חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרד רואי חשבון – תחומי פעילות

מאת: VPRהנהלת חשבונות21/12/20101172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משרד רואי חשבון עוסק בדרך כלל בתחומים הבאים: דוח"ות כספיים עבור מס ההכנסה - הכנה וביקורת, ייעוץ וטיפול בתחומי המיסוי השונים, הגשת דו"חות שנתיים, הנהלת חשבונות, שכר עובדים וכדומה.

כיום, משרד רואי חשבון מקצועי יעסיק גם צוות עובדים המתמחים בכתיבת תוכניות עסקיות, שירותי ניהול נכסים, ייעוץ בהקמת עסק לעצמאיים ועוד. חשוב מאוד להקפיד בשעת בחירת משרד רואי חשבון כי הצוות שיעבוד מולכם אכן מתמחה בתחום לו אתם זקוקים וכי ישנה יכולת למשרד להעניק לכם מעטפת הכוללת טיפול בכול התחומים בהם אתם זקוקים לעזרה.

משרד רואי חשבון יחד עם ייעוץ עסקי

פעמים רבות נקלע העסק שלכם לבעיות או משברים. משרד רואי חשבון המעניק שירותי ייעוץ עסקי, יוכל לסייע לכם בפתרון דרכים כיצד לצאת מהמשבר, לקבל החלטות משמעותיות ולבדוק דרכי ניהול אלטרנטיביות. כל זה תחת הבנה פיננסית עמוקה של מצב העסק, היעדים והמטרות שלכם.

משרד רואי חשבון - הנהלת חשבונות

משרדי רואי חשבון רבים מחזיקים במחלקות המיועדות לספק שירותי הנהלת חשבונות. פעמים רבות יכול רואה החשבון לבצע גם את שירות הנהלת החשבונות ובכך, שוב, למנוע מכם בזבוז זמן וכסף. משרד רואי חשבון המעניק שירות זה, יוצר עבורכם מעטפת כוללת של התחום הפיננסי בחברה או בעסק שלכם.

חשוב לדעת כי על פי חוק, רואה חשבון יכול לבצע הנהלת חשבונות אך לא להיפך: מנהל חשבונות אינו ראשי לייצג את החברה שלכם מול רשויות המס, אלא רק רואה חשבון מוסמך. ודאו זאת לפני שאתם שוכרים את שירותיו של מי מהם.

משרד רואי חשבון – ביקורת פנים

ישנם מצבים בהם העסק שלכם זקוק לאיש מקצוע שיבצע ביקורת פנים, על מנת לתעל את העסק, להגיע לתוצאות טובות יותר, לצמצם נזקים וכדומה. משרד רואי חשבון המעניק שירות מסוג זה, יחסוך מכם שכירת שירותים של איש מקצוע נוסף. היתרון הוא בעבודה מול גוף אחד, שמכיר את התנהלות החברה ויש בידיו תמונה רחבה יותר של העסק שלכם.

מנינו לפניכם כאן רק מספר שירותים שאתם יכולים לקבל אצל משרד רואי חשבון. ניתן לראות כי יש יתרון רב באיש כספים מקצועי בעל ידע, גישה ויכולת לתחומים רבים, שיוכל ללוות את החברה או העסק שלכם למקום טוב יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111349 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111572 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111587 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111820 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111602 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111381 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111577 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143689 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142738 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142413 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138807 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138461 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica