חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול השקעות באמצעות הבנקים

מאת: מאיההשקעות22/11/20101037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביצוע השקעות בשוק ההון, ובעיקר כאשר מדובר במשקיעים בלתי מנוסים אשר מבקשים לנצל כספים אשר הזדמנו להם מסיבות שונות, דורש התייעצות עם גורמים מקצועיים המתמחים בביצוע ניהול תיקים, ובתהליכים הנכונים של ניהול השקעות. הבנקים במדינת ישראל, מספקים שירותי ייעוץ הניתנים על ידי מנהלי תיקים מטעם הבנק, ואלו מאפשרים ללקוחות הבנק לקבל מידע מקיף אודות האפיקים השונים להשקעה בשוק ההון, וכן ללמוד על האפשרות של ניהול השקעות באופן עצמאי האמצעות פלטפורמות המסחר המקוונות, אשר מוצעות כיום על ידי מרבית מהבנקים באמצעות אתרי האינטרנט.


במאמר הבא, נכיר את האפשרות לבצע ניהול תיקים על ידי מנהלי תיקים מטעם הבנקים בו מתנהלים חשבונותינו, ונלמד על האפשרות לבצע השקעות באפיקי ההשקעה השונים של שוק ההון באמצעות ניהול תיק השקעות באתר האינטרנט של הבנק.

יתרונות של ניהול השקעות באמצעות הבנקים


אם כן, האם כדאי לבצע ניהול השקעות באמצעות מנהלי תיקים המציעים את השירות בבנקים בהם מתנהלים חשבונותינו? ובכן, התשובה לכך היא כמובן לא חד ערכית, שכן השוק מציע מגוון עשיר ביותר של חברות השקעות אשר מציעות שירותי ניהול תיקים לתושבים מין השורה, ומכאן קרוב לוודאי כי אילו השירות אשר מוצע על ידי הבנקים בתחום ניהול תיקים היה מושלם, היו אלו מוצאים עצמם מחוסרי עבודה. יחד עם זאת, עבור האזרח הפשוט, אשר אינו מבצע כמות אדירה של השקעות מדי יום, האפשרות של ניהול תיקים על ידי הבנק בו מתנהל חשבונות, היא בהחלט אפשרות אותה יש לקחת בחשבון.

היתרון הבולט ביותר של ניהול תיקים באמצעות הבנקים בהם מתנהלים חשבונותינו, הוא העובדה כי רווחינו והשקעותינו, יוכלו לשמש עבורנו כאובליגו עבור חשבון העובר ושב המתנהל בסניף. ולמעשה, כל התעבורה של הכספים אשר מתנהלת בסניף, נותרת תחת גוף אחד, מה שאינו מביא למצב של בריחת נכסים, והיעדר התחשבות של הבנק בנכסים המפוזרים בהשקעות השונות. מעבר לזאת, הנגישות של ניהול תיקים באמצעות מנהלי תיקים בבנקים, מביאה למצב שבו רבים מהמבצעים השקעות אקראיות בוחרים באפשרות זו, לו לאור עובדת ההיכרות לאורך שנים עם הגורמים האנושיים השונים באותו סניף הבנק.

ניהול תיק השקעות בחברת השקעות


מנגד, קיימת כמובן האפשרות של ניהול תיק השקעות תחת חסותה של חברת השקעות מקצועית, אשר עיקר ולמעשה, מרבית עיסוקיה הוא בניהול תיק השקעות עבור לקוחותיה. האפשרות של ניהול תיק השקעות על ידי חברת השקעות היא האפשרות בה בוחרים מרבית מהשחקנים המובילים במשק, וזאת על פי רוב לאור העובדה כי מנהלי תיקים מנוסים המועסקים על ידי חברות השקעות רבות ניסיון ורפרטואר, מוכיחים סטטיסטיקת הצלחה גדולה יותר מזו אשר יוכלו להציג בפניכם הבנקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה

מאת: מאיהאימון אישי27/02/121094 צפיות
אימון אישי הוא שיטה לשיפור עצמי והעצמה, שמבוססת על התמקדות בהווה והשגת מטרות רצויות בתחומי חיים שונים. האימון נעשה מול מאמן, קואצ'ר, מוסמך, בסדרת מפגשים קצרה יחסית וממוקד בהשגת שיפור בתחומי החיים שנבחרו על ידי המאומן. ראשית הקואצ'ינג (coaching) בשיטה של שיפור ביצועים בעולם הספורט בשנות ה-70. נוספו לאימון עם השנים אלמנטים מפסיכולוגיה קוגניטיבית התנהגותית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ייעול וייעוץ ארגוני ושיטות שיפור עצמי נוספות. אימון אישי שואף לתוצאות מהירות יחסית, תוך מספר חודשים ועוסק, כאמור

מאת: מאיהקידום אתרים23/10/11996 צפיות
נתח משמעותי מתהליך קידום אתרים מתבסס על פרנטר נוסף, והוא לא אחר מאשר הלינק שמהווה "מקפצה" לגולש בין האתרים. השפעתו ניכרת בתהליך החלפת קישורים עם אתרים אחרים בצורה של הכוונת הגולש באמצעות לינקים המופנים מאתר לאתר. הגולש נהנה ורואה בשירות כעזר המקל את הגלישה ומיידע אותו בדבר אתרים דומים, אך חדשות קידום אתרים חושפות אמת קצת יותר מורכבת. מדובר בתורה שלמה הכוללת את סוגי הלינקים, איכותם וכיצד החלפת הקישורים צריכה להתבצע כך שמנועי החיפוש ידרגו את אתרכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

מאת: מאיהקידום אתרים18/09/111055 צפיות
מנוע החיפוש ב-ה' הידיעה הוא גוגל, וגוגל, כידוע, אינה חושפת את נוסחת הפלא באמצעותה מדרגת את האתרים אשר אותם היא מקדמת. לעתים ה"כספת" חושפת טיפ אחד או שניים לפיצוחה וכל שיש לעשות הוא לעקוב אחר כל פרסום בגוגל ומטעמה. הטיפים נועדו לסייע לכם בבניית האתר בצורה שתקל על המערכת בסריקתו. בעולם של קידום אתרים מרבית הגולשים מסתפקים בתוצאות המופיעות בדפים הראשונים ואינם טורחים להרחיק אל מעבר לדף השני. תופעה זו מדרבנת את בעלי האתרים ומקדמיהם לשאוף שאתרם יופיע בדירוג הגבוה ביותר בעת חיפוש בגוגל.

מאת: מאיהעיצוב פנים16/05/111026 צפיות
תחום העיצוב והמותגים תפס בשנים האחרונות משמעות רבה בכל הקשור לעיצוב הבית. כל פריט בבית מקבל משמעות עיצובית חדשה בן אם מדובר באסלת השירותים, בתאורה, בריצוף הגינה וכמובן שנכון הדבר כאשר מדובר בדלת הכניסה לבית.

מאת: מאיהצילום26/01/111230 צפיות
כשחושבים על בית דפוס, עולות בראש אסוציאציות הקשורות בעיקר בהדפסת ספרים, עלונים, פנקסי קבלות ועוד. בית דפוס הפך בשנים האחרונות לפס ייצור מתקדם המספק מגוון עצום של מוצרים ושירותים, החל מהדפסת עלונים עבור בתי עסק ועד ליצירת אלבום תמונות מקורי.

מאת: מאיהשינה 05/01/111413 צפיות
כולנו ישנים ונחים על מזרונים מסוגים שונים. חלקנו מודע לכך שמזרונים הינם המפתח לשינה טובה, בריאותית ואיכותית ואילו אחרים מגלים זאת רק כאשר מתעוררת בעיה כלשהי המצריכה הזמנה של מזרנים אורטופדים אשר יקלו על השרירים התפוסים שלהם או כל בעיה אחרת הקשורה בכאבי גב, עורף או כתפיים. במאמר זה נסביר מדוע בחירת מזרונים איכותיים היא בחירה שצריכה להיעשות בצורה קפדנית וכיצד מזרונים ישפיעו על כל ההתנהלות התקינה של חייכם.

מאת: מאיהרשלנות רפואית05/01/111351 צפיות
הדבר המשותף לתאונות דרכים, תאונת עבודה ומצבים של רשלנות רפואית הוא שתמיד קיימים נפגעים מאותה סיטואציה מצערת. אם בעבר, רוב הנפגעים לא היו מודעים לכך שהם יכולים לתבוע את אותו אדם או גוף שהיה אחראי על תאונת הדרכים, תאונת העבודה או את הרופא שגילה רשלנות רפואית, או בחרו לא לבצע פעולה זו משום הפרוצדורה המורכבת, כיום המצב השתנה. מצב זה השתנה משום היווסדם של גופים פרטיים ששמו להם למטרה לעזור לנפגעים לקבל את הפיצויים להם הם ראויים. במאמר זה נפרט אודות כל הקשור במקרים של תאונות דרכים, תאונת עבודה ומצבים

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181560 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171702 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161594 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica