חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ה"גימלים" הצבאיים

מאת: מיסטר גימלצבא וביטחון30/12/20101667 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דוקטור!

אני לא אוהב את הקייטנה הזאת!

רוצה הביתה!

מי מאתנו לא נתקל בשביזות הצבאית, אין חשק לקום כשבחוץ עדיין חושך ולעלות על מדים, מעדיפים להשאר בבית. אין שום רצון לנסוע לעוד שבוע משעמם בבסיס.

הפתרון היחיד עליו חושבים החיילים הוא לפנות לרופא, בתקווה שהוא יאמין למחלת השקר שלהם ויתן להם את טופס ה"גימלים" שבשבילו הם מוכנים לעשות הכל.

הוצאת גימלים הפכה כבר מזמן לתורה שלמה, פה ושם תשמע מישהו לוחש על איזושהי דרך בה אפשר להעלות את החום, לנפח את היד וליצור מראה של דלקת בעיניים.

השיטות הסולידיות והמצויות להוצאת גימלים נשמעות בד"כ כשיטות משעשעות.

למשל:

תגיע עם תרמוס של תה חם, ממש לפני הכניסה לרופא תשתה מהתה ותשמור על הפה סגור, כך הפה נשאר חם. תתלונן על חום וכאבי ראש. אם תשים בבדיקה את המדחום מעל הלשון (החלק העליון ל הלשון מתחמם יותר) באמת יהיה לך חום. ותצא מהמרפאה עם 3 גימלים.

ישנם, מנגד, שיטות הנשמעות חולניות שיטות אלו ממחישות את המצב אליו חיילים יכולים להגיע בחוסר הרצון שלהם (אולי רק הרגעי) ללכת לצבא ואת היצירתיות המזוכיסטית אליה מגיעים החיילים בדרכם אל הגימלים:

ישנה שמועה שתפוחי אדמה שואבים סידן. מה עושים? מצמידים אותם בעזרת חוט אל היד למשך לילה, בבוקר העצם כ"כ חלשה, עד שכל מכה קטנה גורמת לשבר ביד. צעד זה יגרור כחודשיים גימלים לצד כאבי תופת ונזק לא בטוח יתרפא לגמרי.

אין ספק שזו דרך חולנית לקבל חופש- גימלים, אבל אם שומעים עליה כנראה שהיא קיימת וכנראה שיש מישהו שיושב שם למעלה שיתן לנו ללכת לחופשה קטנה, לומר שלום, רק אם נהיה מוכנים לפגוע בעצמנו וכך לקבל גימלים.

ישנו אתר שממחיש את דרך הוצאת הגימלים יפה בעזרת סירטון, הוא מוסיף וכותב 25 שיטות שונות בהם חיילים בוחרים להשתמש כדי להוציא גימלים.

מיסטר גימל, להוציא גימלים.

https://sites.google.com/site/mistergimel/

עוד מאמר בנושא גימלים:

http://www.article.co.il/ShowArticle.asp?id=11519

 



תגיות המאמר: צבא, חייל, גימל, להוציא, גימלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיסטר גימל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיסטר גימל

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221489 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211600 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181458 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171731 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152508 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152033 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152526 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica