חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס מדריכים בקאוצ'ינג– הכשרה מקצועית לאימון אישי

מאת: מאיהאימון אישי27/02/20121097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק




אימון אישי הוא שיטה לשיפור עצמי והעצמה, שמבוססת על התמקדות בהווה והשגת מטרות רצויות בתחומי חיים שונים. האימון נעשה מול מאמן, קואצ'ר, מוסמך, בסדרת מפגשים קצרה יחסית וממוקד בהשגת שיפור בתחומי החיים שנבחרו על ידי המאומן. ראשית הקואצ'ינג (coaching) בשיטה של שיפור ביצועים בעולם הספורט בשנות ה-70. נוספו לאימון עם השנים אלמנטים מפסיכולוגיה קוגניטיבית התנהגותית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ייעול וייעוץ ארגוני ושיטות שיפור עצמי נוספות. אימון אישי שואף לתוצאות מהירות יחסית, תוך מספר חודשים ועוסק, כאמור, בהגשמת יעדים בפועל ולא העמקה בעבר או שינוי פסיכולוגי אצל המאומן.

איך מתנהל אימון אישי?


לרוב, אימון אישי כולל פגישה שבועית בת 45 דקות עד שעה, של המאמן והמתאמן. התהליך כולל שלושה שלבים עיקריים : השלב הראשון עוסק בבירור וחשיפה של החלומות, השאיפות או האתגרים בחייו של המתאמן. השלב הזה יכול להיות קצר או ממושך יותר, בהתאם למצבו וסגנונו האישי של המתאמן, כשעבור חלק מהאנשים גילוי השאיפות האותנטיות שלהם וניסוחן המדויק בבהירות הוא מרכיב חשוב מתהליך קואצ'ינג (coaching). מתוך כך מוגדרות המטרות הספציפיות בהן בוחר המתאמן להתמקד וגם החסמים הממשיים או הפסיכולוגיים שמנעו ממנו השגתן עד כה.

בשלב השני של קואצ'ינג (coaching)  נבנית במשותף תוכנית פעולה מדויקת, הכוללת לוחות זמנים להשגת כל תתי המטרות שבדרך. חשוב להדגיש שתוכנית הפעולה קואצ'ינג (coaching) אינה יכולה להיות מוכתבת למתאמן אלא בעיקר להבנות באופן פעיל על ידו, בתיווך והכוונה של המאמן. התוכנית צריכה להיות ברורה ופשוטה ולהיתפס כברת יישום כדי שתביא לתוצאות הרצויות.
בשלב השלישי של אימון אישי יוצאת תוכנית הפעולה מן הכח אל הפועל. המאמן האישי מלווה את התוכנית עם התקדמותה ונותן הכוונות ועידוד ככל שהתוכנית מתקדמת אל יעדיה.

קורס מדריכים – הכשרת מקצועית בקואצ'ינג (coaching)


בעשור האחרון עשרות אלפי ישראלים עברו תהליכי אימון אישי על ידי מאמנים פרטיים או דרך בתי הספר לאימון הפרושים בכל רחבי הארץ. קל להבין את הצלחתה של שיטת השיפור העצמי הזאת, שמאפשרת בתהליך קצר ופרקטי השגת יעדים והתגברות על אתגרים אישיים במציאות החיים. קורסים להסמכה כמדריכי קואצ'ינג (coaching) הפכו גם הם לפופולריים מאוד ומידי שנה מוסמכים מאות בוגרים חדשים במסגרת קורס מדריכים המשרתים את מעגל המתאמנים ההולך וגדל.

מה כולל קורס מדריכים קואצ'ינג?


קורס מדריכים אורך לרוב בין שנת לימודים אחת לשנתיים. קורס מדריכים לקואצ'ינג (coaching) מעניק הסמכה בסיסית כמאמנים אישיים שאותה אפשר להמשיך להסמכת מאמנים מומחים ולחברות באגודת המאמנים הישראלית.
בחלק מהמקרים קורס מדריכים מכשיר לתפקיד קואצ'ר במסגרת של אימון אישי פרטני ובחלקם לתפקיד קואצ'ר שמוכשר גם בהנחיית קבוצות אימון. הקורסים להכשרה בקואצ'ינג (coaching) כוללים התייחסות לכל אחד מהיבטי האימון : הצבת מטרות, יצירת חזון ויעדים לאדם או לארגון, ביסוס אמון ואינטימיות בתהליך בין אישי, טכניקות להעצמה אישית, טיפול בהתנגדויות וחסמים, כלי אימון, חשיבה מכוונת פתרונות, אתיקה מקצועית ועוד. נדבך חשוב במסגרת קורס מדריכים הוא התנסות מעשית וחוויה של האימון כמאמן בפועל . מסיבה זאת קורס מדריכים כולל סימולציות ומשחקי תפקידים אך גם סטאז' שבו מתנסה כל תלמיד במתן אימון אישי באופן מעשי.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה

מאת: מאיהקידום אתרים23/10/11998 צפיות
נתח משמעותי מתהליך קידום אתרים מתבסס על פרנטר נוסף, והוא לא אחר מאשר הלינק שמהווה "מקפצה" לגולש בין האתרים. השפעתו ניכרת בתהליך החלפת קישורים עם אתרים אחרים בצורה של הכוונת הגולש באמצעות לינקים המופנים מאתר לאתר. הגולש נהנה ורואה בשירות כעזר המקל את הגלישה ומיידע אותו בדבר אתרים דומים, אך חדשות קידום אתרים חושפות אמת קצת יותר מורכבת. מדובר בתורה שלמה הכוללת את סוגי הלינקים, איכותם וכיצד החלפת הקישורים צריכה להתבצע כך שמנועי החיפוש ידרגו את אתרכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

מאת: מאיהקידום אתרים18/09/111059 צפיות
מנוע החיפוש ב-ה' הידיעה הוא גוגל, וגוגל, כידוע, אינה חושפת את נוסחת הפלא באמצעותה מדרגת את האתרים אשר אותם היא מקדמת. לעתים ה"כספת" חושפת טיפ אחד או שניים לפיצוחה וכל שיש לעשות הוא לעקוב אחר כל פרסום בגוגל ומטעמה. הטיפים נועדו לסייע לכם בבניית האתר בצורה שתקל על המערכת בסריקתו. בעולם של קידום אתרים מרבית הגולשים מסתפקים בתוצאות המופיעות בדפים הראשונים ואינם טורחים להרחיק אל מעבר לדף השני. תופעה זו מדרבנת את בעלי האתרים ומקדמיהם לשאוף שאתרם יופיע בדירוג הגבוה ביותר בעת חיפוש בגוגל.

מאת: מאיהעיצוב פנים16/05/111029 צפיות
תחום העיצוב והמותגים תפס בשנים האחרונות משמעות רבה בכל הקשור לעיצוב הבית. כל פריט בבית מקבל משמעות עיצובית חדשה בן אם מדובר באסלת השירותים, בתאורה, בריצוף הגינה וכמובן שנכון הדבר כאשר מדובר בדלת הכניסה לבית.

מאת: מאיהצילום26/01/111235 צפיות
כשחושבים על בית דפוס, עולות בראש אסוציאציות הקשורות בעיקר בהדפסת ספרים, עלונים, פנקסי קבלות ועוד. בית דפוס הפך בשנים האחרונות לפס ייצור מתקדם המספק מגוון עצום של מוצרים ושירותים, החל מהדפסת עלונים עבור בתי עסק ועד ליצירת אלבום תמונות מקורי.

מאת: מאיהשינה 05/01/111417 צפיות
כולנו ישנים ונחים על מזרונים מסוגים שונים. חלקנו מודע לכך שמזרונים הינם המפתח לשינה טובה, בריאותית ואיכותית ואילו אחרים מגלים זאת רק כאשר מתעוררת בעיה כלשהי המצריכה הזמנה של מזרנים אורטופדים אשר יקלו על השרירים התפוסים שלהם או כל בעיה אחרת הקשורה בכאבי גב, עורף או כתפיים. במאמר זה נסביר מדוע בחירת מזרונים איכותיים היא בחירה שצריכה להיעשות בצורה קפדנית וכיצד מזרונים ישפיעו על כל ההתנהלות התקינה של חייכם.

מאת: מאיהרשלנות רפואית05/01/111356 צפיות
הדבר המשותף לתאונות דרכים, תאונת עבודה ומצבים של רשלנות רפואית הוא שתמיד קיימים נפגעים מאותה סיטואציה מצערת. אם בעבר, רוב הנפגעים לא היו מודעים לכך שהם יכולים לתבוע את אותו אדם או גוף שהיה אחראי על תאונת הדרכים, תאונת העבודה או את הרופא שגילה רשלנות רפואית, או בחרו לא לבצע פעולה זו משום הפרוצדורה המורכבת, כיום המצב השתנה. מצב זה השתנה משום היווסדם של גופים פרטיים ששמו להם למטרה לעזור לנפגעים לקבל את הפיצויים להם הם ראויים. במאמר זה נפרט אודות כל הקשור במקרים של תאונות דרכים, תאונת עבודה ומצבים

מאת: מאיההשקעות22/11/101042 צפיות
ביצוע השקעות בשוק ההון, ובעיקר כאשר מדובר במשקיעים בלתי מנוסים אשר מבקשים לנצל כספים אשר הזדמנו להם מסיבות שונות, דורש התייעצות עם גורמים מקצועיים המתמחים בביצוע ניהול תיקים, ובתהליכים הנכונים של ניהול השקעות. הבנקים במדינת ישראל, מספקים שירותי ייעוץ הניתנים על ידי מנהלי תיקים מטעם הבנק, ואלו מאפשרים ללקוחות הבנק לקבל מידע מקיף אודות האפיקים השונים להשקעה בשוק ההון, וכן ללמוד על האפשרות של ניהול השקעות באופן עצמאי האמ

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213641 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205273 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193111 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192946 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193012 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174134 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173538 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica