חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחיר חלון אלומיניום

מאת: עמית ירוןאדריכלות פנים15/12/20101801 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו מוצרים אחרים מתחום הבניין ושיפוץ הבית, גם מחיר חלון אלומיניום נקבע על פי מגוון משתנה של פרמטרים, בהתאם לדרישות שלך. בין הפרמטרים שיכולים להשפיע אפשר למצוא את הבאים:

  • כמות החלונות בבית
  • גודל המפתח (החלון)
  • איכות וגודל פרופילי אלומיניום
  • עיצוב מיוחד מעלה משמעותית את המחיר
  • צבעי החלון
  • מסגרת החלון
  • צביעה ייחודית

כאמור, ישנם גורמים רבים המשפיעים על מחירם של חלונות אלומיניום, אבל לעיצוב ייחודי יש ההשפעה המכרעת ביותר על המחיר. מרבית בעלי הבתים בארץ נוהגים לרכוש את החלונות מאחת החברות המובילות בתחום המספקות מגוון עיצובים בייצור המוני אשר מוזיל את העלויות, אך נעדר ממנו אלמנט של עיצוב ייחודי.

אנשים בעלי אמצעים פונים לעתים לחברות בוטיק או מבצעים הזמנה מיוחדת מחברות אלומיניום, דבר שמייקר את מחיר החלונות בעשרות, מאות ולפעמים אלפי אחוזים יותר מאשר חלון בייצור המוני. חלונות אלה שונים לפעמים לא רק בעיצוב, אלא גם בסוג סגסוגת האלומיניום בה נעשה שימוש, המרקם שלה, משקל החלון וצבע.

התקנת חלונות

מחירו הסופי של חלון אלומיניום נמדד רק לאחר התקנתו המוצלחת, וחשוב לזכור שגם התקנת החלון עולה כסף. גם כאן, יש לא מעט גורמים שישפיעו על מחיר ההתקנה:

  • כמות החלונות
  • גודל החלונות
  • מיקום החלומות - מיקומים קשים להגעה או התקנה כגון גובה רב או צפיפותעשויים להעלות את המחיר.
  • איכות המתקין, כמו בתחומים אחרים על מקצועיות ואחריות לפעמים צריךלשלם יותר
  • שכתבות צבע נוספות

בניגוד לתחומים רבים אחרים בשיפוץ הבית בהם נוהגים חובבים לעבוד בשיטת עשה זאת בעצמך גם מתוך הנאה וגם מתוך שיקולים של חיסכון כספי, בתחום של התקנת חלונות לא מומלץ לעשות בשיטה DIY שכן ההתקנה אינה פשוטה ומצריכה ידע מקצועי נרחב שרק בעל מקצוע איכותי יכול לרכוש במהלך שנות עבודתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברות ביטוח ישיר מול חברות ביטוח רגילות והמאבק שהן מנהלות על כל לקוח באינטרנט בעיקר בתחום ביטוח רכב, אבל גם בתחומי ביטוח אחרים ובהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ירון

מאת: עמית ירוןבית חכם19/02/121007 צפיות
סורגים הם מצד אחד אביזר מיגון הכרחי לבית ולגן ומצד שני אביזר אסתטי המאפשר לכם לעצב את הבית עם סורגים מיוחדים, מעוצבים ומותאמים אישית לטעמכם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל23/01/121163 צפיות
קובה, אי מדהים שנפתח למערב רק בשנים האחרונות, ומאפשר לתיירים מהארץ והעולם ליהנות מאטרקציות כגון חופים, מטבח מקומי עשיר, סיורים בשמורות טבע, חיי לילה סוערים ועוד. אחד הטרנדים הבולטים בקרב תיירים ישראליים הוא לקיחת טיול מאורגן לקובה שמאפשר ליהנות מכל האטרקציות בלי לשבור את הראש על סידורים נפרדים לטיסות או בתי מלון.

מאת: עמית ירוןנישואין31/10/111064 צפיות
מזל טוב, אתם עומדים להתחתן, ואחת ההחלטות הראשונות שתרצו להחליט יחד, היא איזה אולם או גן אירועים לבחור, והאם עדיף לכם בכלל לעשות חתונה בטבע, במקום פתוח ובעלויות נמוכות יותר - כל אחד ואחת על פי שיקול דעתם אבל חשוב להחליט יחד על החתונה ולהסכים מראש על המקום.

מאת: עמית ירוןעובד-מעביד14/08/111191 צפיות
אתרי דרושים עובדים זרים, במיוחד בתחומי סיעוד, מציעים אלטרנטיבה חדשה גם לעובדים הזרים וגם למעסיקים שמעוניינים להעסיק אותם שלא באמצעות חברות כוח אדם. עובדי סיעוד יכולים כעת למצוא עבודה שלא באמצעות חברות כוח אדם, ובכך להגדיל את כושר ההשתכרות שלהם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל03/07/111458 צפיות
דילים משתלמים לפריז, עיר האורות, בירת צרפת ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. פריז היא יעד תיירותי נחשק ולא זול במיוחד, כיום אפשרי למצוא דילים משלתמים במיוחד שמאפשרים ליהנות ממנו בלי להוציא סכומי כסף גדולים מיוחד

מאת: עמית ירוןביטוח רכב14/03/112084 צפיות
רכב חדש נושא בחובו הנאות רבות ונוחות שימוש לבעליו, אך מנגד ערך הרכב מתחיל לרדת עוד לפני שהוסרו הניילונים מהמושבים. הכיצד?

מאת: עמית ירוןמיחשוב ארגוני24/02/111315 צפיות
כתיבת נהלים הוא תהליך המתבצע על ידי חברת ייעוץ ומטרתו צבירה וארגון של הידע הקיים בארגון וקביעת נהלים קבועים וברורים לפעולות השונות בו.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181675 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171946 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172103 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161928 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161833 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica