חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לשדרג את האימון? נסו פילאטיס

מאת: ibrahemחדר כושר01/12/20101008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם ביליתם זמן כלשהו ב- חדר כושר או בצפייה בטלוויזיה, אין ספק ששמעתם על פילאטיס. השיטה המיוחדת הזו לחיטוב הגוף נהנית בימים אלו מתשומת לב מוגברת.מה שיפתיע אתכם הוא שפילאטיס אינו דבר חדש, במיוחד בין הרקדנים המופיעים במחול.

ה- מאמן כושר ג'וזף פילאטיס פיתח את השיטה כדי לשקם ולשמור על ה כושר של אסירים בזמן שהיה מתמחה בלנקאסטר, אנגליה, יחד עם אזרחים גרמנים אחרים בזמן מלחמת העולם הראשונה. אחרי המלחמה הוא עבר לארצות הברית והקים סטודיו בניו יורק כדי ללמד את השיטה שלו. הוא השגיח על סטודנטים שם אל תוך שנות ה- 60 והשיטה עמדה במבחן הזמן ככלי יעיל לבריאות כללית, חוזק, קואורדינציה ובריאות נפשית.

ג'זף פילאטיס האמין כי אורח חיים בטלני, יציבה לקויה ונשימה לא יעילה הן השורשים לבריאות לקויה והציע סדרת תרגילים, טכניקות אימון וציוד אשר מתרכזים על יציבה וגו ומודעות נשימה. מספרה משתמשים בשיטה עלה בכל העולם, בעיקר בקרב רקדנים, אתלטים, ומופיעים אחרים.

פילאטיס הוכיחה את עצמה בלהיות דרך דינאמית לשפר את הבריאות על ידי אימון הגוף בדרך מיוחדת וביצירת מסגרת ארוכה חטובה ישרה וגמישה.

איך זה עובד?
השימוש הבסיסי של פילאטיס הוא פיתוח חוזק, גמישות, ושיווי משקל. התמקדות בפיתוח שרירי הגו. זה מושג על ידי סדרה של מעל 500 תנועות ואחיזות בשילוב עם ריכוז אינטנסיבי שמשתמשים במוח כדי לעזור לשלוט בשרירים. מתחילים יתחילו עם מספר תנועות בסיסיות ובהדרגה יוסיפו עוד לרוטינה שלהם תוך כדי שגופם מחזק את עצמו. רוב התרגילים דורשים מזרון רצפה, כשהגוף ממוקם קרוב לקרקע, למרות שמשתמשים בציוד מיוחד בשיעורים של מתקדמים. העקרונות הבאים של הפילאטיס הן המפתח להשיג תוצאות טובות.

נשימה - נחשב כאחד מהעקרונות החשובים ביותר. נשימות עמוקות, נשלטות ומלאות שומרות עליך בריכוז ומשפרות את זרימת הדם ומתדלקות את השרירים.

ריכוז - התמקדות מקרוב על תנועות קטנות ומתיחות שרירים עוזרות לך להיות מודע לגופך.

מירכוז - בניית מרכז חזק ( שרירי הבטן, גב תחתון, ישבן, ירכיים) יוצר זרימה ויעילות ביתר הגוף, אנרגיה מתחילה בגו ויוצאת החוצה.

דיוק / שליטה - שליטה בשרירים וטכניקה נכונה חשובות יותר מהעומס, מספקות תוצאות בצורה בטוחה ויעילה.

זרימה - חן, אלגנטיות ותנועה מתמשכת חשובים בחיבור בין הגוף לנפש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ibrahem

מאת: ibrahemצילום20/09/111144 צפיות
בתחילת מהפכת הצילום הדיגיטלי, לפני כ – 10 שנים, כאשר צילום דיגיטלי הפך לנחלתו של הציבור הרחב ודחק במהרה את הצילום האנלוגי וסרטי הצילום רבים מיהרו להספיד את פיתוח התמונות וכפועל יוצא גם את אלבומי התמונות. הצפייה הייתה שנאמץ את השימוש באלבומים וירטואליים ואחסון תמונות ממוחשב. ואכן, מעבדות צילום רבות נסגרו באותה תקופה. אולם, מהר מאד התברר כי אלבומים וירטואליים אינם מחליפים את האלבום הפיסי

מאת: ibrahemחדר כושר01/03/111623 צפיות
בחיים לא מאוחר להתחיל להתאמן. למעשה, מחקר שנעשה לאחרונה על ידי "לייף פיטנס" מצא שיותר סביר שאנשים מעל גיל 65 יתאמנו על בסיס יומי מאשר כל קבוצת גיל אחרת. זה סביר הודות לעובדה שפעילות גופנית פותרת כאבי מפרקים, מועילה לאיזון וגמישות, וממזערת את הסיכוי ליפול. אם אתם בני 65 ומעלה ומחפשים להתחיל בפעילות...

מאת: ibrahemחוק ומשפט - כללי27/02/111883 צפיות
מסלול הקריירה של עו"ד רצוף בצמתי החלטה. למעשה, כל עו"ד נתקל בצומת החלטה משמעותי ביותר במסלול הקריירה כבר בתחילת דרכו - החיפוש אחר המשרה הראשונה בה תתחיל הקריירה. לצעד חשוב וראשוני זה נודעת השפעה רבה על המשך הדרך. וחשוב שתדע - יש הרבה תחרות בתחום. נקיטת המהלכים הנכונים כבר בהתחלה תהווה בסיס איתן להמשך

מאת: ibrahemחדר כושר16/12/101371 צפיות
אחד הנושאים הכי חשובים בבחירת מכון כושר הוא עניין המיקום. תמיד עדיף חדר כושר שקרוב לבית. כל מה שרחוק מכם למעלה מ-15 דקות נסיעה, לא יחזיק מעמד.מומלץ להירשם ל מכון כושר שקיים כבר כמה שנים טובות,וניכר שהושקעה בו מחשבה ולא נחסך בו כסף.

מאת: ibrahemרפואה סינית11/12/102144 צפיות
במהלך התקופה פיתח פורמולות בטכנולוגיות רפואיות המתבססות על מרכיבי הרפואה הטבעית האורגנית בתחומי המחלות השונות, כולל עשרות פיתוחים בתחומי רפואת העור, כאשר הדגש הינו על התמקצעות במחלות עור קשות כדוגמת הפסוריאזיס, ויטיליגו, אטופיק דרמטיטיס ומחלות עור רבות נוספות.

מאת: ibrahemקוסמטיקה07/12/101182 צפיות
איפור יומיומי במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאות. נשים הרבות הסובבות אותי בעבודה, נוהגות לשאול האם אני משכימה שעתיים לפני צאתי מהבית. בהתחשב בעובדה שאני מבזבזת כל בוקר כמעט שעתיים בדרכים על מנת להגיע לעבודה, השאלה מעבירה צמרמורת בגווי. לא, אחיותיי היקרות. אני משכימה קום פחות משעה טרם צאתי לדר

מאת: ibrahemחדר כושר07/12/102052 צפיות
הרעיון של ה- TRX הוא די פשוט בבסיסו, סה"כ 2 רצועות באורך 2.5 מטר והנה לכם חדר כושר מהלך השוקל פחות מקילו. רנדי הטריק, חייל מארינס לשעבר חיפש דרכים יצירתיות לשמור על הכושר בסביבה מוגבלת ללא משקולות או כל שאר מכשירי הכושר והצליח למצוא פתרון שבהמשך גם הפך ללהיט היסטרי בתעשיית הכושר העולמית. ככל שחלף הזמן התחילו יותר ויותר ספורטאים מקצועיים, חדר כושר ו מאמנים אישיים לאמץ את ה- TRX, מבחינתם החיים נעשו יותר קלים ונוחים עם אביזר כל כך שימושי.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184818 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181913 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171515 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152577 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152261 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143169 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica