חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרצית לדעת על תוכניות שותפים

מאת: מיטל הדרתכניות שותפים29/11/20101098 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הדרכים לשווק היום מוצר או שירות באינטרנט ולהגיע ללקוחות חדשים, היא באמצעות מודל של תוכניות שותפים.
בסיס הרעיון בתוכנית שותפים הוא תשלום פר תוצאה, כלומר התשלום הוא רק בעבור תוצאה שהתקבלה בפועל: חשיפה, ליד, מכירה או כל פעילות שהיא בעלת ערך נבחר עבורך כמפרסם.

מהי תוכנית שותפים?

תוכנית שותפים /רשת שותפים ,היא זירת תיווך המתווכת בין מפרסמים (בעלי מוצרים או שירות) לשותפים (בעלי אתרים/ בלוגים, כותבי תכנים בפורומים, מומחי שיווק באינטרנט, בעלי רשימות דיוור, מקדמים בפייסבוק או בגוגל, חברות טלמרקטינג ועוד). הרשת לומדת את צרכי המפרסם, פותחת לו קמפיין ומאפשרת לשותפים למשוך את התוכנית ולשווק אותה בכל ערוצים המתאימים. הכול עובר ומנותב דרך הרשת עצמה.

מה זה בכלל שותפים?
שותפים הם בעלי אתרים/בלוגים, כותבי תכנים בפורומים, מומחי שיווק באינטרנט, בעלי רשימות דיוור, מקדמים בפייסבוק או בגוגל ולמעשה כל מי שפעיל באינטרנט ויודע כיצד לקדם את מכירת המוצר או השירות שלכם.

מדובר במשווקי אינטרנט המעמידים את המדיה והניסיון שלהם, לרשות המוצר או השירות שלכם, בקונסטלציה של תשלום פר הצלחה מדידה.

רוב השותפים משקיעים זמן ומשאבים על מנת לשווק את הקמפיינים שלכם, כך שהם דואגים לבניית תשתית אפקטיבית, כבר משלב ביסוס הקמפיין. בין אם מדובר בהקצאת שטח פרסומי באתר, הפצת תכנים באתרי מאמרים ברשת או בפורומים, בניית אתרי נישה בתחום, תקציב למודעות גוגל, מודעות בפייסבוק או בבניית דף אוהדים, ניהול קמפיינים במדיה חברתית, או כל פעולה אחרת המקדמת את תהליך המכירה ומניבה רווחיות.

השותפים לומדים את המוצר, מגדירים קהל יעד, בודקים אפיקי שיווק רלוונטיים ולמעשה מתפקדים כמשווקי מוצר לכל דבר. היתרון היחסי הוא שאתם כמפרסמים משלמים רק עבור תוצאות ומתנהלים למול גוף אחד למול רשת השותפים הפועלת כמתווך בנכם לבין השותפים.

אילו מודלים קיימים היום ברשת שותפים?
קיימים חמישה מודלים מדידים, המאפשרים בדיקה של תוצאות:

תשלום על פי לידים (השארת פרטים) – CPL

תשלום על פי מכירה – CPS

תשלום על פי שיחת טלפון – CPT

תשלום על פי פעולה כגון הרשמה לאתר, או כל פעולה מדידה אחרת – CPA

CPC – תשלום לפי הקלקות/כניסות לאתר

האם כמפרסם אני יכול לשלוט על אמצעי הפרסום ?
למפרסם יכולת להגדיר אמצעי פרסום רלוונטיים מבחינתו, כגון גוגל, פייסבוק, באנרים. השליטה על אמצעי הפרסום נמצאת אצל המפרסם ומוגדרת כבר בשלב העלאת הקמפיין, כך כל שותף מקבל החלטה איך והיכן הוא מפרסם. יחד עם זאת, על מנת להגיע לתוצאות אפקטיביות ביותר, חשוב לפתוח כמה ערוצי פרסום ולעבוד בהתאם להמלצת הרשת.

האם כמפרסם אני יכול לבחור את השותפים שלי ?
במידה והינך מבקש לפתוח את התכנית לשותפים ספציפיים, הדבר אפשרי ונעשה בתיאום עם הרשת. פה נכנסת מומחיות מנהלי רשת השותפים אשר פועלים בשוטף למול אותם שותפים ויכולים להמליץ  לך כמפרסם על שותפים מתאימים לתכנית.

איך בכלל אני יודע על מה אני משלם ?
לרשת שותפים ממשק דוחות המאפשר לך כמפרסם לקבל את כל המידע אודות הקמפיין, בכל פרק זמן נתון ולפי חיתוכים שונים. ממשק דומה אגב פועל גם למול השותף, כך שהכול נעשה בשקיפות מלאה. התשלום נעשה בהתאם להגדרת תנאי התוכנית, כאשר אתה כמפרסם חייב לאשר או לדחות את התוצאות שהביא השותף, על סמך מה שהוגדר והוסכם עמך בהסכם הראשוני.

לדוגמא, אם התוכנית הגדירה קבלת לידים מאזור גיאוגרפי מסוים, אתה ראשי לדחות ולא לשלם על לידים שהגיעו מאזור גיאוגרפי לא מתאים. כך גם לגבי הגבלות נוספות כמו ליד לא תקין, פרטים משובשים או כל מנגנון סינון אחר, שיאפשר לך לקבל תפוקה איכותית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל הדר היא הבעלים ומנכ"לית חברת Marketing Solutions, חברת שיווק און ליין מקוון תוצאות ליצירת לידים והכנסות. למיטל הדר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.

http://marketings.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל הדר

מאת: מיטל הדרשיווק באינטרנט29/11/10909 צפיות
מדריך יעיל וממוקד המסביר כיצד לייצר יחסי המרה גבוהים יותר בכל הקשור לפעילות און ליין באינטרנט

מאת: מיטל הדרפרסום באינטרנט25/11/101026 צפיות
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...

מאת: מיטל הדרדיוור אלקטרוני25/11/101161 צפיות
המדריך המלא לחשיבותו של כלי פרסומי ושיווקי יעיל מאוד ,הניוזלטר (דואר אלקטורני)

מאת: מיטל הדררשתות חברתיות25/11/101238 צפיות
מיתוסים על רשתות חברתיות - לא מה שחשבת...הכל במדריך הנ"ל

מאת: מיטל הדרשיווק באינטרנט25/11/101015 צפיות
כל מה שרצית לדעת על הדרכים והכלים למכסם את הקמפין שלך ברשת האינטרנט

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182951 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152442 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131935 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131873 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132062 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132111 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127983 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica