חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר אינטרנט - מטרות ויעדי האתר

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים22/11/2010832 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כחלק מתהליך קידום ושיווק העסק, בעלי עסקים פונים לחברות ועצמאים המתמחים בבניית אתרים באינטרנט. אחד השלבים הראשוניים בתהליך הזה הוא הצבת מטרות ויעדים לאתר, כיוון שללא מטרות או יעדים, לא האתר ולא העסק יגיעו להצלחה המיוחלת.

המאמר בא לעזור לכם בצעד הראשון והחשוב של הצבת מטרות ויעדים כחלק מתהליך בניית האתר.

הצבת המטרות בבניית אתר אינטרנט

כל אדם מציב לעצמו מטרות בחיים, וכך גם בעסקים. כבעלי עסקים, אתם צריכים לשאול את עצמכם מהן מטרות האתר? האם בניית אתר אינטרנט מיועד להגדיל את כמות המכירות של העסק? האם בניית האתר הוא להציג את השירותים של העסק? בעזרת אותן שאלות, תוכלו לנתב את כל המטרות והרצונות שלכם מהאתר אל הדרך להצלחה.

הגדרת יעדים בבניית אתר אינטרנט

כמו מטרות, כך גם ביעדים. כבני אדם, אנו מציבים לנו יעדים בחיים. למשל, הכנסה חודשית של 20,000 ₪ בחודש או 100 כפיפות בטן באימון כושר אחד. אל היעדים שתקבעו יש להצמיד לוח זמן מוגדר, שכן הצלחת האתר נמדדת על סמך זה.

כבעלי עסקים ובעלי אתר אינטרנט בקרוב מאוד, היעדים שלכם עבור האתר יכולים להיות כאלה: השגת 300 לידים (פניות לצורך התעניינות) במהלך החצי שנה הראשונה מרגע הקמת האתר או הגדלת המחזור החודשי ב-20% בתוך שנה מרגע עליית האתר לאוויר.

החזר השקעה כחלק מהגדרת יעדים

בניית אתר אינטרנט עולה כסף ודורש זמן. על מנת שתוכלו לישון בשקט ולדעת שאתם בדרך הנכונה, הגדירו יעד נוסף כתנאי חובה - החזר השקעה. החזר ההשקעה של פיתוח והקמת האתר יכול להגיע בדרכים שונות. למשל, כמות פניות דרך טופס הצור קשר או עסקה ו/או מספר עסקאות דרושות על מנת להחזר את כל העלויות עבור פיתוח והקמת האתר.

לסיכום, תהליך בניית אתר אינטרנט מתחיל משלב מוקדם יחסית של הצבת מטרות ויעדים מהאתר עצמו. לאחר מכן, יגיע גם השלבי של כתיבת מסמך אפיון. את מסמך האפיון יש לכתוב בהתאם לרוח הדברים שהצבתם לשם השגת המטרות והיעדים. את המידע הנ"ל העבירו הלאה לחברה בניית האתרים שתוכל לממש הכל באמצעות העיצוב והבנייה עצמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיקלה לאור, בעלת וובטופוס העוסקת בעיצוב ובניית אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיקלה לאור

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים24/11/10741 צפיות
אחת האפשרויות העומדות בפני בעלי עסקים היא בניית אתר אינטרנט מבוסס מערכת ניהול תוכן. למה צריך מערכת ניהול תוכן וכיצד זה יכול לתרום?

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים22/11/10832 צפיות
בניית אתר אינטרנט הינו תהליך המורכב מארבעה שלבים עיקריים. כל המידע על תהליך בניית אתרים במאמר הבא

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים09/11/10729 צפיות
כל הטעויות הנפוצות בבניית אתר אינטרנט. זהו מאמר המשך למאמר הקודם - טעויות נפוצות בבניית אתר אינטרנט - חלק א'

מאת: דיקלה לאורבניית אתרים09/11/10775 צפיות
אם אתם בעלי עסק המעוניין לבנות אתר איטרנט, המאמר הזה במיוחד בשבילכם

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213665 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194093 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175750 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174890 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172732 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172302 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162146 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica