חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק ברשתות חברתיות – איך להניע את הגלגל

מאת: קייסי קולג'רשתות חברתיות17/11/20101176 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים שימושיים להעלאת אמון והגדלת הסיכויים להמרה גבוהה

"The First 10 years of the Internet Revolution were all about getting computers connected to the World Wide Web. But the next 10 years are going to be all about getting connected to one another."

Dave McClure

לפי דברי דייב מקלור, 10 השנים הראשונות של המהפכה האינטרנטית נועדו כדי לחבר את המחשבים אל הרשת.
ב-10 השנים הבאות נהיה עסוקים בלהתחבר אחד אל השני.

שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לנו להתחבר אחד אל השני ובכך לרקום בעדינות קשרים עסקיים, קשרים עם קולגות וקשרים עם לקוחות פוטנציאליים עתידיים.
זו טעות לחשוב ששיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק באינטרנט.
הבחירה בשיווק ברשתות חברתיות חייבת להיות נגזרת של בחירה רחבה יותר: שיווק באינטרנט ואחד הדברים שחשוב מאוד לקחת בחשבון הוא ששיווק ברשתות חברתיות הוא רק חלק מהשיטה לשיווק באינטרנט.

הפעילות ברשתות חברתיות משמשת אותנו בראש ובראשונה לבניית קשר ישיר (לא פרסומי, לא מכירתי) עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים.
היופי בזירה החברתית מגולם ביכולת לפעול באופן עצמאי ואותנטי בכל רגע נתון אלא שעל מנת שיהיה לך עם מי לדבר ואל מי לדבר ראשית עליכם לרכוש אמון.
אמון זו מילת המפתח כי אנשים רוכשים מבעלי עסקים שהם מכירים, מחבבים ומאמינים לו. הנה כמה טיפים שיסיעו לכם בתחילת הדרך.

איך לרכוש אמון ברשתות חברתיות?

1. להיות במקום הנכון בזמן הנכון
גלו היכן מסתובבים האנשים איתם אתם רוצים להתרשת, היכן גולשים קהלי המטרה של העסק שלכם.לכו לשם.
בקרו את האתרים האלה, בדקו אם יש שם ערוצים לרישות, בלוג, טוקבאק, פורום וכל ערוץ ליצירת דיאלוג.המתינו, אל תתחילו ליצור קשרים עדיין.
קראו את השלב הבא.

2. ברומא הייה רומאי.
כדי להיות רומאי ברומא, יש ללמוד תחילה כיצד מתנהל ומתנהג רומאי.
אותו הדבר ברשתות החברתיות.
התבוננו על קודי ההתנהגות בזירה החברתית: כיצד האנשים מגיבים אלו לאלו, אילו תכנים מעניינים את האנשים בקהילה, מה נהוג ומול מה תזכו בקיטונות של ביקורת.
ראשית התבוננו ולמדו. כשתרגישו נינוחים, התחילו להגיב בעצמכם.

3. השאירו תגובות בעלות ערך בבלוגים של אנשים אחרים
הטוקבאקים והלוחות למינם הם מקומות נפלאים ליצירת נוכחות באינטרנט.
איכות הנוכחות והתועלת שלה תלויים בידיים שלכם.
לא מספיק לכתוב כתגובה על פוסט בבלוג כלשהו: "איזה פוסט יפה, תביא עוד מהסוג הזה".
תרמו בתגובה שלכם ערך כלשהו ליתר הגולשים שקוראים את הפוסט. אפשרו לקוראים לחוש אתכם, להכיר את המומחיות שלכם. לא, אל תגזימו ותנסו להראות לכולם שאתם הכי חכמים, פשוט הביאו את עצמכם בכנות ובמקצועיות.

אני רוצה להקדיש עוד כמה שורות לנושא כתיבת תגובות בבלוגים של אחרים.
לכתיבת תגובות בבלוגים של אחרים יש המון תועלות וביחד אנו יוצרים מצבים רבים של win-win. שימו לב:

  • אתם יכולים לציין את השם שלכם עם הטייטל – תרומה ישירה למיתוג שלכם
  • לרוב אתם נרשמים לתגובות עם כתובת מייל וכתובת אתר מה שמאפשר לאנשים שמתרשמים מכם להגיע לאתר שלכם - הרווחתם תנועה - ולהכיר אתכם, יתכן והרווחתם לקוח פוטנציאלי או מצטרף לרשימת התפוצה.
  • בעצם כתיבת התגובות בבלוג של האחר, אתם עוזרים לו לבנות את האמינות שלו.
    האמינות שלכם תגיע בעקבותיו.

4. קבלו רשות לשלוח
תוכן רשות, היא אחת מעמודי התווך של הרשתות החברתיות.
שלחו תוכן אך ורק למי שנתן לכם את הסכמתו לכך מפורשות.
רק אחרי שיש לכם הסכמה ברורה, גשו ליצור את התוכן שיאפשר לכם ליצור המרה.

5. צרו תוכן שיש בו טעם של עוד
היכולת שלכם ליצור תוכן משכנע (טקסט, ודיאו, אודיו, תמונות) היא זו שתבנה את הסיפור שלכם ותגרום לאנשים להתרגש ולהישאר מקושרים אליכם.
איך תיצרו תוכן שיש בו טעם של עוד?
נסו לענות על השאלות הבאות:

  • מה הניסיון, המומחיות או הידע שיש לי ושאני יכול/ה לחלוק עם הלקוחות שלי?
  • האם יש משהו שאני יכולה ליצור ואשר יכול לחבר את הלקוחות שלי אחד לשני, כך או אחרת?
  • באיזה ערוץ תקשורת אני הכי משכנע/ת: טקסט, וידאו, אודיו, תמונות?

האם זה מספיק כדי לקבל עסקאות מהפעילות ברשתות החברתיות?

התשובה היא: לא.אבל זו ההתחלה.
זו התחלה של דרך שיש בה אוסף שלם של פעולות וחוקים וכללים שבונים את השיטה לשיווק באינטרנט. אחרי שמבינים את השיטה לשיווק באינטרנט ורואים את התמונה השיווקית שמתאימה לעסק, פשוט יותר לרדת למגרש, לשחק ולהצליח.

אם עניין אתכם המאמר הזה, יתכן ותתעניינו גם ב " 6 דרכים אפקטיביות להעלאת הנאמנות של אוהדים בדף העסק בפייסבוק"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Kc College (קייסי קולג')- המרכז ליישומי שיווק באינטרנט - המספק לימודי שיווק באינטרנט, קורסים והדרכות לחברות ארגונים ועסקים קטנים. ושירותי שיווק באינטרנט לבעלי עסקים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קייסי קולג'

מאת: קייסי קולג'שיווק באינטרנט17/11/10854 צפיות
פקק בתזרים המזומנים היא בעיה שכיחה אצל בעלי עסקים קטנים אלא שהעובדה הזו לא מנחמת. העובדה הזו מכאיבה מידי יום ביומו והופכת את העיסוק בעסק למטריד, מדאיג ומדיר שינה. אם יש מישהו שלא רוצה להביא לעסק שלו לקוחות חדשים – תביאו אותו אלי. אם יש מישהו שלא רוצה שתזרים המזומנים שלו יפרוץ מהברז – גם אותו תביאו.

מאת: קייסי קולג'שיווק באינטרנט16/11/10983 צפיות
כל כך הרבה ספרים מדברים על המשוואה הזו זמן=כסף. רוברט קיוסקי בספרו אבא עני אבא עשיר נוגע בכך בהרחבה, הוא גם מסביר שהדרך היחידה להתעשר או להגיע לחופש כלכלי אמיתי היא לצאת מהמשוואה הזו. אז מה כל כך חדש, למעשה זו ההבנה הרגשית...

מאת: קייסי קולג'שיווק באינטרנט16/11/10920 צפיות
אנשים רבים שואלים אותי: "האם אחרי שאשתתף בקורס שיווק באינטרנט שלך, אני אדע איך לקדם את האתר שלי ? " או, כשאנחנו מספרים לאנשים על העיסוק שלנו הם אומרים: "אהה אתם מקדמים אתרים" . נראה לי שהסוגיה הזו שווה התייחסות רצינית והגיע העת לפזר את הערפל הסמיך שעוטף את נושא השיווק באינטרנט.

מאת: קייסי קולג'שיווק באינטרנט16/11/10938 צפיות
אנחנו (קייסי קולג') בחרנו באינטרנט כזירת השיווק העיקרית מתוך מחשבה תחילה ובפוסט הבא נציג בפניך את הסיבות שלנו לבחירה הזו, בעיקר כדי שתהיה לך האפשרות לבחון בינך לבין עצמך האם גם לך נכון וכדאי לאמץ שיווק באינטרנט כערוץ שיווק מרכזי לעסק שלך.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica