חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניות מושכלות וצרכנות נבונה חוסכות שעות עבודה

מאת: לירן ברנדסקניות 19/12/2010758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צרכנות היא חלק אינטגראלי בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו, בין אם אנחנו רוצים בכך או לא. גם מי שאינו רואה את עצמו כאדם של קניות ורכישת מוצרים שונים ללא הפסקה, הוא כזה בין אם הוא מודה בכך או לא. אנחנו חייבים לעשות קניות מדי כמה ימים על מנת שיהיה לנו מה לאכול, חייבים לקנות בגדים מפעם לפעם כדי שלא נסתובב ברחוב עירומים, אנחנו קונים מכשירים חשמליים כאלו ואחרים למטבח או לסלון מפעם לפעם וכד'. איך שלא מסובבים את זה, גם האנשים המתוכננים ביותר אשר מנסים להתקיים ללא תלות בעולם שמסביבם, חייבים להיכנס מדי פעם לסופר או למרכז הקניות ולעשות קצת קניות.

עבור מי שהצרכנות המוגברת והבלתי נמנעת המאפיינת את החברה המערבית במאה העשרים ואחת מפריעה ומנסה לצמצם אותה עד כמה שניתן, הכרה בכך שכולנו צרכנים היא הצעד החשוב הראשון. לאחר שהבנו והכרנו בכך שאנחנו צרכנים, אפשר להתחיל לנקוט בצעדים כאלו ואחרים על מנת להיהפך לצרכנים נבונים כמה שיותר.

צרכנות נבונה יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים שונות. לדוגמה, הגברת המודעות בכל הנוגע למבצעים והנחות, ותכנון הקניות השבועיות בהתאם. דוגמה נוספת היא ביצוע סקרי מחירים עדכניים על מנת לקבוע היכן סל הקניות שלכם יהיה הזול והמשתלם ביותר. בהקשר זה, אסור לקחת כעובדה נתונה את כל מה שנאמר בפרסומות של רשתות השיווק השונות אשר מכריזות כל אחת ואחת מהן כי היא הזולה והמשתלמת ביותר. נסו לבדוק בעצמכם, להשוות בין מחירים של כמה מוצרים נבחרים אותם אתם צורכים מדי יום בכמה רשתות שיווק גדולות וכך להגיע למקום המשתלם ביותר עבור הקניות שלכם.

נקודה חשובה נוספת המרכיבה צרכנות נכונה היא הדגש על אי היסחפות אחר פרסומות שונות. כיום, קשה יותר מתמיד לא להיגרר אחרי עולם השיווק והפרסום. אנחנו רואים פרסומות גלויות וסמויות בכל מקום אשר מכניסות לנו עמוק לתודעה שאנחנו רוצים הרבה דברים שאנחנו לא באמת צריכים. צרכנים נבונים חייבים להיות מודעים לכך ולנסות להתנגד לזה בכל תוקף מבחינה פסיכולוגית.

צרכנות נבונה אינה סתם שם תואר לשימוש במבצעים והנחות. צרכנות נבונה ומושכלת היא דרך חיים של ממש, והיא הדרך לחסוך לעצמכם כסף רב אשר על מנת להשיגו אתם עמלים במשך שעות רבות מדי חודש. על ידי הגברת המודעות לאופן בו אתם צורכים ומבצעים קניות אתם יכולים לחסוך לעצמכם שעות עבודה רבות, פשוטו כמשמעו.

חשבו על זה בפעם הבאה שאתם בסופר...

 



תגיות המאמר: קניות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן ברנדס

מאת: לירן ברנדסחינוך ולימודים - כללי10/01/111565 צפיות
עבור מי שמבחן הפסיכומטרי אכן כל כך מפחיד ומלחיץ אותו עד שהוא מעוניין לנקוט בדרכים חלופיות על מנת להתחמק ממנו, קיימת דרך נוחה ואלגנטית = מכינות קדם אקדמאיות.

מאת: לירן ברנדסשייט27/12/101119 צפיות
בעולם של ימינו קיימים יותר תחביבים ספורטיביים שונים מאי פעם בעבר. מאות סוגים ותחומים שונים של ספורט ופעילות גופנית מעסיקים אותנו, כאשר כל אחד יכול לנסות כמה תחומים שהוא רוצה, עד שהוא מגיע לתחום הספציפי שמתאים לו ביותר.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים27/12/101017 צפיות
מרבית הצעירים בעולם המערבי פונים כיום ללימודים אקדמיים בשלב כזה או אחר בחייהם. מרביתם עושים זאת על מנת שיוכלו להשיג עבודה טובה ומניבה יותר לאחר שיסיימו את לימודיהם, אך חלקם פונים ללימודים אקדמיים מתוך עניין טהור – משיכה עזה לתחום כזה או אחר ורצון ללמוד אותו מן הבסיס בשלב הראשון (תואר ראשון) ולהמשיך ולחקור וללמד אותו בשלבים הבאים (תארים מתקדמים).

מאת: לירן ברנדסהלוואות26/12/101089 צפיות
עבור כל המטרות האלו ובכלל עבור כל מטרה שדורשת סכום כסף גדול במיוחד, קיימות בעולם הלוואות. כולם מכירים את הקונספט – אתה לווה מהבנק או מגוף מימון כלשהו סכום כסף כלשהו, מקבל את כולו מיידית, ואחר כך מחזיר אותו בתשלומים מדי חודש בתוספת ריבית – הרווח של אותו גוף מימון.

מאת: לירן ברנדסמוסדות לימוד24/12/101454 צפיות
אז איך בוחרים מתוך כל מערבולת המידע הזאת ,איך יודעים מה מתאים לי? החלטה על משהו ללמוד לפעמים נראית כמו משהו גורלי, עצם המחשבה על ההחלטה מה ללמוד, יכולה לעיתים להטריד את ראשינו במחשבות אינספור,

מאת: לירן ברנדסבתי מלון24/12/101270 צפיות
אחד היעדים הפופולאריים והאטרקטיביים ביותר הוא דווקא יעד קרוב יחסית, כלומר – יעד הנמצא בגבולות הארץ ולא מחוץ להם. הכוונה היא לבירת התיירות הדרומית של ישראל – אילת.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים24/12/101131 צפיות
מספר הסטודנטים במכללות בארץ הולך וגדל משנה לשנה. הסיבה העיקרית לכך היא שמכללות מתאפיינות במספר מאפיינים מרכזיים אשר אינם נכונים לגבי כל גוף לימוד.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213753 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205208 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186843 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161712 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica