חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמיד טניס - מידע ומקור השם

מאת: דקלהתכשיטים13/12/201011557 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צמיד טניס הוא צמיד זהב או צמיד כסף שמשובץ לכל אורכו בהרבה יהלומים קטנים. היהלומים המשובצים בצמיד זהים אחד לשני ויוצרים ביחד החזר של האור ומסיבה זו הצמיד תמיד נראה מנצנץ בעדינות ובולט לכל עין. היהלומים המשובצים בצורה אחידה מעניקים לצמיד מראה של עדינות וגמישות שמצליחים יחד עם ההילה הברורה של עושר גם להקרין תחושה של יופי ואלגנטיות שאין למצוא בשום תכשיט אחר.

צמיד טניס מורכב מהרבה יהלומים זעירים המשובצים בצמיד. כדי להרכיב צמיד טניס יפה, צריך להתאים את היהלומים בגודל, צבע, ניקיון וליטוש כך שישתלבו בצורה מושלמת על הצמיד. ככל שהיהלומים יותר גדולים כך גם העבודה של חיתוך וליטוש היהלומים צריכה להיות יותר איכותית, מכיוון שזה משפיע על הברק והמראה הכללי של הצמיד.

מקור השם צמיד טניס הנו מהטניסאית המפורסמת כריס אברט, לשעבר מס' 1 בעולם. במהלך משחק טניס באליפות ארצות הברית הפתוחה בשנת 1987 נפל צמיד היהלומים שלה, והמשחק הופסק על מנת שהיא תוכל למצוא את היהלומים שנפלו. יש שאומרים כי הטרנד החם של צמידי יהלומים התחיל בעצם לאחר מקרה זה. כיום ניתן לראות המון נשים מפורסמות (ולא רק שחקניות טניס) העונדות על ידיהן צמיד טניס מעוטר ביהלומים.

כאשר בוחרים צמיד טניס יש להקפיד על כמה דברים:
-הראשון מביניהם הוא לבחור בקפידה יהלומים באיכות טובה, עם הקפדת יתר על עבודת החיתוך והליטוש מכיוון שצמידי טניס לא מגיעים עם תעודות יהלומים לכל אבן, אין תחליף לשימוש בעין כדי לקבוע את יופי התכשיט.
- סוג וצבע הברזל של הצמיד: מומלץ להתאים לתכשיטים אחרים של בת הזוג. לדוגמא, אם רוב תכשיטיה הם בזהב צהוב, מומלץ לקנות צמיד בזהב צהוב.
- איכות הצמיד (הברזל) חשובה מאוד. צריך להקפיד שהוא יהיה גמיש אבל מספיק חזק, כדי שלא ישבר או יקרע כתוצאה מקצת לחץ.
- מומלץ להקפיד על סוגר איכותי לצמיד, עם מנגנון נעילה מאובטחת על מנת להבטיח שהסוגר לא יפתח בטעות והצמיד יאבד.
- חשוב לברר על מדיניות החזרת מוצרים בחנות בה אתם קונים, במקרה שהצמיד נקנה במתנה.
- רצוי לקנות את הצמיד בחנות מוכרת אשר מקפידה על איכות מוצריה.

 



תגיות המאמר: צמיד טניס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה

מאת: דקלהטיולים בחו"ל30/03/111391 צפיות
בעולם המודרני חופשה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מאורח החיים. המילה חופשה מגלמת בתוכה את המילה חופש. חופש מכל המתחים ומהעול של חיי היום יום כמו עבודה, ילדים, שרות צבאי, לימודים ועוד. אבל, עצם תכנון החופשה יכול להפוך למעין חזרה למצוקות היום יום. מדוע? בגלל שהצורך לתכנן את הטיול מציב בפני המתכנן מטלות רבות שעיקרן מתח. כמו: מציאת הטיסה הזולה ביותר, מלון האיכותי אבל גם הזול, תכנון המסלול והארוחות, שכירת רכב ועוד כהנה וכהנה נושאים.

מאת: דקלהליסינג והשכרת רכב17/03/112085 צפיות
בשוק הרכב הישראלי קיים מגוון רב של אפשרויות לרכישת רכב בתשלומים, בין אם מדובר ברכב חדש ובין אם ברכב משומש. יש אופציה למימון רכישת רכב על ידי הלוואה מהיבואן או סוחר הרכב, ועל ידי הלוואה מהבנקים ומחברות מימון. המבינים בנושא ממליצים לבדוק היטב את נושא המימון, זאת לאור מספר אירועים לא סימפטיים שבהם לקוחות שרכשו רכב באמצעות מימון חוץ בנקאי, איבדו את רכבם משום שלא טרחו להעביר את הרכב על שמם, והחברה שעל שמה היה רשום הרכב פסקה מלפעול ופשטה רגל.שיטת אשראי כזו היא חלק משיטת המכירה של חברות ליסינג פרטי...

מאת: דקלהליסינג והשכרת רכב17/03/111728 צפיות
מטיילים מנוסים יודעים עד כמה קשה ואפילו כמעט בלתי אפשרי, לנוע ממקום למקום ולבקר באתרים נידחים בלי רכב שכור בחו"ל. רכב צמוד מאפשר נוחיות מרבית, גמישות בבחירת מסלול הטיול ובכלל, טיול ממונע נותן למטייל הרגשת חופש אמיתי. השכרת רכב באוסטריה כמו בכל מדינה אירופאית אחרת, היא משימה קלה. יבשת אירופה וארצות הברית הן שני אזורים רחבי ידיים, שקל לשכור בהם רכב. אירופה בזכות גוש היורו שהוא המטבע האירופי האחיד וארצות הברית שבה הדולר הוא המטבע היחיד.

מאת: דקלהביטוח רכב26/12/101358 צפיות
תחום ביטוח אוטובוסים ומוניות כוללת גם ביטוח של אוטובוסים זעירים ומיניבוסים, כשלכלי רכב אלה יש צרכים מיוחדים גם בגלל שהם עוסקים בהובלה של נוסעים וגם בגלל שהם סובלים מבלאי גבוה ומשיעור גבוה של גניבות. ביטוח אוטובוסים כמו גם ביטוח מוניות כולל שלושה סוגים שונים של ביטוחים. הראשון הוא ביטוח חובה לרכב, הביטוח השני הוא ביטוח רכב מקיף והביטוח השלישי לרכב נקרא ביטוח צד ג' לרכב.

מאת: דקלהקורסים וסדנאות13/12/102054 צפיות
מכונאי רכב מטפל בכל תקלות הרכב, בין אם כתוצאה מתאונות דרכים, ובין אם כטיפול שוטף ברכב. לימוד מכונאות רכב כרוך בשלושה שלבים כאשר כל שלב מעלה את רמתו של המכונאי. הטכנאי, במהלך עבודתו אמור לאבחן את מצב הרכב להבין היכן תפקודיו לקויים ולהעניק את הטיפול המתאים ביותר למצב. מכונאי רכב אמור לדעת לעבוד עם כל סוגי הרכבים וגם להכיר את כל המערכות המתוחכמות במכוניות, כמו מערכות אלקטרוניקה, מכניקה, הידראוליות ועוד. כל אלה מצריכים מקצועיות, ידע, והבנה מעמיקה בתחום מכונאות הרכב.

מאת: דקלהלימודי תעודה ומקצוע13/12/101186 צפיות
מכללות ומוסדות חינוך שונים מציעים לימודי תעודה במגוון תחומים, כמו: רפואה משלימה ובריאות, הנהלת חשבונות כספים ומזכירות, מקצועות המחשב, ענפי התקשורת והבמה, מקצועות הטיפוח והיופי, תחומי העיצוב אומנות ויצירה, לימודי שפות, ניהול משאבי אנוש ושוק ההון ועוד ועוד.

מאת: דקלהלימודים אקדמאיים13/12/101321 צפיות
מתי נתקלתי בפעם הראשונה בתרגום רפואי? כאשר ראיתי את חברתי שלמדה רפואה מתמודדת עם מאמרים בתחום הרפואה בשפה האנגלית. היא לא הזדקקה לעזרה בתחום זה של תרגום רפואי, אלא התמודדה לבד. בסך הכל אנגלית היא יודעת, והמחלות הן בלטינית, וגם כל אברי הגוף הם בלטינית, אז אולי באמת חשוב לדעת איך אומרים עמוד שידרה באנגלית, אבל מי שלומדת רפואה, יש לשער שלא תהיה לה בעיה להתמודד עם שמות האברים בגוף האדם בעברית ובאנגלית.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222694 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204995 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205069 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204914 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174171 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173451 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173456 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica