חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט

מאת: נעמה פלגשיווק באינטרנט13/12/20101092 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק באינטרנט הוא הדרך הנכונה להעביר מסרים שיווקים בעלות נמוכה וכמעט בחינם (לא לא, זו לא עוד סיסמא. יש כמה דרכים לשווק בחינם אין כסף באינטרנט), בפרק זמן קצר ובצורה יעילה יותר ביחס לשאר המדיות המתחרות. שיווק באינטרנט מתאים לכל מודל של חברה מסחרית או כזו שאינה פועלת למען מטרות רווח במסגרת מאמר זה, הדן בנושא שיווק באינטרנט נבחן את הדרכים בהן ניתן להפיץ מסרים שיווקיים באמצעות שיווק  באינטרנט בכל סוג של חברה.

שיווק באינטרנט - עבור חברה מסחרית:

חברות מסחריות נמצאות בתחרות אגרסיבית זו מול זו כאשר בכל זמן נתון יש כמה וכמה חברות שונות, מקומיות וזרות, המתחרות על אותה משבצת על המדפים. בין אם מדובר על תרופות, מוצרי מזון, קוסמטיקה או אלקטרוניקה ועוד, בכל תחום ובכל נישה קיימים כמה שחקנים המתחרים זה בזה על ליבו וארנקו של הצרכן הפוטנציאלי. שיווק באינטרנט הוא הדרך היעילה ביותר ללכוד את תשומת ליבו של הגולש התמים בעודו גולש להנאתו ברשת חברתית או קורא חדשות פיננסיות באתר כלכלי. שיווק באינטרנט הוא סוג של שיווק סמוי אשר מעביר מסרים מסחריים בהחבא כך שהלקוח, שלרוב אינו יודע שמנסים למכור לו דבר מה, אינו חושד ולכן אינו מפעיל מערכת מגננות.


שיווק באינטרנט - עבור תנועה פוליטית:

כל תנועה פוליטית, מפלגה, מועמד לראשות עיר ואפילו מועמד לראשות מדינה עובד לקראת הבחירות בערוץ של שיווק באינטרנט. לקראת מועד הבחירות, צוות היועצים התקשורתים מרכזים מאמצים סביב בנית מערך שיווק באינטרנט במטרה להציף כמה שיותר חומריים חיוביים סביב במועמד או המפלגה. שיווק באינטרנט עבור גופים ואישים פוליטיים נעשה בעיקר באמצעות מדיות חברתיות, בלוגים, פורומים, טוקבקים ועוד. שיווק באינטרנט הוא כל כך יעיל מאחר והפצת חומר שיווקי לקראת בחירות שונה מקמפיין פרסום של מוצר אשר נמצא על המדפים בכל ימות השנה. כאשר יש תאריך (יום ספציפי) בו הגולשים צריכים לקבל החלטה, יש מירוץ נגד השעון. שיווק באינטרנט הוא שיווק כה אפקטיבי כאשר מדובר על פוליטיקה מאחר והאינטרנט היא מדיה ויראלית בה מידע מתפשט במהרה כמו וירוס. היכולת להפיץ מסרים בפרק זמן קצר באמצעות האינטרנט היא יכולת פנומינלית והיא עולה על כל מדיה אחרת.


שיווק באינטרנט עבור ארגון חברתי:

גם ארגונים חברתיים אשר אינם פועלים למען מטרות רווח אלא לשם הפצת מסרים חברתיים כל שהם: הגנת הסביבה, הגנה על בעלי חיים או סיוע לילדים במצוקה ועוד, גם לארגונים אלו יש אינטרס לצבורכמה שיותר תומכים באמצעות שיוק באינטרנט. במקרים אלו, הארגונים פועלים במסגרת תקציב פרסום קטן מאוד / מוגבל ולכן האופציה של שיווק ברשתות חברתיות ובאמצעות העברתתכנים דרך אתרים חדשותיים ואתרי נישה למיניהם, ללא תשלום, היא האופציה הפרקטית ביותר להפצת מסרים. 

אם אתם אוהבים את האינטרנט, אולי מקומכם שם! עולם האינטרנט קורא לכם, אנשים צעירים ותוססים, שאוהבים ללמוד דברים חדשים ולשחות בעולם הוירטואלי. נשמע מעניין? הנה כמה אופציות במיוחד בשבילכם: חברות המתמתחות בשירותי אחסון אתרים ובניית אתרים מחפשות אנשים מוכשרים בתחום בניית אתרים - השולטים בתכנות אתרים, קוד HTML ועוד. אפשר ללמוד זאת בקורסים מקצועיים ואפשר גם באמצעות מדריכי לימוד באינטרנט - אתרים חינמיים המציעים חומרי לימוד איכותיים ללימוד עצמי.

ומה עוד יכול להתאים לכם? אם אתם בעלי רקע בתחום השיווק או הפרסום - תוכלו לעבוד כאנשי פרסום באינטרנט - משרה נחשקת עד מאוד! אנשי פרסום בדרך כלל הופכים להיות גם אנשי שיווק באינטרנט ומנהלים קמפיינים עתירי תקציב. בנוסף לכך, מומלץ כי לאנשי השיווק תהיה אוריינטציה שיווקית לא רק בעל פה אלא גם בכתב - כתיבה שיווקית היא כתיבה יצירתית אשר נדרשת מכל איש שיווק באינטרנט - כדאי להרחיב את האופקים גם לתחום זה!

והובדבן שבקצפת... אחד המשרות הנחשקות באמת הן משרות קידום אתרים - ולמה? משום שקידום אתרים התחום החם ביותר היום ברשת. אפשר להתחיל בלימודי קורס קידום אתרים באחד מבתי הספר ללימודי אינטרנט ומחשבים, או ללמוד באופן עצמאי את התחום באמצעות חומרי הלימוד הקיימים באינטרנט - בלוגים לקידום אתרים, מדריכי לימוד ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133204 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133049 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133082 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133301 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313408 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132973 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132700 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213557 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184497 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162430 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163294 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153265 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153378 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica