חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עכבר אלחוטי

מאת: מרטיןגאדג'טים24/11/20101387 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד שאי פעם התנסה לעבוד עם מחשב נייד, נתקל בפני בעיה די מציקה, העכבר. ברוב המחשבים הניידים העכבר קיים בצורת טאצ' פד, עכבר שמופעל על משטח מגע, בחלק אחר מהמחשבים הניידים ישנו עכבר בצורת מוחק שנראה כמו נקודה אדומה הנמצאת באמצע המקלדת, עכברים בצורה כזו נמצאים בדרך כלל בדגמים ישנים של Lenovo ו IBM.

לרוב האנשים השיטות הללו אינן נוחות והם מחפשים אחר אלטרנטיבה. האפשרות הזמינה ביותר היא עכבר רגיל, אך יש בעייתיות מסויימת בעכבר הרגיל, עכבר אלחוטי קטן יחסית מעכבר רגיל, חיבורו בכבל USB שלעיתים נוטה להסתבך ולהפריע ובאופן כללי אינו נוח בעבודה עם מחשב נייד. ישנם גם עכבר אלחוטי כאלטרנטיבה אך רובם גדולים ומגושמים ואינו מתאים לנשיאה בתיק ולעבודה מחוץ לבית.

הפתרון הטוב ביותר כיום הוא מיני עכבר אלחוטי שמיועד למחשב נייד. עכברים אלו הם קטנים יותר לעומת העכברים האלחוטיים הרגילים ומאפשרים עבודה נוחה יותר על משטחים קטנים, על המשטח שלפני המקלדת ולעיתים כאשר התנאים אינם אופטימליים ניתן לעבוד איתם על הברך או כל משטח אחר. כמובן שתענוג זה אינו זול והעכברים האלחוטיים הללו יקרים יותר מעכברים אלחוטיים רגילים.

העכברים האלחוטיים בדרך כלל מתחלקים לשני סוגים, עכברים בעלי חיבור USB למחשב הנייד ועכברים אלחוטיים רגילים או כאלה עובדים  בטכנולוגיית בלוטות'. למשל אוזניות bluetooth

העכבר הוא למעשה המצאה של אפל, אפל היא החברה הראשונה שהציגה את העכבר לעולם, הוא כמובן לא נראה מעוצב ויפה כמו היום, אך העיקרון נשאר זהה. מאז העכבר הראשון ועד מגוון הרחב של העכברים שניתן להשיג כיום בשוק, עברו כמה וכמה דורות.

נקודת ציון ראשונה היא המעבר מעכבר עם גלגלת (מעין גולה בתחתית העכבר) לעכבר אינפרא אדום, נקודת הציון השנייה היא מעבר מעכבר חוטי לעכבר אלחוטי, עכבר אלחוטי הוא עכבר שאינו זקוק לכבל שמחבר אותו פיזית למחשב ובכך הופך עכבר אלחוטי לנוח ופחות מסורבל מעכבר חוטי.

היתרון הגדול של עכבר אלחוטי הוא כמובן מידותיו הקטנות, עכבר אלחוטי יכול בקלות להיכנס לתאים בתיק נשיאה של מחשב נייד ולשמש אותך בכל מקום שתרצה להוציא את המחשב הנייד ולעבוד איתו.

יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא הנוחות של שימוש במכשיר שאינו מצריך חיבור של כבל נוסף, כל אחד שעובד עם מחשב נייד יודע שככל שאתה מחבר פחות כבלים למחשב, כך נוח יותר. עכבר אלחוטי מעניק לך נוחות וניידות שאין כמותה, במיוחד שהמגמה כיום היא להפוך את כל מה שאנחנו רגילים לראות כנייח לנייד. המשקל הקל, הנגישות, הם אלה שהופכים את החיים שלנו לקלים הרבה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111452 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/111372 צפיות
אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/111227 צפיות
קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרך של קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידום אורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיא יותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רק תשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/111266 צפיות
שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצה לדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתרים בגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאן בעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחום עורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריך את השירותים שלהם.

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111103 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111088 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111486 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182101 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161840 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152790 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151901 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152535 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146079 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148413 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica