חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתוך בלוג פריים מי-חמש סיבות מדוע שיווק גרילה רלוונטי לימינו

מאת: דני ענברייעוץ עסקי19/12/2010908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תסכימו איתנו על כך שבעולם הפרסום התחרותי של היום, המלחמה הכי גדולה היא על תשומת ליבו של הצרכן. ככל שנהיה יצירתיים יותר, מקוריים יותר וחדשניים יותר – כך הסיכוי שניחרט בתודעתו של הצרכן היא גבוהה יותר.

פרסום גרילה במהותו המקורית פועל מחוץ לזירת המיינסטרים במטרה ליצור שיבוש מכוון כלשהו, שיעורר עניין ותשומת לב שיופנו למותג או המוצר. זוהי שיטה שמושתתת על יצירתיות ולאו דווקא משאבים ולכן היא יעילה במיוחד בכל הקשור לחיסכון בעלויות.

קריסיאן יורינקה מהבלוג Creative Guerrilla Marketing, כתב בשבוע שעבר פוסט בו הוא ציין את 5 הסיבות לכך שפרסום בשיטת גרילה, רלוונטי היום יותרמאי פעם. שינינו והוספנו קצת משלנו. מה אתם חושבים?

חמש סיבות להיותו רלוונטי יותר מאי פעם

1. מאגר לקוחות ממוקד כתשתית פרסומית – עסק , במיוחד קטן-בינוני,תמיד צריך לדעת לשמור על מאגר לקוחותיו הבסיסי, אליו הוא יכול לפנות בקלות ובמיידיות בפרקי זמן, מקומות ואירועים מסוימים. זוהי תשתית לקוחות שכבר קיימת והיא יכולה להוות בסיס מצוין לפעילות גרילה שיווקית.

2. יצירת התאמה בין פעילות שיווקית באינטרנט לבין זו שמחוצה לו (ONLINE-OFFLINE) -לא בכדי לצד הצניחה בכלכלה , השימוש באינטרנט תפס תאוצה. כיום רשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום. טקטיקות של גרילה במדיה החברתית ברחבי האינטרנט יכולות להיות ממוקדות, אישיות ועם זאת מתואמות לעבודת העסק מחוץ לספירה האינטרנטית – למשל , השימוש הפעיל ושילובו של Foursquareבמסעות פרסום.

3. חיסכון בעלויות – פרסום גרילה היה מאז ומתמיד זול לעומת הקמפיינים הפרסומיים המסורתיים. קמפיין גרילה שביטויו ואיפיונו הוא בעיקר דיגיטלי, מאפשר לעקוב ביתר קלות עד כמה יש החזר/רווח על ההשקעה בקמפיין, מה שהופך את מדיום האינטרנט למתחרה רציני ביחס למדיומים המסורתיים בכל הקשור לקמפיינים פרסומיים.

4.גם בחברות פרסום ובתי עסק גדולים – ככל שיותר חברות פרסוםובתי עסק החלו להשתמש בפרסום גרילה, כך הפכו עקרונותיו לחלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי של מרביתם. עקרונות אילו מצוינים על מנת לקצץ בעלויות ותקציבים שהיקפם הון-עתק תוך שמירה על יעילות החברה ומעקב אחר פעילותם.

5. אפקט ה"רעש" – טקטיקות הגרילה נועדו "לעשות רעש" ולהיות פרובוקטיביוות מלכתחילה. פעילות שיווק גרילה עוצרת אנשים במסלול חיי היום-יום שלהם בין אם באמצעות שלטי חוצות, מודעות אלטרנטיביות ברחוב, מחאה פרובוקטיבית בין אם מעושה או אמיצה ובלתי שגרתית ועוד.

זו הייתה למעשה בימים עברו מטרתו של הפרסום המסורתי, זה המאוים כיום על ידי פרסום הגרילה שמשכלל ומתאים עצמו לכללי המשחק החדשים של המדיה על שלל התפתחויותיה.

אז למה אתם מחכים? גו גרילה! הרי אין אמצעי טוב יותר להתקרבות ישירהללקוח, מפרסום גרילה ממוקד, זול ויצירתי המייעל ומקצר תהליכים, בכדי לעורר שיבושים במרחב שמאחוריהם מסרים פרסומיים המושתלים בצורה חכמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111009 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111321 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111417 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111120 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111412 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111265 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111255 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222238 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22900 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21951 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica