חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים

מאת: נעמה פלגאחסון אתרים09/12/2010839 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


 

אחסון אתרים הוא אחד השלבים ההכרחיים והבלתי נמנעים כאשר אנחנו רוצים ליצור לעצמנו אתר באינטרנט, אבל לפני זה, קצת רקע-

האינטרנט הפך להיות מוקד מרכזי בחיים של רוב האוכלוסייה בעולם (ז"א- חוץ ממדינות עולם שלישי). האינטרנט מאפשר לנו לבצע פעולות רבות במהירות ובקלות (בלי להזיז אף שריר מלבד האצבע שלוחצת על העכבר)- אנחנו יכולים לקנות מוצרים רבים, אנחנו יכולים לשמור על קשר עם אנשים (אפילו אם זה קשר וירטואלי בלבד) ואנחנו יכולים להשיג מידע על כל דבר בכל מקום ברשת.

כל היתרונות הללו הפכו, מן הסתם, את האינטרנט למקום מרכזי שגולשים בו מדי יום ביומו מיליוני אנשים.

ואז הגיעו אנשי עסקים. האם אתם יכולים לדמיין לעצמכם את הקניון הענקי ביותר בעולם שמבקרים בו מדי יום ביומו מיליוני אנשים? האם אתם לא רוצים לחשוף את עצמכם בפני קהל האנשים האלה ולהציע להם את המוצרים שלכם ואת השירותים שאתם מציעים? אתם מצליחים לחשוב על האפשרויות הגלומות? ובדיוק פה נכנסים אתרי אינטרנט.

אתרי אינטרנט הם האמצעי שלנו ליצור לעצמנו חשיפה באתרי אינטרנט, בין אם אנחנו רוצים למכור מוצרים או פשוט לספק מידע (להנאתנו או להנאת הגולשים). על מנת שאתר יהיה זמין באינטרנט במשך כל שעות היממה (דבר מתבקש) צריך לאחסן אותו- חברות אחסון אתרים רבות מספקות את השירות של אחסון אתרים באינטרנט ונותנות תמיכה וגיבויים במקרה של תקלה, זאת על מנת להבטיח את קיימות ונגישות אתר האינטרנט במשך כל שעות היממה.

אחסון אתרים יכולים לנוע החל משירות אחסון אתרים חינמי עד לשירות אחסון אתרים בשרת ייעודי מנוהל שמספק לנו את כל התמיכה, השירות, הגיבויים וכמובן המהירות שחלקנו צריכים עבור אתרים מסחריים ואתרים בעלי תעבורה גדולה.

אם גם אתם מוקסמים מההצלחה המסחררת של עולם העסקים באינטרנט, וכבר חשבתם על אתר משלכם - זה הזמן להתעדכן בכל השירותים הנחוצים לכם! תחילה - שירותי בניית אתרים מהווים את הבסיס של כל אתר, קובעים את המראה הכללי שלו והיכולות שלו. לאחר מכן, מגיע כמובן שירות אחסון אתרים אשר שומר את כל המידע של האתר הקיים ואת המידע שעתיד להתווסף לאתר.

ומה עוד? כיצד צולחים את שוק העסקים הוירטואלי? ובכן, יש כמה וכמה כלים לשימוש חופשי של פרסום באינטרנט ששווה לכם להכיר! אחד מהכלים החמים הוא קידום אתרים אשר מסייע לכם להתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל ולזכות לחשיפה נרחבת יותר בפני כמה שיותר גולשים ברשת. הפצה של תכני כתיבה שיווקית גם היא מקובלת בעולם העסקי באינטרנט בכלל ובתחום שיווק באינטרנט בפרט. אתרים לפרסום מאמרים ובלוגיות מגיעים כפטריות אחרי הגשם, והיום יש המון אתרים בהם תוכלו להפיץ תכנים שיווקיים ופרסומיים חינם ללא כל עלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133204 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133049 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133085 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133302 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313410 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132975 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132702 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173522 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176219 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163120 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153123 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152647 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152833 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152552 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica