים רבים מצביעים על הקשר בין אורח חיים מערבי לבעיית ההשמנה באוכלוסיה הכללית. מחקרים שונים מדווחים כי שני שליש מהסובלים מעודף משקל, לוקים גם בסיבוכים הנגרמים מזיהום פטריית קנדידה.

איך יודעים אם יש או אין לי קנדידה?

חלק מהתסמינים האופיינים לזיהום קנדידה כוללים דלקת בנרתיק או פטרת העור, וכן אי נוחות או כאב בעת מתן שתן. מעי רגיז, בטן נפוחה וגזים הינם סימפטומים נפוצים גם כן. עם התחלת דיאטת קנדידה חשוב להבין כי קיימת האפשרות להחמרת התסמינים. מצב זה הינו נורמלי ואינו מעורר דאגה. הסיבה לכך היא שהגוף מתחיל להיפטר מרעלנים ופסולת הנגרמים עקב פעילות פטריית קנדידה. עודף הרעלנים מצטברים בגוף מביאים להחמרה הזמנית בסימפטומים ולתחושת אי נוחות כללית שאמורה לחלוף תוך זמן קצר בתנאי שמתמידים בדיאטה.

קנדידה, בדומה לפטריות אחרות, שוכנת באורח קבע בגוף בריכוזים נמוכים ואינה גורמת לבעיות בריאותיות ברמות אילו. הבעיה מתעוררת כאשר מופר האיזון בפלורת המעי והפטריה מתרבה ומתפשטת לאיברי הגוף השונים. לפטריית קנדידה יכולת לפגום בתפקודי מערכות הגוף ולהשפיע על פעילות מערכת החיסון.

באבחון נוכחות זיהום קנדידה בגוף, יש לטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימטומים. דיאטת נטולת פחמימות וסוכרים נמצאה כאמצעי יעיל ביותר לחיסול מוחלט של הזיהום. צריכת מאכלים אורגניים וצמחי מרפא מסייעת אף היא בדיאטה.

ישנן דיאטות רבות ותכשירים המסייעים בריפוי הגוף מזיהום קנדידה. לפניכם מספר דיאטות ושינויים תזונתיים שיכולים לעזור בתהליך:

1. דיאטה לסוכרתיים – יעילה מאחר והיא מכילה כמות מעטה מאוד של סוכרים. בדיאטה זו יש להוריד את צריכת הסוכר למינימום. עוגות, מאפים, גלידות, סוכריות ומשקאות ממותקים הינם אסורים בתכלית. כמו כן, יש להמעיט בצריכה של מאכלים המכילים סוכרים מלאכותיים ו/או מזוקקים. צריכת סוכרים מסייעת לשגשוג פטריית קנדידה ופוגמת בתהליך הריפוי. התמדה במשך כשלושה ימים בדעאטה זו אמורה להביא להפחתה ניכרת של ריכוזי פטריית הקנדידה בגוף.

2. פסטה מקמח לבן, אורז לבן ועוגות אסורות בביצוע דיאטת קנדידה. יש להמיר אותם (ככל הניתן) בדגנים מלאים. מומלץ להימנע גם ממוצרי חלב וגבינות, או לחילופין להגביל את צריכתם.

3. המלצה נוספת בדיאטת קנדידה כוללת הגברת השומנים החיוניים מסוג: אומגה-3, שמן דגים, שמן זית, שומנים צמחיים ועוד.
אין ליטול אנטיביוטיקה לפני התייעצות עם רופא מטפל. אנטיביוטיקה עלולה להחמיר את מצב הזיהום וגרום להתפשטות רחבה יותר של הפטרייה.

4. יוגורטים למיניהם מותרים ואף מומלצים בעת ביצוע דיאטת קנדידה. יוגורט מכיל חיידקי אצידופולוס המסייעים לגוף להילחם בזיהום.

לפני ביצוע דיאטת קנדידה יש להיוועץ באיש מקצוע שיוכל לאתר גורמי מחלה או הפרעות שיתכן שגורמות להתפרצות הפטרייה ולהתאים טיפול נכון ויעיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קנדידה סנטר ישראל – המרכז הישראלי הראשון מוסמך לטיפול בקנדידה שמאחד רופאים קונבנציונלים ביחד עם מרפאים טיבעיים תחת קורת גג אחת. ד"ר יוסי דיין, מומחה ותיק לרפואה פנימית ודניאלה שפי, מרפאה טיבעית עם 20 שנות ניסיון ומומחית לקנדידה, פתחו ביחד מרכז משותף שנותן שירות מקצועי ומוסמך לאנשים שסובלים מתופעות קלות עד קשות מזיהום פטרייתי אקוטי או כרוני שמחפשים פיתרון. השירות כולל אבחון קנדידה וטיפול בכל חלקי הגוף מא' עד ת' אצל נשים, גברים וילדים. טיפול בקנדידה - אל תחכו ואל תמשיכו לסבול לחינם: 03-6496888

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קנדידה סנטר

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה04/07/111914 צפיות
קנדידה היא פטריית שמר השוכנת באורח קבע במעי הגס בריכוזים נמוכים. ישנם כ-150 זנים שונים של קנדידה, מתוכם כ-20 זנים מחוללי מחלה. בכמויות קטנות, קנדידה אינה גורמת נזק בריאותי. כאשר סביבת המעיים אינה בריאה, הקנדידה עשויה לפרוץ את דפנות המעי ולנדוד לאיברים ולמערכות בגוף.

מאת: קנדידה סנטררפואה13/04/111518 צפיות
בשנים האחרונות, ישנו מאמץ מוגבר להבין את השפעתה של פטריית קנדידה על הפרעות בריאותיות ומחלות שונות. פטריית קנדידה קשורה בקשר הדוק לרגישות אלרגנית ולהופעתן של אלרגיות מסוגים שונים. מחקרים מדעיים מוצאים את הקשר שבין התפרצות של פטריית קנדידה והופעתן של מחלות שונות, כגון אטופיק דרמטיטיס.

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה13/12/101985 צפיות
חלל הפה, הלשון והושט הם מקומות מוכרים להתפשטותה של פטריית קנדידה. אחד הסימנים הבולטים המעידים על נוכחותה של פטריה בלשון יהיה "צבעה הלבנבן של הלשון". החדשות הטובות הן, שניתן לטפל בזיהום קנדידה של חלל הפה ביעילות ובמקרים מסוימים אף במהירות.

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה13/12/101333 צפיות
אחת הסיבות השכיחות לכאבי הראש, הנה מחלות מערכת העיכול שהקשר בינן לשאר מערכות הגוף הנו ישיר וברור. פטריית קנדידה פוגעת באיזון פלורת המעי וע"י כך פוגעת ביכולתה של מערכת העיכול לפרק, לסלק ולקלוט רכיבים מן המזון. בנוסף, ידועים עשרות רעלים שונים הנפלטים על ידי פטריית קנדידה האגרסיבית. מטופלים רבים מדווחים על כאבי ראש המופיעים מדי שבוע ולעיתים אף מספר פעמים בשבוע. טיפול בקנדידה הכולל אסטרטגיה משולבת למיגור נוכחותה של הפטרייה במערכות הגוף השונות, יביא במקרים רבים לשיפור בעוצמת כאבי הראש.

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה04/11/101918 צפיות
80% מכלל הזיהומים הפטרייתיים בגוף נובעים מנוכחות קנדידה . כל טיפול בקנדידה נועד לכישלון אם לא מבצעים דיאטה מותאמת לחיסול מוחלט של הקנדידה. יתכן שתרגישו טוב, והסימפטומים יעלמו, אבל ללא שינוי בתזונה הקנדידה תמיד תחזור

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה04/11/108307 צפיות
פטרת הפה והלשון היא זיהום הנגרם כתוצאה מנוכחות של פטריית קנדידה על הקרום הרירי של הפה. יש מעל ל-200 סוגים של קנדידה, כאשר כ-20 מהם מחוללי מחלה. לרוב פטרת הפה נגרמת כתוצאה מזיהום קנדידה אלביקנס

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה04/11/107008 צפיות
כיום מוכרים מעל למאה סוגים שונים של קנדידה שמהם 20 יכולים לגרום למחלות שונות ומגוון רחב של תסמינים ותופעות המשתנות מאדם לאדם. כמעט בלתי אפשרי לרפא גוף שנמצא במתח תמידי, גם התרופה הכי פוטנטית לא תשפיע על מצב המחלה אם המעיים והכבד עמוסים בפסולת ורעלנים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213863 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181633 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica