חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוסים על רשתות חברתיות

מאת: מיטל הדררשתות חברתיות25/11/20101236 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשתות חברתיות הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהשיווק בתחום האינטרנט.המשפט "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" שבעבר התייחס לדפי זהב, מונחל היום בעיקר על פייסבוק וטיוטר  (שתי הרשתות החברתיות הגדולות) וכולם, מעסקים קטנים ועד למותגי ענק, עושים שימוש ענף ברשתות חברתיות.

הנה כמה מיתוסים על רשתות חברתיות שאתם חייבים לדעת

"שיווק ברשתות חברתיות חייב להיות נורא אישי. על מנת להצליח צריך לחשוף
את הקרביים ואת התחתונים
"
לא תמיד נכון. אמת, רשתות חברתיות מאפשרות לנו לחשוף פן אישי יותר, במידה מסוימת אף חושפני. יחד עם זאת מה שמצליח להביא תוצאות, זה דווקא הגבול הברור והקלות בה הוא יכול לטשטש. מי שמעוניין בכם כנותני שירות, רוצה לקבל מידע קונקרטי, שיווקי ואפקטיבי לעסק. התמונות של הילדים שלכם יכולות לעניין את בני המשפחה, אבל בטח לא את הלקוח.
דף אוהדים מאפשר לכם לפתוח ערוץ תקשורת עם הקהל שלכם, לשתף אותו במוצרים, שירותים ולשמש כערוץ קידום מכירות של העסק שלכם וזה ברוב המקרים ללא קשר לחשיפה אישית.

"על מנת להצליח, מומלץ לפעול בכמה שיותר רשתות חברתיות"
לא נכון. כמו שאינכם יכולים לנהל מספר מערכות יחסים במקביל, כך סביר להניח שלא תוכלו להתנהל נכון ולאורך זמן במספר רב של רשתות חברתיות. המדיה הזו דורשת לא רק זמן ויצירתיות אלא גם יכולת הכלה מאוד גדולה. יש לכם חברים, אתם רוצים להגיב אליהם, אתם רוצים לחזר, להעלות תכנים מקצועיים לדף אוהדים, לאסוף לייקים, לשלוח ציוץ, להעלות סרטון, לשתף, לקשר ובקיצור, מדובר בנוגס זמן רציני. בכדי למקסם יעלות ותפוקות לאורך זמן בחרו שתי רשתות שאתם מרגישים בהן הכי בנוח ותעבדו איתן.

"עסקים מצליחים רק שהם ברשת חברתית כמעט כל היום"
סביר להניח שצריך לשנות את המשפט לעסקים נכשלים, שהרי אם הם ברשתות חברתיות כל היום, איך יש להם זמן ללקוחות?. אין ספק שרשת חברתית דורשת  זמן והשקעה, הטעות הגדולה ביותר זה להתחיל ולשרוץ ברשתות חברתיות, ללא אמירה או עשייה קונקרטית. התעסקות במדיית הרשתות החברתיות היא שיווקית לכל דבר. גם כאן, כמו בכל שיווק, יש צורך באסטרטגיה ותוכנית  שיווקית הבנויה מיעדים ומטרות,וזאת מתוך ראייה ורצון להגשים את החזון השיווקי והעסקי שלכם באמצעות הרשת החברתית.

"אי אפשר להצליח ברשתות חברתיות לבד וחייבים איש מקצוע"
הדבר תלוי בזמן ובהבנה שלכם בכל הקשור לרשתות חברתיות. ישנם אנשים שיודעים כיצד לייצר אינטראקציה בין אישית באינטרנט, , יודעים כיצד לייצר באז ולמעשה חובשים את כובע השיווק בעסק ולא רק את הכובע של איש המקצוע.

יחד עם זאת, שיווק ברשתות חברתיות דורש מיומנות והבנה גבוהה,כזו שחסרה למי שלא עוסק בתחום כמקצוע. לא מדובר רק ביכולות ברמה הטכנית, של עיצוב דף או שימוש באפליקציות שונות  אלא יותר ברמה של אסטרטגיה, מקסום התעניינות ופניות מצד אחרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל הדר היא הבעלים ומנכ"לית חברת Marketing Solutions, חברת שיווק און ליין מקוון תוצאות ליצירת לידים והכנסות. למיטל הדר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.

http://marketings.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל הדר

מאת: מיטל הדרתכניות שותפים29/11/101096 צפיות
תוכניות שותפים הוא אחד מהכלים התוצאתייים הטובים ביותר כיום ליצירת לידים והכנסות באינטרנט. מה זה ואיך זה עובד במדריך הנ"ל.

מאת: מיטל הדרשיווק באינטרנט29/11/10909 צפיות
מדריך יעיל וממוקד המסביר כיצד לייצר יחסי המרה גבוהים יותר בכל הקשור לפעילות און ליין באינטרנט

מאת: מיטל הדרפרסום באינטרנט25/11/101024 צפיות
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...

מאת: מיטל הדרדיוור אלקטרוני25/11/101160 צפיות
המדריך המלא לחשיבותו של כלי פרסומי ושיווקי יעיל מאוד ,הניוזלטר (דואר אלקטורני)

מאת: מיטל הדרשיווק באינטרנט25/11/101015 צפיות
כל מה שרצית לדעת על הדרכים והכלים למכסם את הקמפין שלך ברשת האינטרנט

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152396 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica