חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרד רואי חשבון ושירותיו הפיננסים

מאת: VPRהנהלת חשבונות06/12/20101139 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבואכם לבחור משרד רואי חשבון, חשוב מאוד שתבררו כמה דברים משמעותיים. ראשית, האם המשרד מעסיק עובדים בעלי ניסיון וידע עשיר בתחום? שנית, האם המשרד מעניק את השירותים הספציפיים להם אתם זקוקים?

משרד רואי חשבון מתעסק בתחומים רבים, כולם שייכים לעולם הפיננסי. בין השירותים: הגשת הצהרת הון, הגשת דו"חות חודשיים, טיפול בתחום הנהלת חשבונות, טיפול בנושאי שכר, טיפול בהחזרי מס ועוד.

משרד רואי חשבון – טיפול בהצהרת הון

המטרה העיקרית של הצהרת ההון היא לבחון ולאמת את הנתונים עליהם הצהיר בעל העסק, אחת לכמה שנים. מרבית העסקים מתבקשים למלא הצהרה זו, מספר חודשים לאחר שפתחו את העסק ולאחר מכן אחת לכמה שנים.

משרד רואי חשבון מעניק עזרה וסיוע בעריכת הצהרת ההון, תוך כדי בדיקה של ההצהרה הקודמת ומתן הסברים על השינויים הקיימים בין הצהרה אחת לקודמתה. אנשי המשרד יידעו כיצד להציג ולהתייחס להוצאות של העסק במהלך השנים, כך שהצהרת ההון שלו תהיה מאוזנת ואמינה, כמובן על פי חוק.

משרד רואי חשבון – טיפול בהנהלת חשבונות

מרבית בעלי העסקים עמוסים בתחזוק השוטף של העסק, סגירת חוזים, עבודה מול ספקים, עבודה מול לקוחות והתנהלות מול העובדים. לרובם אין באמת זמן פנוי ויכולת לבצע גם הנהלת חשבונות בעסק שלהם.

משרד רואי חשבון מעניק שירות הנהלת חשבונות אשר עוזר לכם לתכנן ולנהל נכונה את כל התחום הכלכלי של העסק שלכם. החל מבניית חסכונות לעתיד, דרך צמצום נזקים וכלה בבניית תחזיות ואפיקי השקעה רצויים אשר יצמיחו את העסק כלפי מעלה.

משרד רואי חשבון – החזרי מס

בכל קניה או הוצאה של העסק אתם משלמים סכום מסוים למס הכנסה. היות ומדובר בהוצאות מוכרות על פי החוק, אתם יכולים לקבל פטור על תשלום זה. משרד מקצועי יעזור לכם להגיש את הבקשה למס הכנסה בגין החזרי המס להם אתם זכאים.

תפקידו של משרד רואי חשבון הוא כמובן להביא כמה שיותר הוצאות אשר מוגדרות על פי החוק כהוצאה מוכרת ובכך לדאוג שתקבלו כמה שיותר כסף חזרה. שיתוף הפעולה שלכם עם המשרד חשוב מאוד ועליכם לשמור כל חשבונית וקבלה שאתם מקבלים ולהעבירם אל איש המקצוע המטפל בכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111346 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111567 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111816 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111574 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162057 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138800 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138457 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica