חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור משרד רואי חשבון?

מאת: VPRהנהלת חשבונות27/11/20101084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם להיעזר בשירותיו של משרד רואי חשבון? ראשית, חשוב להבין מיהו רואה חשבון ומה תפקידו. על פי חוק, רואה חשבון הוא מי שסיים בהצלחה לימודי ראיית חשבון, עבר הכשרה מעשית של שנתיים ובנוסף עבר בהצלחה את מבחני לשכת רואי החשבון ומחזיק בידיו רישיון.

תפקידו של משרד רואי חשבון הוא להעניק ללקוחות שלו מגוון שירותים פיננסים שיעזרו להם לנהל כראוי את התחום הכספי של העסק. בין השירותים הניתנים ניתן למצוא: טיפול בנושא הנהלת חשבונות, ביצוע דו"חות כספיים וייצוגם מול רשויות המס, טיפול במשכורות ועוד.

מי זקוק לשירותיו של משרד רואי חשבון?

ניתן לומר כי כל בעל עסק אשר אינו יודע כיצד להתנהל מול עשרות הטפסים שהוא מקבל ממס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ, זקוק לעזרה והכוונה של רואה חשבון. משרד רואי חשבון בעצם מסיר את מרבית האחריות מבעל העסק ומנהל עבורו את כול ההתעסקות הפיננסית.

משרד רואי חשבון מקצועי ובעל ניסיון, יידע כיצד לתרגם את כל המספרים לכסף ויוכל לעזור לך להבין באופן פשוט כמה כסף באמת מרוויח העסק שלך, היכן ניתן לחסוך בעלויות או לשפר התנהלות כספית כזו או אחרת.

האחריות שלך כבעל עסק, היא לתת אמון מלא ברואה החשבון שלך ולהעביר אליו את כל המידע לו הוא זקוק כדי לבצע הנהלת חשבונות בעסק שלך. חשוב לעבוד בשיתוף פעולה מלא תוך שקיפות ולא להסתיר מידע מרואה החשבון.

משרד רואי חשבון – שירותים ועלויות

משרד רואי חשבון המחזיק בצוות עובדים מקצועי ובעל ניסיון, יוכל להעניק לכם שירותים פיננסים נוספים בהתאם לצרכים שלכם. שירותים אלו יכולים להיות ליווי ותמיכה עסקית, הנהלת חשבונות של כמה חשבונות ועוד. במידה ואתם זקוקים לכל אלו, היתרון הוא מעטפת כוללת של שירותים פיננסים תחת קורת גג אחת.

עלות שירותיו של משרד רואי חשבון נעה על קשת רחבה של מחירים. מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות עלויות. כמו כן, מומלץ ביותר לבקש המלצות מחברים ובעלי עסקים לגבי משרד רואי חשבון איתו הם עובדים. הרי "אין חכם כבעל ניסיון. בכל מקרה, בדקו היטב אילו שירותים כולל המחיר אותו הציע לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111349 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111572 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111587 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111820 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111602 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111382 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111577 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143689 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142738 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142414 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138807 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138461 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica