חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בגוגל - לא לכל בעל עסק

מאת: איתן יריבקידום אתרים20/12/20101053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתר במנועי חיפוש, אינו המעשה הנכון תמיד ובכל מחיר. עובדה היא כי לא לכל אחד ישנה יכולת פיננסית להתחרות בזירת התוצאות הלא ממומנות.  בעלי עסקים, אם כן, נמצאים בדילמה. מצד אחד הם בונים אתר נאה ומושקע. אולם גם אתר כזה, ללא שיווק אמיתי ויעיל באינטרנט, הוא כמו ארמון יפה בלי דרכי גישה אליו.

רק תנועה איכותית של גולשים לאתרכם היא זו אשר תקבע, בסופו של יום, אם אתרכם יצליח במרוץ וגוגל אינו בהכרח היעד להשגת תנועה זו. צריך לזכור כי בעבר היו אלו  אתרי האינדקסים, אחריהם הגיעו מנועי החיפוש וגוגל הוא זה שצלח יותר מכולם אולם גם אחרי גוגל, סביר להניח שיהיה דבר אחר, טוב יותר. זה טבעו של עולם.

לצער רבים, אנשי קידום רבים מחפשים לבצע מניפולציה בתוצאות החיפוש וזאת, למרות הידיעה שכל מניפולציה תחזיק זמן מוגבל ואינה משרתם את הגולש. חשוב שבעלי אתרים יהיו מודעים לכך ולא יבחרו באיש SEO בכל מחיר וללא ההמלצות המתאימות, המלצות שיעמדו במבחן הזמן.

ישנם יותר מ- 200 אלמנטים אשר ברובם, אינם ידועים למקדמי אתרים הפועלים להשגת יתרון תחרותי במיקומים ומיישמים קידום לתועלת השגת מיקומים וחשיפה ללקוח. קידום בגוגל אומר להכיר את היישומים העומדים בבסיס SEO למנועים אולם לא זאת בלבד. עובדה היא, שככל שמדובר בתחומים תחרותיים, כאלו אשר עם השנים הפכו לתחרותיים יותר, כך זרם יותר כסף לטובת הקידום. מדובר במשאבים אשר אינם זניחים היום בכלל. לעיתים מדובר באתרים בהם הושקעו מאות שעות קידום ומשאבי תוכן מקשרים אשר פורסמו היכן שרק ניתן באינטרנט וזאת, במטרה יחידה.להשיג חשיפה טובה יותר בחיפוש, עבור שלל ביטויים רלוונטיים גדול ככל האפשר. כך, ירבו הסיכויים כי ימצאו אתכם, יקליקו על תוצאתכם ובמידה וימצאו התאמה לביטוי שחיפשו, יבצעו את הפעולה אותה ביקשתם.

כדאי לדעת! ישנם עשרות פורומים בחול אשר מציעים מידע על קידום בגוגל לכל דורש - חלקם, מספקים מידע שגוי. הבעיה נעוצה בכך שמידע רב נכתב על ידי אנשים צעירים אשר ניסיונם אינו רב וניתן להגדירם כחובבנים. לעיתים, מדובר בניסויים שנערכו מספר מועט של פעמים על אתריהם הפרטיים. ברוב המקרים, אין לנערים אלו מספיק ידע וניסיון בכדי לעוץ עצה טובה, אלא במקרה ומדובר במידע נפוץ המוכר לכל.

איש הקידום יאפיין לראשונה את מילות המפתח אותם מומלץ לכם לקדם באתר- היות ועל מילות מפתח מסוימות סביר שישנה תחרות רבה, יועץ קידום אתרים מומחה בכל האמור לקידום בגוגל ידע להעריך, במסגרת הערכה כללית האם המשאבים העומדים בידכם עשויים להספיק על מנת שתצליחו להופיע בתוצאות ריאליות.  מדובר בהערכה של פוטנציאל חשיפה כזה אשר יניב ROI בעבור פעילויות הקידום באינטרנט.

אז באיזה מחיר כדאי לקדם?

במידה ותקציב שלכם מוגבל ייתכן מאוד כי לא תצליחו להתקדם עבור ביטויים מסוימים ואף לא להגיע למקומות ראליים בשל משאבי הקידום אותם השקיעו המתחרים ברבות השנים.. שמרו מרחק מיועצי קידום אשר טוענים כי יקדמו על פי מחיר קבוע בטרם בדקו וספקו הוכחה להתכנות קידום מילות המפתח. 


הזהרו גם ממקדמים מסוג אחר, בעלי מקצוע אשר מתחייבים לספק לכם תוצאות. ברוב המקרים, אם תבחנו את הסעיפים הקטנים תמצאו כי אלו עשויים לספק לכם תוצאות משביעות רצון בעיקר עבור ביטויים אשר אינם תחרותיים. ניתן לזהות כאלו ביתר קלות היות ונפח הכניסות מהם הוא אפסי חפשו לקבל מספרים מדויקים בכל האמור אל כמויות החיפושים המדווחים לכל ביטוי בכלי מילות המפתח. גוגל חושף גם מידע לגבי תחרות המפרסמים וגם אם מידע זה איננו מדויק, לפחות עשוי זה לשמש כאינדיקציה כללית  לקושי ההתברגות במקומות טבעיים בתוצאות החיפוש (מיקומים אשר אינם קשורים לתוצאות הממומנות)

ולמרות כל האמור לעיל, לא כל זירה היא זירה תחרותית ולא בכל מקרה נדרש לפעול בשאיפה לקבל קישורים. ישנם אתרים בהם אופטימיזציה פשוטה תסייע רבות להשגת מיקומים ראויים בתוצאות החיפוש ואין צורך בקידום שוטף. למעט מעקב והטמעה של המלצות הבסיס של גוגל, למנהלי אתרים. חברות קידום אתרים רבות, משתמשות בשיטות שונות ומשונות, על מנת להניע לקוחות מלפרוש, בעת שאלו הגיעו ליעדים ריאליים. קידום איכותי, בזירה לא תחרותית, יכול לסייע לחשיפה לאורך זמן. כמה זמן? זמן רב ובתנאי שהזירה נותרת לא תחרותית.

קראו פוסט שכתבו בבלוג קפה דה-מרקר בנושא הפסקת הקידום וניפוץ המיתוסים בעניין

לסיכום

אנו מקווים כי העובדה אותה העלנו בתחילת המאמר, קיבלה חיזוקים מהטיעונים לעיל. קידום אורגני אינו דבר פשוט. בוודאי שלא פשוט בהשוואה לשנים עברו בהם לא הייתה הרבה תחרות אם הייתה תחרות בכלל. דעו שכיום לא ניתן לקדם כל דבר בכל תקציב והישמרו ממומחי קידום חובבנים אשר חומדים את כספכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איתן יריב, WAO שיווק דיגיטלי באינטרנט
הכנסו ועקבו אחרי העדכונים השוטפים בדף הפייסבוק שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן יריב

מאת: איתן יריבקידום אתרים27/09/11869 צפיות
לא רבים יודעים אולם גוגל מעניק חשיבות יתר לקישור הראשון הניתן מדף אינטרנט ספציפי לדף אחר ומתעלם מהטקסט המקושר לאותו דף, במידה וישנם קישורים כאלו, לאחר מכן מהדף המקשר. על כך ועוד במאמר לפניכם.

מאת: איתן יריבקידום אתרים09/05/111207 צפיות
כיצד לומדים קידום אתרים? אפשר ללמוד קידום אתרים מקצועי במספר אופנים ובהם ספר, קורס אופטימיזצייה וקידום אורגני וכן סמינרים מכוונים אולם חשוב להבין כי בכל הקשור לקידום אתרים בסופו של יום צריך ליישם את התיאוריות הלכה למעשה. המשמעות היא שהתאוריה אומנם חשובה אך בנוסף , על מנת לעסוק בתחום ולהצליח, חייבים ללמוד כיצד ליישם את התאוריה ובדרך הבטוחה ככל שניתן שהרי קידום אתרים איננו מדע מדויק.

מאת: איתן יריבקידום אתרים18/11/101003 צפיות
קידום אתרים הוא תחום מאוד דינמי. במידה ואתם לא חיים אותו אתם נשארים לרוב מאחור ומשתמשים בשיטות ישנות לקידום לקוחותיכם. שיטות אשר בחלק מהמקרים לא רק שכבר לא יתרמו לקידום אלה עשויות גם לגרוע. חשוב לדעת מה עדיין רלוונטי ומה לא ועל כן מקדמי אתרים רבים נעזרים בבלוג קידום אתרים ובמקורות נוספים להתעדכן בחדשות התחום.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213404 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211699 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183556 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172897 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172641 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172484 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172525 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica