חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג עסקי. טביעת האצבע של העסק שלך.

מאת: רום יקותיאלימיתוג אישי 29/11/20101080 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטרת המיתוג היא הגברת המודעות הציבורית של החברה שלך

שמירה על עקביות והמשכיות בפרסום ובחומרי השיווק חשובה על מנת להפוך לבלתי נשכח אצל הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלך.

מיתוג נכון עוזר לך להעביר את המסר לאורך כל תהליך השיווק של העסק כך שהלקוחות יוכלו לזהות אותך בקלות.

הזהות העיסקית שלכם מתחילה במיתוג

המטרה העיקרית של מיתוג עסקי היא הפיכת החברה שלך ומוצריה לבולטים בשוק על פני המתחרים ויצירת חומרי שיווק שייצגו אותך ואת החברה שלך גם כשאתה לא בסביבה. כל כרטיס ביקור, מכתב, מודעה, פרסום, מצגת משמשים כמיני שלט חוצות עבור החברה שלך והופכים לטביעת האצבע הייחודית לעסק שלך.

 איך אגרום להם לאהוב אותי?? הדימוי והשפה הגרפית של העסק שלך צריכים להיות ייחודיים, אטרקטיבים, מלאי השפעה ובולטים על פני כל הסמלים והעיצובים האחרים בשוק!!!

חשוב מאוד לאסוף חומרים שיווקים מהמתחרים שלך וללמוד מהם. מה אתה אוהב ומה לא?  מהו המסר המרכזי של המתחרים? מה מבדל אותך מהם - האם המחיר? אולי השירות?

ניראות העסק שלך כלפי חוץ היא לב הזהות שלך, זהו הדבר הראשון "שיקפוץ" לעינייהם של לקוחותיך כאשר הם מחפשים שרות מעולה או מחיר מנצח.

ניקח לדוגמא שם העסק - חשוב מאוד להמנע משמות מעורפלים, דומים, שכיחים וקשים לביטוי או לאיות. השם של העסק שלך צריך להיות מזוהה בבירור עם מהות העסק, אם לא הערך השיווקי שלו קטן!! אם אנשים רושמים הערות על כרטיס הביקור שלך זה סימן שהניראות שלך לא מספיק ברורה...

בעת יצירת מיתוג חדש או עדכון מיתוג קיים נבדקים בין היתר: 

1. מי קהל היעד שלך

2. מה החזון שלך

3. מהם צבעי החברה שלך- אילו צבעים מייצגים יותר טוב את העסק שלך

4. מי המתחרים שלך

5. מהו היתרון שלך על פני המתחרים

מיתוג זהו כלי מרכזי בתהליך שיווק העסק שעוזר ליצור טביעת אצבע עקבית ובלתי נשכחת של החברה שלך.

 ____________________________________________________

רוצים לשמוע עוד? לקבל חוות דעת מקצועית על מיתוג העסק שלכם?

פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בתהליך

creativerom > info@creativerom.com > www.creativerom.com > 050-290-4634

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רום יקותיאלי

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211533 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152619 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152377 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142895 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142840 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica