חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי קידום אתרים

מאת: איתן יריבקידום אתרים09/05/20111207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד לומדים קידום אתרים?

אפשר ללמוד קידום אתרים מקצועי במספר אופנים ובהם ספר, קורס אופטימיזצייה למנועי חיפוש  וכן סמינרים מכוונים. עם זאת, חשוב להבין כי בכל הקשור לקידום, בסופו של יום התאוריה לבדה לא תספיק וצריך ליישם את התיאוריות הלכה למעשה. התאוריה אומנם חשובה, אך בנוסף, על מנת להצליח, חייבים ללמוד כיצד ליישם אותה ובדרך הבטוחה ביותר. אף על פי שתחום  קידום האתרים איננו מדע מדויק, אנו עוסקים באתרים המניבים פרנסה ללקוחות ואסור להקל ראש בכך.

אז איך עושים את זה? איך מקדמים אתרים בפועל?

הרי קורס או  קריאת ספר לא מהווים ערובה להצלחת הקידום. תהליך הקידום האורגני הוא תהליך ארוך אשר מתחיל בשלבי הקמת האתר ונמשך חודשים רבים לאחר מכן, בהם נמשכת פעילות שיווק והשגת שיתופי פעולה עסקיים. ככלל, מומלץ "לצבור ניסיון על יבש בטרם נתנסה ברטוב". הדרך לעשות זאת, בהקשרי הקידום היא באמצעות בנייה וקידום של אתרים שלנו. לעיתים, תוכלו להחזיר את ההשקעה באתר (או את חלקה) באמצעות הטמעת גוגל אדסנס או שיווק תוכניות שותפים. מומלץ לחפש על כך מידע ברשת בטרם תבחרו את נושא האתר הראשון שלכם.

במידה ותבחרו ללמוד מספר או מסמינר אונליין, כדאי לשאול ולהתעניין באלו בקהילות הדיון המקצועיות באינטרנט. (קבוצות עניין בפייסבוק למשל).

באופן אישי אוכל להעיד שטרם מצאתי ספר אשר מספק מידע מקיף בעברית אולם בחו"ל ישנם כמה טובים באנגלית. אמליץ לכם, בהזדמנות זו, על הספר– The Art of SEO אשר נכתב על ידי מיטב השמות בתחום.

ספר או קורס, ממצים ככל שיהיו, אינם יכולים לספק ולו חלק קטן מהמידע לו נזדקק בהמשך לתועלת אופטימיזציית האתר למנועי החיפוש ולחווית המשתמש. מקדם אתרים מקצועי, על כן, חייב להשתלם בקורסים וסמינרים, להשתתף במפגשים פיזיים ווירטואליים. קידום אתרים הוא תחום פעיל ודינאמי, שיטות טובות קיימות לצד הטובות פחות וחשוב להפריד בין המוץ לתבן. יתרה מזאת, אני אישת נוהג לקרוא  על שיטות אשר אינן מומלצות בראיית מנועי החיפוש- רק על מנת לוודא שאינני פועל לפיהם!

פורום קידום אתרים

פורומים בתחומי  האופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO)  קיימיםגם בארץ וגם בחו"ל. ישנם כאלו שהייתי מגדיר כפורומים מקצועיים וישנם אחרים שפחות. כך או אחרת, כפי שציינתי לעיל, חשוב לסנן את המידע ולא לקבל אותו כמובן מאליו. הפורומים מטבעם מכילים גם לא מעט שטויות. לא הייתי נמנע מהם לגמרי, היות וחייב להיות חיבור בין איש הקידום לחדשות השיווק במנועי חיפוש והדבר אומר להקשיב לרחשי השוק. חיבור כזה, יכול להתקיים רק באמצעות פורומים, בלוגים, וכלים יחודיים אשר עוקבים אחר החדשות.

ספר קידום אתרים

לא כולם יכולים ללמוד מספר. כמה אנשים אתם מכירים אשר אוהבים לקרוא ספרים עבי כרס בנושאים טכניים סבוכים? אני מניח שמעטים.  הלימוד מספר יתאים, לרוב, יותר לאנשים החיים את האינטרנט ומכירים כבר דבר או שניים. מעבר ללימוד התאורטי יש צורך כאמור, ליישם. במידה ולא מחבור לקהילה, יהיה זה קשה היות ותחסר לנו הסביבה התומכת. לימוד התיאוריה תוך יישומה, הלכה למעשה תספק לנו יתרון חשוב. נוכל להציג גם את האתרים המקודמים ללקוחותינו כאשר נרגיש מוכנים מספיק לצאת לעולם הגדול ולהתמודד על עבודות קידום במנועי חיפוש.

קורס קידום אתרים

לבסוף, מרבית בעלי העניין יגשו, לקורס או סמינר הנערך באחד ממרכזי הלימוד ברחבי הארץ. למי שלא ניחן ביכולות אוטו-דידקטיות יוצאות מן הכלל, זו גם הדרך המומלצת לעניות דעתי. במהלך קורס קידום אתרים רוכשים התלמידים יסודות תיאורטיים טובים אשר יעזרו להם בהמשך דרכם אם וכאשר יבחרו לעסוק בתחום. בתחילה יעשו זאת, לרוב, כסטאז'רים בחברות קידום אתרים.
לקריאה נוספת על ההתאמה המקצועית לעיסוק קראו את המאמר: למי מתאים קורס קידום אתרים (ולמי לא).

סמינרים בתחומי קידום אורגני ונגזרותיו ברשת

למדתם כבר את הבסיס? אתם עוסקים בקידום אורגני באופן שוטף מזה זמן רב? מומלץ להשתלם בסמינרים או במסגרת מפגשים פיזיים עם בעלי עניין נוספים בתחום. סביר להניח שתוכלו להמשיך ולפתח את הידע המקצועי הרלוונטי. בין אם מדובר בקידום בתחום ספציפי, שיטות מתקדמות להשגת קישורים, SEO עבור וידאו, פרסום בגוגל או כל דבר ספציפי אחר- הסמינרים הם התשובה. כדאי להתרשם ולהירשם על סמך הרשמים של אלו אשר סיימו את הסמינר.
לקריאה נוספת אתם מוזמנים להכנס לסמינר לדוגמה: סמינר קידום אתרים בזירות תחרותיות.

לסיכום, הקידום האורגני הוא בהחלט תחום מרתק אשר, ללא ספק, אינו מתאים לכול אחד. מחד, מדובר בעיסוק תובעני אולם מאידך, לאלו אשר ישתלבו במקצוע, ממתין, ללא ספק, תחום מעניין ומאתגר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איתן יריב, WAO שיווק דיגיטלי באינטרנט
הכנסו ועקבו אחרי העדכונים השוטפים בדף הפייסבוק שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן יריב

מאת: איתן יריבקידום אתרים27/09/11869 צפיות
לא רבים יודעים אולם גוגל מעניק חשיבות יתר לקישור הראשון הניתן מדף אינטרנט ספציפי לדף אחר ומתעלם מהטקסט המקושר לאותו דף, במידה וישנם קישורים כאלו, לאחר מכן מהדף המקשר. על כך ועוד במאמר לפניכם.

מאת: איתן יריבקידום אתרים20/12/101054 צפיות
קידום אתר במנועי חיפוש ובעיקר כמובן- גוגל, כבר מזמן, לא בהכרח המעשה הנכון ביותר לכל אדם היות ולא לכולם קיימת היכולת הפיננסית להתחרות בתוצאות הלא ממומנות בתחום תחרותי מזה שנים. בנושא זה ועל מה נדרש מכם על מנת לקדם את האתר שלכם בגוגל- בכתבה לפניכם.

מאת: איתן יריבקידום אתרים18/11/101003 צפיות
קידום אתרים הוא תחום מאוד דינמי. במידה ואתם לא חיים אותו אתם נשארים לרוב מאחור ומשתמשים בשיטות ישנות לקידום לקוחותיכם. שיטות אשר בחלק מהמקרים לא רק שכבר לא יתרמו לקידום אלה עשויות גם לגרוע. חשוב לדעת מה עדיין רלוונטי ומה לא ועל כן מקדמי אתרים רבים נעזרים בבלוג קידום אתרים ובמקורות נוספים להתעדכן בחדשות התחום.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213414 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica