חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לדיוור אלקטרוני

מאת: מיטל הדרדיוור אלקטרוני25/11/20101158 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעל חברה, גדולה או בינונית, ישנן דרכים רבות לשיווק ופרסום של החברה שלך. על פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, פרסום חוצות,חלוקת פליירים, ועוד ודאי שמעת. כל אלו הן דרכים יפות וטובות לפרסם ולשווק את החברה שלך, אבל האם שמעת על הדרך של דיוור אלקטרוני? אחת הדרכים הטובות, הזולות והיעילות ביותר היא מערכת של דיוור אלקטרוני.

מערכת דיוור אלקטרוני , או בשמה המוכר יותר ניוזלטר, היא למעשה מערכת של שימור ומעקב של מאגר הלקוחות, ופנייה לקהל יעד רלוונטי כלקוחות פוטנציאליים. זהו אמצעי שיווק המסייע לך להגיע לקהל יעד באופן מפולח ע"י הפצת דואר אלקטרוני (מיילים) בצורה המונית. באמצעות מערכת הדיוור האלקטרוני ניתן להגיע לאלפי ואף מיליוני לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

כיום קיימות מערכות ניוזלטר  אשר בזכותן אינך צריך להיות פרסומאי מקצועי או מעצב גרפי בשביל להשתמש ולהעביר חומר פרסומי לקהל הלקוחות שלך. בעזרת המערכות הללו אתה יכול לעגן את הכול בלחיצת כפתור אחת.

ניוזלטר הוא כלי שיווקי אפקטיבי ליצירה וביסוס מערכת יחסים עם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים. זהו פורמט קבוע, המאפשר לכם להישאר בתודעת הקהל שלכם באופן קבוע ולמעשה לנהל תהליכי מכירה, כבר משלב שליחת המייל.

שימוש אפקטיבי בניוזלטר להגדלת יחס ההמרה

  • פלחו את הקהל שלכם בצורה אפקטיבית, הכירו את הקהל שנרשם אל רשימת הדיוור שלכם ואת הדרך הנכונה לדוור אותו. כיום קיימות מערכות ניוזלטר המאפשרות פילוח רשימות לפי קהלי יעד ולפי מטרות ספציפיות, כך שתוכלו להפריד בין הנרשמים השונים ולדוור בהתאם למוצר או לתחום.
  • הקדישו זמן לבחירת המסרים והתכנים המופצים בניוזלטר שלכם, תוך התאמה לקהל היעד. ככל שתהיו ממוקדים יותר, כך תצרו מסרים אפקטיביים יותר, בעלי השפעה שיווקית גדולה יותר.

נושא המסרים בניוזלטר הינו בעל חשיבות מכרעת, ביכולת שלכם לבסס יחסי אמון עם הקהל וליצור לגידול ביחס ההמרה. אם תפיצו רק תכנים שיווקיים או תכני מכירה, סביר להניח שאחוזי ההמרה שלכם יהיו נמוכים ואנשים יתחילו לנטוש את הרשימה, אולם אם תדאגו לתת ערך מוסף ולהפוך למקור אינפורמציה חשוב בתחומכם, תצליחו לייצב רשימה אפקטיבית  שתוביל להגדלת מאגר הלקוחות.

  • תדירות תדירות ועוד פעם תדירות. השליטה על משך והפרש שליחת המסרים הוא בידיים שלכם, כך שחשוב להבין איזה קצב מתאים לכם ולקהל שלכם. יש שמדוורים אחת לכמה ימים, יש שדואגים לשלוח מסר  יומי קצר ויש עסקים ששולחים ניוזלטר מרוכז אחת לחודש. זכרו, קצב ואורך המסר נקבע בהתאם לתחום והיכולת שלכם לעניין ולרתק ולא לשלוח רק על מנת לשלוח.
  • בכדי לשפר ולייעל בשוטף, עליכם לעקוב אחר הסטטיסטיקות במערכת הדיוור האלקטרונית שלכם, כך תהיה לכם אינדיקציה כמה אנשים ביקשו להסיר עצמם ומתי, כמה אנשים פתחו את המייל שקיבלו וכדומה.

ניוזלטר, כמה קטנים על קצה המזלג

  • בעת דיוור רשימת התפוצה, דאגו לשנות את שם הנמען לשם הנרשם, כך תיווצר פניה אישית. למרות שמדובר במערכת שליחה אוטומטית, כל מערכות הניוזלטר שולחות את התכנים מכתובת המייל שלכם, כך שהקורא מניח שמדובר במייל אישי לגמרי שנכתב במיוחד עבורו.
  • השתמשו בפונקציה המאפשרת הזנת מסרים למערכת פרק זמן רב קדימה, כך שתוכלו להתפנות לאפיקי שיווק אחרים, בעוד מערכת הדיוור עובדת בשבילכם ודואגת שתשמרו על קשר עם הקהל שלכם.
  • במידה ונרשם מבקש להסיר את עצמו, יש לאפשר זאת ללא כל השהייה או שאלה
  • אם אנשים נרשמו לקורס או להורדת איבוק מסוים, דאגו קודם כל לספק את המוצר שלשמו הם נרשמו ורק אחר כך המשיכו לדוור אותם.
  • בדקו אופציה של שיתוף רשימות בדף התודה של הרישום לניוזלטר. כך תוכלו להגדיל את הרשימה על ידי הפניות הדדיות לתחומים משיקים.

דיוור אלקטרוני, כחלק מהכלים והאמצעים המתקדמים אשר קיימים היום לרשותנו, מאפשר מקסימום עשייה במינימום משאבים. לכן הוא נחשב כה יעיל. חברות רבות המשתמשות במערכות ושירותים של דיוור אלקטרוני, מדווחות על עלייה בקהל הלקוחות, על כניסות מרובות לאתרים שלהם, על עלייה במכירות ועל התייעלות כללית של שיווק העסק. אל תהסס פנה לשירותי דיוור אלקטרוני עוד היום וצפה להצפה…

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל הדר היא הבעלים ומנכ"לית חברת Marketing Solutions, חברת שיווק און ליין מקוון תוצאות ליצירת לידים והכנסות. למיטל הדר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.

http://marketings.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל הדר

מאת: מיטל הדרתכניות שותפים29/11/101096 צפיות
תוכניות שותפים הוא אחד מהכלים התוצאתייים הטובים ביותר כיום ליצירת לידים והכנסות באינטרנט. מה זה ואיך זה עובד במדריך הנ"ל.

מאת: מיטל הדרשיווק באינטרנט29/11/10909 צפיות
מדריך יעיל וממוקד המסביר כיצד לייצר יחסי המרה גבוהים יותר בכל הקשור לפעילות און ליין באינטרנט

מאת: מיטל הדרפרסום באינטרנט25/11/101024 צפיות
כל מה שרצית לדעת על פרסום בגוגל ולא העזת לשאול ולהבין עד היום...

מאת: מיטל הדררשתות חברתיות25/11/101236 צפיות
מיתוסים על רשתות חברתיות - לא מה שחשבת...הכל במדריך הנ"ל

מאת: מיטל הדרשיווק באינטרנט25/11/101013 צפיות
כל מה שרצית לדעת על הדרכים והכלים למכסם את הקמפין שלך ברשת האינטרנט

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142426 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138327 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132457 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132077 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132314 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132180 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132005 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica