חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר אינטרנט מבוסס מערכת ניהול תוכן

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים24/11/2010741 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר ניגשים לתהליך בניית אתר אינטרנט, ראשית יש לאפיין את המטרות ויעדי האתר. לאחר מכן, לבנות את הקונספט העיצובי ולחשוב על הטכנולוגיה בה יבנה האתר, הטכנולוגיה שהאתר מבוסס עליו. שלב בחירת הטכנולוגיה הוא קריטי ביותר, ולכן יש לבדוק את כל הפרטים לעומק.

בחירת טכנולוגיה מתאימה - השאלות המתאימות

האם אתם מעוניינים לעלות את התכנים שלכם לבד או שחברה לבניית אתרים באינטרנט תעשה זאת עבורכם? האם תהיו מעוניינים לערוך, לשנות ולהוסיף תמונות, טקסטים וקטעי וידאו בעצמכם או לאפשר לחברה לעשות זאת עבורכם? אלו הם רק חלק מהשאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם בוחנים את סוג הטכנולוגיה ועל כן השלב הזה הוא קריטי.

כיום, האפשרות הטובה ביותר שעומדת לרשות בעלי עסקים המעוניינים באתר אינטרנט ואינם טכנולוגיים היא אתר אינטרנט המבוסס מערכת ניהול תוכן. למעשה, המערכת תאפשר לכם לבצע פעולות ללא צורך במתכנת או ידע וניסיון קודם.

סוגי מערכות ניהול תוכן

קיימים 2 סוגים של מערכות ניהול תוכן. האחת, קוד סגור - זהו למעשה קוד שנכתב על ידי חברת בניית אתרים, קוד שאינו גמיש לשינויים ולא תמיד עונה על כל הצרכים של בעלי עסקים. השנייה, קוד פתוח - זהו למעשה קוד שנכתב על ידי המון פרילנסרים בארץ ובעולם שמעוניינים לקדם את השימוש בקוד פתוח. מדובר בקוד גמיש, עונה לרוב על כל הצרכים ובאמצעותו קל להמון בעלי אתרים לנהל אתר אינטרנט בכוחות עצמם.

מערכת ניהול תוכן - מה נמצא בה?

מערכת ניהול תוכן מאפשרת לנו שליטה על מספר פרמטרים ומחברת בין האתר למערכות שונות. למשל, מערכת ניהול תוכן מאפשרת לנו הוספה של דפים ללא הגבלה, עריכת דפים ו/או URL-ים, העלאת תמונות וסרטונים ללא ידע תכנותי קודם ועוד. מלבד זאת, המערכת מאפשר לנו לחבר את האתר לכלים חינמיים שיעזרו לנו בתהליך קידום האתר במנועי החיפוש, כגון גוגל אנליטיקס וגוגל וובמאסטר טולס.

לסיכום, במידה ואתם מעוניינים בבניית אתר אינטרנט ואינם מעוניינים להיות תלויים ביותר מדי גורמים - מתכנת, מעצב גרפי, כותב תוכן וכדומה, בניית אתר מבוסס מערכת ניהול תוכן הוא פתרון מצוין.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיקלה לאור, בעלת וובטופוס העוסקת בעיצוב ובניית אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיקלה לאור

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים22/11/10833 צפיות
בכל תהליך יש להגדיר מראש מטרות ויעדים. כך גם בתהליך בניית אתר אינטרנט. כל המידע במאמר הבא

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים22/11/10833 צפיות
בניית אתר אינטרנט הינו תהליך המורכב מארבעה שלבים עיקריים. כל המידע על תהליך בניית אתרים במאמר הבא

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים09/11/10730 צפיות
כל הטעויות הנפוצות בבניית אתר אינטרנט. זהו מאמר המשך למאמר הקודם - טעויות נפוצות בבניית אתר אינטרנט - חלק א'

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים09/11/10775 צפיות
אם אתם בעלי עסק המעוניין לבנות אתר איטרנט, המאמר הזה במיוחד בשבילכם

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213665 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194094 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175753 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174890 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172733 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172302 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162146 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica