חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים ומידע חשוב למחפשי דירה ולמוכרי נדל"ן - חלק ראשון

מאת: רייט קליקנדל"ן27/12/2010793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתווכי דירות / נדל"ן

שוק הדירות להשכרה בישראל הוא שוק תוסס ומלא שינויים. מחירי הבתים המשתנים כל העת, האזורים החמים להשכרה, וסעיפי ההשכרה השונים באים לידי ביטוי בחוזה ההשכרה ובעת החיפוש אחר הדירה המיוחלת. כמובן שלאחר שכבר מצאנו את הבית אותו חיפשנו, יש לשים לב למספר גורמים חשובים שעשויים להכריע את הכף בסוגיית ההשכרה. על מנת לא להתבלבל משלל הסעיפים בחוזה ההשכרה, ועל מנת לעשות סדר בפרטים הקטנים ולהזכיר לשוכר את הפרטים החשובים שיש לבדוק בעת בדיקת הדירה, ריכזנו עבורכם את כל הפרטים הקטנים, ואת הסעיפים שאמורים להופיע בחוזה השכירות ויש לתת עליהם את הדעת.
דירות להשכרה – חתימת חוזה השכירות כמו בכל מעמד של חתימה על חוזה, כך גם חתימת החוזה בעת השכרת הבית יכולה להיות מעמד מלחיץ. בעת מעמד זה יש לשים לב לפרטים רבים, ולתת את הדעת על סעיפים שונים ומשונים שיכולים להיכלל או להישמט בכוונה או בלי כוונה על ידי בעל הנכס. מכיוון שחוזה שכירות החתום על ידי שני הצדדים הינו חוזה משפטי ומחייב לכל דבר, יש להכיר את הסעיפים השונים בו, ואת הצרכים הבסיסיים שאמורים להופיע בו, לצד החובות והזכויות של כל אחד מהצדדים המעוגנות בחוק.
רישום מדויק כמו בכל מסמך משפטי, כך גם בחוזה השכירות, הרישום של כל הפרטים אמור להיות מדויק מאין כמוהו. פרטי השוכר והמשכיר אמורים להופיע לצד תאריך החתימה. תקופת השכירות צריכה להופיע גם היא לצד המחיר, ולצד פרטי התשלום המדויקים. לאחר תהליך החתימה, שני הצדדים צריכים לקבל חוזה חתום מקורי, כך שלא ייתכנו תיקונים ושינויים על ידי אחד הצדדים בטענה שלצד זה או אחר יש את העותק המקורי.
מומלץ להדפיס את כל החוזה על פרטיו השונים, על מנת למנוע סכנה של תוספות ושינויים לא חוקיים בכתב יד בצורה שנראית משתלבת עם הכתוב. יש לשים לב כי לצד כל שינוי שנכתב בכתב יד על גבי החוזה חייבת להופיע חתימתם של שני הצדדים.
 
שער ומטבע, צמידות למדד, אופן התשלום אחד הסעיפים החשובים בחוזה, ובחיים עצמם הוא סעיף התשלום. בחוזה אמור להופיע תיאור מדויק ככל הניתן של סעיף זה על מנת למנוע וויכוחים והבנות לקויות של סיכום הדברים. ראשית, הסכום צריך להיות נקוב הן בספרות והן במילים, על מנת למנוע אי התאמה ופרשנות מחודשת. שנית, ליד הסכום חייב להיות מצוין המטבע בו משולם שכר הדירה. שלישית, החוזה צריך לכלול סעיפי הצמדה ושינוי שערים. במידה ושכר הדירה צמוד למדד, או כפוף לשינויי הדולר, יש לציין זאת במפורש בחוזה, אחרת התשלום נשאר קבוע בדיוק כפי שנחתם בעותק המקורי. דבר נוסף ואחרון שחייב להיכלל בחוזה הוא סעיף אופן התשלום. יש לרשום את התאריך המדויק של כל התשלומים שאמורים להתקבל, ובנוסף, את קנס הפיגורים בגין עיכוב של תשלום זה או אחר. בחלק מהחוזים מופיע המטבע בו מתבצע התשלום (שקלים, דולרים), ואמצעי התשלום (צ'קים, אשראי, מזומן, העברה בנקאית, הוראת קבע).
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רייט קליק

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111265 צפיות
מאז ומתמיד חיפשו אנשים כיצד יוכלו להתעשר מהחזקה בנכסים פיזיים או פיננסיים. אחת ממטרות ההחזקה בנכסים מסוגים אלו, היא רווח כספי מהשבחתם או מעלייה בערכם.

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111291 צפיות
בשנים האחרונות תופעת פתיחת העסקים הפרטיים הופכת לפופולארית יותר, לא רק בגלל החופש מהבוס שאומר לנו מה לעשות, אלא גם בגלל חלומם של עצמאיים להיות בעלי עסק פרטי שיניב להם רווחים ויקרב אותם לעושר המובטח.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111242 צפיות
ציוד נלווה להשכרה באירועים כולל את הציוד שאינו נכלל בציוד הכללי, הכולל כלי הגשה, כלי אוכל אישיים, טקסטיל, במות, ריהוט להשכרה וכדומה. הציוד הנלווה כולל פלטות לחימום במרכז המזנונים, אלמנטים לעיצובים שונים, פלטות למזנונים עצמם, וכיוצא בזה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111278 צפיות
השכרת ציודים לאירועים עשוי להישמע כצעד מסובך מאוד הכולל אינספור חיפושים ותיאומים, איסוף והחזרה. אבל למעשה השכרת ציוד לאירועים הוא צעד פשוט ביותר ומיטב החברות מספקות שירות מלא של יעוץ, תכנון כמויות, תכנון לוגיסטי ועוד.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111197 צפיות
ציוד המוגדר "ריהוט" כולל בחובו שולחנות אוכל, כיסאות, שולחנות מזנונים ובופה, עמדות שונות למטרות שונות וכדומה. בכל פריט ריהוט להשכרה יש שימוש שמתבקש, היות ולאירועים רבים המופקים, הן באופן פרטי והן על ידי הפקות שונות, קטנות או חסרות ציוד משלהן, יש צורך בפריטי ריהוט להשכרה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111306 צפיות
במות לאירועים הן במות למטרות שונות, שבהן אפשר לעשות כל שימוש, שלעיתים מחויב באירועים שונים, ולא לכל חברות ההפקה או בכל גני האירועים והאולמות קיימות במות בגדלים ובסגנונות שונים.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111405 צפיות
מבלי להתכוון, מעבר לשמחה, למוסיקה, להופעות ולנאומים, חלק גדול מתוך חווית האירוע תופס האוכל. אחד הדברים הראשונים שמתכננים בהפקת אירוע הוא סוג האוכל, אופן הגשת המנות, בחירת קייטרינג או בישול ביתי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222712 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182600 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica