חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך ליצירת יחסי המרה באון ליין (אינטרנט)

מאת: מיטל הדרשיווק באינטרנט29/11/2010908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"אנשים נכנסים אל האתר שלי, אבל כמו שהם נכנסים ככה הם יוצאים"
"האתר שלי מקודם בגוגל, אבל זמן השהייה הממוצע בו מאוד קצר, נכנסים ויוצאים"
נמצאים בנקודה הזו ? רצוי שתמשיכו לקרוא !!!

כשאנו מקימים אתר, באם מדובר באתר תדמית או אתר מכירה, אנו מייעדים אותו למטרה מסוימת. אנו רוצים  שלקוחות פוטנציאלים יפנו אלינו, חשוב לנו שפעולה כלשהי תתבצע באתר, קוראים לזה יחס המרה ואם הוא לא עובד, כל המטרה של האתר אינה רלוונטית.

יחס המרה הוא למעשה אחוז הגולשים (מבקרים) הנכנסים לאתר ומבצעים בו פעולה כלשהי, ביחס למטרת האתר. הפעולה יכולה להיות הורדה של קובץ, השארת פרטים, הרשמה לאתר או כל פעולה שלשמה האתר הוקם. אם אחוז מבצעי הפעולה קטן משמעותית ביחס לכניסות, הרי שיש בעיה ביחס ההמרה.

איך משפרים יחס המרה?

  • בשלב הראשון חשוב לעצור ולהבין האם הקונספט של האתר משרת את המטרה. זה הזמן לשים לב לזרימה של הכפתורים ולסידור שלהם, את מה פוגש הגולש וכמה נוח לו להתמצא. זמן השהייה של גולש ממוצע קצר מאוד ולכן מילת המפתח חייבת להיות פשוטה. יש לעשות הכול בכדי להוביל את הגולש ליעד בצורה הברורה והבהירה והקצרה ביותר. חשוב מאוד להתבונן באתר מנקודת מבטו של הגולש ולנסות להבין מה הוא פוגש ולא מנקודת מבטכם כבעלי האתר.
  • גם אם האתר שלכם הוא שביל ברור, אם לא תהיה שם הנעה לפעולה, יחס ההמרה לעולם יישאר נמוך. מי שנכנס לאתר חייב לא רק להבין אלא גם להשתכנע, מדוע אתם מציעים לו משהו שאי אפשר לעמוד בפניו. זה מתחיל בשפת העיצוב וממשיך בטקסטים. צרו גירוי אצל המבקר שלכם, עניין, עניין ועוד פעם עניין. גולשים מגיבים ופועלים במקומות שמעניינים אותם.
  • שיפור יחס המרה מתחיל ביכולת לבנות תהליך מכירה או ביצוע פעולה נכון באתר. חשבו על האתר כמשפך, אשר אמור לנקז את הכול לאותה פעולה שאותה אמור הגולש לבצע ולכו עם התרשים הזה בראש. כאשר מדובר על השארת פרטים, שימו לב למיקום טופס הליד, האם הטופס נמצא בכל עמוד, האם צריך ללחוץ על תבנית "צור קשר" בשביל להגיע ואם הרשמה, כמה קלה ומהירה היא. בעידן של ימינו גולשים מסרבים לעבוד קשה. אל תטעו, גולשים יתנו לכם את יחס ההמרה, אבל אתם חייבים לעבוד קשה גם בפרטים הקטנים בכדי שזה יקרה.
  • אתם חייבים לבחון מה לא עבד, כך שתדעו להפיק לקחים. היכנסו אל תוכנת הסטטיסטיקות של האתר בכדי להבין באילו דפים שהו הגולשים, מאילו מילים הם נכנסו, כך תוכלו להשוות בין דפים אפקטיביים לדפים שלא עבדו ולשפר בהתאם.
  • אמינות אמינות ועוד פעם אמינות. אחד הפרמטרים החשובים ביותר ליחס המרה זו היכולת שלכם להיתפס כגוף אמין ואיכותי למול הגולש. אתרים שאין להם פרופיל חברה ברור, שלא מוסרים פרטים אישיים או כל גורם מזהה אחר, סובלים מיחס המרה נמוך יותר, שהרי מי רוצה לבצע פעולה באתר שנתפס כלא רציני.
  • היכולת לתת ערך מוסף, מעבר לבקשת הפעולה מסייע מאוד ביחס ההמרה. המשוואה פשוטה, התייחסו אל הגולש שלכם בכבוד והוא יחזיר לכם באותו מטבע. רוצים לשפר יחס המרה? תנו מדריך חינם, חודש ניסיון, הכניסו תכנים מעניינים ובעלי ערך לאתר. פעולות אלה ישפרו את יחס ההמרה ויהפכו יותר גולשים ללקוחות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל הדר היא הבעלים ומנכ"לית חברת Marketing Solutions, חברת שיווק און ליין מקוון תוצאות ליצירת לידים והכנסות. למיטל הדר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.

http://marketings.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל הדר

מאת: מיטל הדרתכניות שותפים29/11/101096 צפיות
תוכניות שותפים הוא אחד מהכלים התוצאתייים הטובים ביותר כיום ליצירת לידים והכנסות באינטרנט. מה זה ואיך זה עובד במדריך הנ"ל.

מאת: מיטל הדרפרסום באינטרנט25/11/101023 צפיות
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...

מאת: מיטל הדרדיוור אלקטרוני25/11/101158 צפיות
המדריך המלא לחשיבותו של כלי פרסומי ושיווקי יעיל מאוד ,הניוזלטר (דואר אלקטורני)

מאת: מיטל הדררשתות חברתיות25/11/101236 צפיות
מיתוסים על רשתות חברתיות - לא מה שחשבת...הכל במדריך הנ"ל

מאת: מיטל הדרשיווק באינטרנט25/11/101013 צפיות
כל מה שרצית לדעת על הדרכים והכלים למכסם את הקמפין שלך ברשת האינטרנט

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213512 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184480 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163283 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica