חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר אינטרנט בארבעה שלבים

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים22/11/2010832 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי עסקים תמיד מחפשים דרכים חדשות על מנת לשווק ולקדם את העסק שלהם. דרך אחת היא בניית אתר אינטרנט המציע את שירותי העסק או מוצריו. ניתן לבנות אתר אינטרנט תדמיתי או כל אתר אחד ב-4 שלבים בלבד.

שלב 1 - בניית הקונספט

השלב הזה מתייחס לחזות האתר ומראהו. אלו צבעים ישלטו, רקעים, פונטים וכדומה. כבעל עסק, עליך לחשוב על המראה הכללי שהייתה רוצה לספק לאתר ולתת לסטודיו לעיצוב גרפי או חברת בניית אתרים באינטרנט המספקת גם שירותי עיצוב לבצע את משימת הביצוע.

שלב 2 - דפי האתר

השלב הזה הוא שלב המשך לשלב 1, בניית הקונספט. בשלב זה יש לבנות את דפי האתר. כלומר, לציין אלו דפים יופיעו באתר? האם צריך להיות פורום או טופס הזמנה אינטרנטי? אולי תרצה חנות וירטואלית וכדומה.

שלב 3 - כתיבת תוכן

התוכן הוא המלך מכל הבחינות, הן מבחינת הגולש והן מבחינת מנועי החיפוש. הקדישו לשלב הזה זמן רב וכתבו רק תוכן ייחודי, מקורי ואיכותי. כמו כן, תדאגו לרענן מפעם לפעם את תוכן האתר ותדאגו לעלות דפים חדשים.

שלב 4 - קידום אתרים

השלב הזה מתייחס לקידום האתר במנועי החיפוש, בדגש על גוגל. אל תשברו את הראש, לא כל אחד מבין בקידום אתרים, ולא כל אחד צריך להבין. ישנן חברות קידום אתרים מקצועיות שיודעות בדיוק כיצד לקדם את האתר שלכם אל ראש תוצאות החיפוש. כיום, גם חברות בניית אתרים באינטרנט יודעות לקדם את האתר.

לסיכום, כצעד משלים לשיווק וקידום עסקים, מומלץ לבנות אתר אינטרנט אשר יכיל אינפורמציה מלאה על העסק - שירותיו, מוצריו, אודות בעלי העסק, דרכים ליצירת קשר וכדומה. מעבר לכך, בניית אתר אינטרנט מומלץ לבנות ב-4 שלבים, כשהם בניית הקונספט, דפי האתר, כתיבת תוכן לאתר וקידום אתרים - קידום אתרים אורגני (SEO) ו/או קידום אתרים ממומן (SEM).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיקלה לאור, בעלת וובטופוס העוסקת בעיצוב ובניית אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיקלה לאור

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים24/11/10741 צפיות
אחת האפשרויות העומדות בפני בעלי עסקים היא בניית אתר אינטרנט מבוסס מערכת ניהול תוכן. למה צריך מערכת ניהול תוכן וכיצד זה יכול לתרום?

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים22/11/10833 צפיות
בכל תהליך יש להגדיר מראש מטרות ויעדים. כך גם בתהליך בניית אתר אינטרנט. כל המידע במאמר הבא

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים09/11/10729 צפיות
כל הטעויות הנפוצות בבניית אתר אינטרנט. זהו מאמר המשך למאמר הקודם - טעויות נפוצות בבניית אתר אינטרנט - חלק א'

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים09/11/10775 צפיות
אם אתם בעלי עסק המעוניין לבנות אתר איטרנט, המאמר הזה במיוחד בשבילכם

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213665 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194093 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175751 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174890 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172732 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172302 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162146 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica