חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם שיווק באינטרנט זה קידום אתרים ?

אנשים רבים שואלים אותי:
"האם אחרי שאשתתף בקורס שיווק באינטרנט שלך, אני אדע איך לקדם את האתר שלי ? "
או, כשאנחנו מספרים לאנשים על העיסוק שלנו הם אומרים: "אהה אתם מקדמים אתרים" .

נראה לי שהסוגיה הזו שווה התייחסות רצינית והגיע העת לפזר את הערפל הסמיך שעוטף את נושא השיווק באינטרנט.

שיווק באינטרנט הוא לא קידום אתרים וקידום אתרים הוא לא שיווק באינטרנט. אז מה זה כן שיווק באינטרנט? ומה זה כן קידום אתרים ?

המשמעות של המושג "שיווק" הוא: כלל המאמצים שעושה בעל מוצר או שירות בכדי להביא לקוחות לבחון את מרכולתו במטרה למכור להם אותה.

המכירה אינה חלק מהשיווק. המכירה נעשית אחרי השיווק.

שיווק באינטרנט אם כך, הוא סל הפעולות והמאמצים שבעלי עסקים משקיעים באינטרנט בכדי להביא לקוחות פוטנציאליים לבחון את מרכולתם (שלרוב מוצגת באתר הבית), כדי להניע אותם לפעולה שאליה חותר בעל העסק.

למה אני אומרת "לרוב נמצאת באתר הבית"?
מפני שכיום, עם הזמינות והפשטות של הטכנולוגיות השונות באינטרנט, יש לנו, בעלי עסקים, את האפשרויות השונות להשקיע מאמצי שיווק ולהביא לקוחות פוטנציאליים לבחון את מרכולתנו גם אם אין לנו אתר בית.

קידום אתרים לעומת זאת, מתייחס לסל הפעולות והמאמצים שמשקיע בעל אתר בכדי לגרום לאתר שלו לטפס במעלה תוצאות החיפוש האורגני במנועי חיפוש.

מדוע משקיעים בקידום אתרים?

מחקרים מלמדים שיותר מ- 85% מהגולשים אינם בודקים את תוצאות החיפוש מעבר לעמוד הראשון.
ההיגיון אומר שאם כבר השקענו בבניית אתר ויש לנו אתר ברשת, נרצה שהוא גם ישמש בעבורנו ככלי שיווקי ושנוכל להפיק ממנו תועלת.
על מנת שהוא ישמש בעבורנו ככלי שיווקי עלינו לדאוג שיגיעו מבקרים לאתר. קידום אתרים הוא רק ערוץ פעילות אחד באוסף הפעולות של שיווק באינטרנט שמטרתו לסייע לנו להביא כמה שיותר גולשים ממנועי החיפוש לאתר שלנו.

אז מה עדיף: להשקיע כסף בקידום אתרים או בלימוד שיווק באינטרנט ?

ברור שעדיף להשקיע בלימודי שיווק באינטרנט, מהסיבה הפשוטה: שיווק באינטרנט הוא המטריה לכלל הפעולות שיסייעו לך, בעל אתר, להביא גולשים לאתר שלך ולהיכנס אל שערי מערכת המכירות המשכנעת שלך.

מתחת למטריה של שיווק באינטרנט מצטופפות ביחד מגוון פעולות ודרכים ליצירת נוכחות אפקטיבית באינטרנט. חלקן בתשלום וחלקן בחינם (בכלל זה בתוך תחום קידום אתרים).
ידיעת והבנת שיווק באינטרנט, הפעולות והכלים שכלולים בו והוצאתם מהכוח אל הפועל, מאפשרת לחסוך משאבים שתמיד נמצאים בחוסר (זמן, כסף) ולהרוויח תוצאות עסקיות ממשיות.

 



תגיות המאמר: שיווק באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Kc College (קייסי קולג')- המרכז ליישומי שיווק באינטרנט - המספק לימודי שיווק באינטרנט, קורסים והדרכות לחברות ארגונים ועסקים קטנים. ושירותי שיווק באינטרנט לבעלי עסקים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קייסי קולג'

מאת: קייסי קולג'רשתות חברתיות17/11/101176 צפיות
שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לנו להתחבר אחד אל השני ובכך לרקום בעדינות קשרים עסקיים, קשרים עם קולגות וקשרים עם לקוחות פוטנציאליים עתידיים. זו טעות לחשוב ששיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק באינטרנט. הבחירה בשיווק ברשתות חברתיות חייבת להיות נגזרת של בחירה רחבה יותר : שיווק באינטרנט ואחד הדברים שחשוב מאוד לקחת בחשבון הוא ששיווק ברשתות חברתיות הוא רק חלק מהשיטה לשיווק באינטרנט...

מאת: קייסי קולג'שיווק באינטרנט17/11/10854 צפיות
פקק בתזרים המזומנים היא בעיה שכיחה אצל בעלי עסקים קטנים אלא שהעובדה הזו לא מנחמת. העובדה הזו מכאיבה מידי יום ביומו והופכת את העיסוק בעסק למטריד, מדאיג ומדיר שינה. אם יש מישהו שלא רוצה להביא לעסק שלו לקוחות חדשים – תביאו אותו אלי. אם יש מישהו שלא רוצה שתזרים המזומנים שלו יפרוץ מהברז – גם אותו תביאו.

מאת: קייסי קולג'שיווק באינטרנט16/11/10982 צפיות
כל כך הרבה ספרים מדברים על המשוואה הזו זמן=כסף. רוברט קיוסקי בספרו אבא עני אבא עשיר נוגע בכך בהרחבה, הוא גם מסביר שהדרך היחידה להתעשר או להגיע לחופש כלכלי אמיתי היא לצאת מהמשוואה הזו. אז מה כל כך חדש, למעשה זו ההבנה הרגשית...

מאת: קייסי קולג'שיווק באינטרנט16/11/10936 צפיות
אנחנו (קייסי קולג') בחרנו באינטרנט כזירת השיווק העיקרית מתוך מחשבה תחילה ובפוסט הבא נציג בפניך את הסיבות שלנו לבחירה הזו, בעיקר כדי שתהיה לך האפשרות לבחון בינך לבין עצמך האם גם לך נכון וכדאי לאמץ שיווק באינטרנט כערוץ שיווק מרכזי לעסק שלך.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213515 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184480 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163283 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica