חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות לאירוע- מה נכון לעשות?

נסיעה לאירוע משפחתי יכולה להיות חוויה של ממש, אבל גם יכולה להיות "תיק" רציני עבור רבים מבני המשפחה הקרואים לאירוע.

כיצד הופכים אירוע משפחתי במקום מרוחק לחוויה משפחתית מהנה גם עבור בני המשפחה שגרים רחוק ממקום האירוע? זו שאלה שמארגני אירועים רבים מתחבטים בה ונדמה שאין תשובה אחת נכונה ומוצלחת.

שכירת חברת הסעות עבור אירועים יכולה להיות פתרון מעולה עבור קבוצה של בני משפחה שגרים רחוק ממקום האירוע. חברה המספקת שירותי הסעות יכולה להסיע הלוך וחזור את בני המשפחה שגרים במקום מרוחק או שלא מעוניינים להשתמש ברכבם הפרטי עבור הנסיעה.

כיצד עושים זאת בצורה חכמה ויעילה? הנה כמה טיפים מועילים עבור מארגני האירוע.

בדקו את הכמות

ללא מסה רצינית של אנשים שמתכוונים להשתמש בשירותיה של חברת הסעות, אין למעשה טעם ליצור קשר עם חברה המספקת שירותי הסעות. אם מדובר במספר בודד של אנשים הזקוקים להסעה, מוטב לארגן להם טרמפ עם מוזמנים אחרים מהאירוע.

לכן בטרם אתם יוצרים קשר עם חברה כלשהי ומבקשים לקבל הצעת מחיר, בדקו והעריכו כמה אנשים צפויים להיעזר בשירותיה של חברת הסעות.

קחו בחשבון חבר'ה צעירים שירצו לשתות, ולכן יעדיפו לנסוע עם חברת הסעות, אנשים מבוגרים ואנשים בעלי משפחות הגרים באזורים מרוחקים ממקום האירוע. כמובן אל תשכחו לכלול גם את חבריכם נטולי הרכב שישמחו להשתמש בשירותי הסעות.

היערכו מספיק זמן מראש

היערכות מוקדמת בכל הנוגע להסעות יכולה לחסוך לכם לחץ ובעיקר סכומי כסף לא מבוטלים. כמה זמן מראש? זה תלוי רק בכם ובאורחים שלכם.

קחו בחשבון שדרוש לכם די זמן כדי לבצע סקר שוק חכם בין כמה חברות המציעות שירותי הסעות. כמו כן, עליכם להודיע מראש על האופציה לשימוש בהסעות כדי שלאנשים יהיה די זמן להיערך מראש בהתאם.

היערכות מוקדמת יכולה לתרום גם בצד הכלכלי של השימוש בחברת הסעות: כך תוכלו לדעת כמה בדיוק יעלו ההסעות וכמה כסף מתקציב האירוע יידרש עבורן.

ערכו סקר שוק

רבים ממארגני האירועים סבורים שעליהם לבחור בחברת הסעות הראשונה שבה הם נתקלים כיוון שהם רוצים "להוריד את זה מהראש". זה קורה בעיקר אם לא מתארגנים מספיק זמן מראש ונמצאים בלחץ של זמן. זוהי טעות רווחת, שיכולה לעלות סכומי כסף רבים.

לפני שבוחרים חברת הסעות, חשוב לערוך רשימה של כמה חברות, ביניהן כאלה שקיבלתם המלצות עליהן מחברים. חשוב לבדוק בשלב ראשון כמה מציעה כל חברה עבור שירותי הסעות לאירוע. ערכו את הנתונים בטבלה ולאחר שביצעתם את סקר השוק בחנו איזו מהחברות מציעה את המחיר המשתלם ביותר. מותר בתחום זה להתמקח, אך חשוב לקחת בחשבון שחברת הסעות רצינית ומנוסה לא תסכים לרדת הרבה במחיר.

בטיחות מעל לכל

ולסיום, בטיחות. הנושא שמופיע אחרון אך הוא החשוב מכל. כאשר אתם בוחרים חברת הסעות לאירוע חשוב שתחשבו קודם כל על האורחים שלכם ועל הבטיחות שלהם. בחרו חברה המספקת שירותי הסעות שהיא ותיקה בתחום, שנהגיה מנוסים ושההקפדה על בטיחות היא מימד חשוב בשירות שלה.

בסופו של דבר מדובר באירוע שמסתיים לעתים בשעות הלילה המאוחרות, וחלק חשוב מהצלחתו הוא חזרתם של כל האורחים בביטחה הביתה.

 



תגיות המאמר: הסעות, שירותי הסעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101482 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101348 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101283 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101715 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101316 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101707 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101382 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204177 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205097 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica