חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור דיור מוגן זה לא משחק ילדים - אפיק הירדן

מאת: אפיק הירדןנדל"ן ומקרקעין26/12/2010858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים מבוגרים רבים בסופו של דבר חיים במקום שהם לא שמחים להיות בו. רובם מעדיפים שלא להיות לנטל על המשפחה שלהם. רובם מבצעים את המעבר לאחר תאונה או מחלה, מה שלא תמיד מאפשר זמן חשיבה מספק האם הם באמת בחרו במעבר הזה מתוך רצון או מתוך אילוץ שנכפה עליהם שלא בטובתם. מבוגר החושב על האפשרויות שלו לפני שמגיע הזמן, יכול לעשות בחירה חיובית ונכונה עבור עצמו מבלי להיות נתון ללחצים שמשפיעים על איכות ההחלטה שלו.

אפיק הירדן מציע דיור מוגן המאפשר דרך חדשה של תמיכה במבוגר כדי לחיות חיים עצמאיים כל עוד הם עדיין יכולים. זה נותן להם את הביטחון והפרטיות של בית , עם מועדון המציע שפע פעילויות תרבות ופנאי, ספרייה, חדר כושר מודרני, שירותי ניקיון אחת לשבוע, שירותי אבטחה, אחזקה ורפואה 24 שעות ביממה אם תצטרך אותם.


דיור מוגן לפעמים נקרא "דיור מוגן מאוד".
המראה של המגורים משתנה מאוד: חלקם הנם כפרים חדשים שנבנו במיוחד למטרות פרישה ואחרים הנם דיור מוגן מודרני עם מתקנים רבים במקום. רבים מציעים מבחר של דיור כגון דירות או בקתות, למכירה או השכרה. מה שיש לכל תושבי הדיור המוגן במשותף הוא הביטחון על בעלות או שכירות של הבית, שליטה על הכספים ושקט נפשי שבא עם זמינות של שירותי רפואה 24 שעות ביממה במקום.

ייתכן שאתה חושב לעבור או שאתה נאלץ לעזוב את הבית הישן שלך בגלל שינויים בחיים או בעיות בריאות. או שפשוט אינך מרוצה ממקום מגוריך הנוכחי. או אפילו חש בבדידות. אם אתה מעריך את עצמאותך ופרטיותך ורוצה שליטה ואפשרות בחירה בחייך, כדאי שתחשוב על דיור מוגן ותוך שמירה על נכסיך. דיור מוגן של אפיק הירדן ברמלה, מאפשר לך את כל אלה ואף יותר.

אפיק הירדן

http://www.citygarden.co.il/

www.citygarden.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יאיר עיני

קבוצת אפיק הירדן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפיק הירדן

מאת: אפיק הירדןנדל"ן06/02/111598 צפיות
דירות להשקעה במרכז: היכן ניתן לרכוש דירה ב- 440 א' ש' ולהשיג תשואה של 6%? אפיק הירדן

מאת: אפיק הירדןנדל"ן24/01/111404 צפיות
אפיק הירדן – מכירות בתים מוכנים בארהב בדצמבר 2010 http://www.citygarden.co.il/

מאת: אפיק הירדןגיל הזהב18/01/111206 צפיות
בישראל אין שוק פרטי לשכירות ארוכה. דירות פרטיות מושכרות לרוב לפרקי זמן קצרים. אדם צריך לעבור דירה מידי כמה שנים ואין לו בטחון שיוכל להאריך את השכירות בתום תקופת השכירות הקצובה. הקושי לעבור דירה עבור קשישים הוא גדול במיוחד. מקבצי דיור מהווים את אחד הפתרונות לדיור לטווח ארוך, העומד לרשות קשישים, סטודנטים ואנשים המתקשים לרכוש דירה. אפיק הירדן http://www.citygarden.co.il/

מאת: אפיק הירדןנדל"ן17/01/11887 צפיות
מכירות הבתים בארהב בעלייה אך ההתאוששות איטית

מאת: אפיק הירדןנדל"ן17/01/11946 צפיות
למה הנדלן המסחרי בארהב הוא עדיין הימור ?

מאת: אפיק הירדןנדל"ן17/01/111043 צפיות
פחד רוכשי הבתים בארה"ב לקנות למרות המחירים הנמוכים. ניתוח. אפיק הירדן http://www.citygarden.co.il/

מאת: אפיק הירדןנדל"ן17/01/111109 צפיות
מחיר הבית הממוצע בארה"ב צפוי לצנוח בשנתיים הבאות. ותחזית חיובית צפויה לשתי ערים מרכזיות. אפיק הירדן http://www.citygarden.co.il/

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211704 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201328 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201523 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201317 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201604 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201009 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20965 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica